kan dit?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, is absoluut haalbaar. En nee, niet alleen voor genetische giganten met krokodillenarmpjes.
Impliciet ga je nu gewoon akkoord. Het is haalbaar, als je discipline opbrengt.Gozer dit is echt niet voor iedereen haalbaar tenzij je monster kracht heb zul je veel dicipline moeten opbrengen dit te kunnen benchen.
En je weet net zo goed als ik dat meer dan 90% van de jongens die je in de sportschool tegen kom die discipline niet hebben.
Gozer dit is echt niet voor iedereen haalbaar tenzij je monster kracht heb zul je veel dicipline moeten opbrengen dit te kunnen benchen.
En je weet net zo goed als ik dat meer dan 90% van de jongens die je in de sportschool tegen kom die discipline niet hebben.
BS.
Een mattie van mij benched na 4 maanden trainen 150kg 2x.
Hij heeft echt oerkracht ofzow, ik snap het ook niet. Hij is 1,85 en weegt rond de 100kg (hijs een endo, heeft een hoog vetpercentage). Sommige mensen zijn gewoon heel sterk terwijl je dit niet ziet aan hun lichaam.
Een andere maat van me (Soltari, een beest) kon pas na jaren trainen boven de 100 benchen.

Impliciet ga je nu gewoon akkoord. Het is haalbaar, als je discipline opbrengt.
Discipline is niet één of andere aangeboren factor waar je niets aan kan veranderen.

denk dat die viking200 ofzo van het forum wel dichtbij komt, gast is becnhte toen 210 ofzo
BS.
Een mattie van mij benched na 4 maanden trainen 150kg 2x.
Hij heeft echt oerkracht ofzow, ik snap het ook niet. Hij is 1,85 en weegt rond de 100kg (hijs een endo, heeft een hoog vetpercentage). Sommige mensen zijn gewoon heel sterk terwijl je dit niet ziet aan hun lichaam.
Een andere maat van me (Soltari, een beest) kon pas na jaren trainen boven de 100 benchen.