XXL Nutrition

Naposim kost een bodybuilder het leven

Er zijn geen feiten op tafel gegooid dat het door Naposim kwam.
Het is een veronderstelling.

Deze man had misschien al een zwak hart, of had veel stress of andere bijzaken waardoor problemen met het hart kon veroorzaken.

We moeten niet vanuit gaan dat het aan de Naposim heeft gelegen.
Zelfs niet dat het de druppel zou kunnen zijn om zijn organen te laten stoppen.

Dit is een duidelijk oordeel dat ik hieruit trek.

Orals iemand?

Gebruik je verstand: maak je eigen injects, zuiver/gezonder en met de juiste dosis.

WK/ergogenics heeft dacht ik wel banden met NECEDO (word hij er niet voor betaalt?)

Ben nu ook toevallig bezig met naposim op en dosis van 40 mg p/dag. Als ik neer val dan horen jullie het wel.

Eerlijk gezegd vind ik het niet iets om grapjes over te maken maarja...als er nu bij stond dat ie onverantwoord veel gebruikte en ook nog voor lange periodes ok, dan zou ik het ook gewoon een domme sukkel vinden en mocht je er van mijn part over grappen:)

eigenlijk is dit hetgene dat me zorgen baart:

Uit het onderzoek door het ziekenhuis bleek dat de dode Naposim had gebruikt. “We hebben onmiddellijk het OM ingeschakeld en het geval doorgegeven aan het ministerie van gezondheid”, zegt Tscheliessnigg.
Als dit product op de zwarte markt voorhanden is, of via het internet te koop wordt aangeboden, dan moeten we natuurlijk de bevolking waarschuwen.”

trieste zaak

is gewoon k*t voor die jongen want die wilde alleen maar groot worden

Terug
Naar boven