MuscleMeat

natural 140 benchen voor 15 reps?

ja, waarom niet ?

Zal van het lichaamsgewicht afhangen. Aan 60kg BW heb ik er mijn twijfels bij

Jij niet meer met je synthol titties :p

Nee, 14 kan net. Maar dan wel met creatine.

Ja

Heefd gewoon met je natuurlijke kracht te maken 1 op de miljoen is gewoon ongelofelijk sterk.
Zo kon ik een gast die de eerste keer dat ie ging trainen serieus 160 kg voor 3 reps deed.
Die gast was gewoon ook al buff van zichzelf.
Dit betekent verder niet dat hij ooit potentie heefd een goed bber te worden want ze middel was van nature ook al heel erg breed hij zou dus nooit een mooie v vorm kunnen krijgen,wel zou het heel goed kunnen doen als pl.er.

• Like
Waarderingen: Roth
Ja, is absoluut haalbaar. En nee, niet alleen voor genetische giganten met krokodillenarmpjes.

moet je wel shakes en creatine gebruiken.

Ja, is absoluut haalbaar. En nee, niet alleen voor genetische giganten met krokodillenarmpjes.

Gozer dit is echt niet voor iedereen haalbaar tenzij je monster kracht heb zul je veel dicipline moeten opbrengen dit te kunnen benchen.
En je weet net zo goed als ik dat meer dan 90% van de jongens die je in de sportschool tegen kom die discipline niet hebben.

moet je wel shakes en creatine gebruiken.

BS.

Een mattie van mij benched na 4 maanden trainen 150kg 2x.

Hij heeft echt oerkracht ofzow, ik snap het ook niet. Hij is 1,85 en weegt rond de 100kg (hijs een endo, heeft een hoog vetpercentage). Sommige mensen zijn gewoon heel sterk terwijl je dit niet ziet aan hun lichaam.
Een andere maat van me (Soltari, een beest) kon pas na jaren trainen boven de 100 benchen.

Gozer dit is echt niet voor iedereen haalbaar tenzij je monster kracht heb zul je veel dicipline moeten opbrengen dit te kunnen benchen.
En je weet net zo goed als ik dat meer dan 90% van de jongens die je in de sportschool tegen kom die discipline niet hebben.
Impliciet ga je nu gewoon akkoord. Het is haalbaar, als je discipline opbrengt.

Discipline is niet één of andere aangeboren factor waar je niets aan kan veranderen.

Dus dan is het nog steeds haalbaar.

Sinds ik discipline opbreng, maak ik de gains van men leven.

BS.

Hij heeft echt oerkracht ofzow, ik snap het ook niet. Hij is 1,85 en weegt rond de 100kg (hijs een endo, heeft een hoog vetpercentage). Sommige mensen zijn gewoon heel sterk terwijl je dit niet ziet aan hun lichaam.
Een andere maat van me (Soltari, een beest) kon pas na jaren trainen boven de 100 benchen.

Ik was ook heel serieus gelukkig :)

denk dat die viking200 ofzo van het forum wel dichtbij komt, gast is becnhte toen 210 ofzo

Impliciet ga je nu gewoon akkoord. Het is haalbaar, als je discipline opbrengt.

Discipline is niet één of andere aangeboren factor waar je niets aan kan veranderen.

Niet iedereen kan die discipline opbrengen als er weinig progressie van nature inzit dat moet toch in je karakter zitten
ja en nee dus.Maar ik heb nooit gezegt dat het niet haalbaar is alleen voor degene die...

1 al van nature beresterk zijn
2 jongens die echt hun best op bench doen en constant hun techniek proberen te verbeteren.

En dan nog je heb genoeg jongens die elke week wel tot 3 x maal benchen omdat ze het stoer vinden maar nooit verder komen dan 100 kg voor mssh 6 zielig uitgevoerde reps.
Het is ook verder geen zonde al je het niet haal ikzelf kan na 6.5 jaar trainen nog steeds geen 15 reps met 140 kg en ik ben al een tijdje geen nattie meer.
Ben blij dat ik het nu al 6 x kan en heb er zelf echt hard aan moeten werken 140 kg is gewoon zwaar.

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

Dus dan is het nog steeds haalbaar.

Niet voor iedereen ckrrr geen 15 x
Vraagje hoeveel jongens ken jij van jullie sportschool die 140 kg voor 1 rep op de correcte manier kunnen uitvoeren laat staan 15 reps???
Ik iig geen 1!

---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

denk dat die viking200 ofzo van het forum wel dichtbij komt, gast is becnhte toen 210 ofzo

Die zou inderdaad mssh wel 15 reps halen als je max single rep 210 is woei!

---------- Toegevoegd om 00:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:17 ----------

BS.

Yep oerkracht inderdaad lucky basterds maar vraag me af zou het ooit een goed bber kunnen worden meestal niet!

Laatst bewerkt:

Fantastisch die reacties. Meteen die mitsen en maren. Raak ik soms een gevoelige snaar?

Met de juiste mentaliteit is er heel veel mogelijk, ook voor hen met marginale genen. En dan kun je nog prima een leven hebben buiten de gym.

Van de groep die je nu noemt,
Hoeveel van die lieden durven het aan om van dat vertrouwde "split schema tot failure" met 5 oefeningen biceps af te stappen?
Hoeveel van die lieden zijn "in touch met hun lichaam?"
Hoeveel van die lieden hebben zich een deftige techniek aangemeten?
Hoeveel van die lieden hebben uberhaupt ook maar een klein beetje een idee waar ze mee bezig zijn?
etc.
etc
etc

Ik durf te stellen dat het er bijzonder weinig zijn. Verder geeft het ook niet. Maar besef wel dat het hier om bepaalde KEUZES gaat.

3% genetics, 97% attitude (hoe ging die ook alweer?)

Laatst bewerkt:
Kan wel. Maar ik denk niet dat dit voor iedereen is weggelegd.

Terug
Naar boven