Fitness Seller

natural 140 benchen voor 15 reps?

Tegenwoordig is iedereen geneticus blijkbaar. Elke randmongool met een internetverbinding denkt het te kunnen hebben over genen.

ik weet niet of je nou op mij doelt of op die andere jongens

maar het is gewoon zwaar pathetic dat voor iets meer dan gemiddelde prestaties gelijk maar aangekaart word dat je wereldgenen moet hebben. het is tegenwoordig in elke thread zo... overal maar "booohooohooo dat red je nooit zonder goeie genen"

volgens mij willen mensen dat gewoon te graag geloven zodat ze een excuus hebben om hun doelstellingen niet te behalen of zelfs op voorhand al onmogelijk te achten.

15x140 benchen is sterk maar onmogelijk? kom op...

Laatst bewerkt:

maar het is gewoon zwaar pathetic dat voor iets meer dan gemiddelde prestaties gelijk maar aangekaart word dat je wereldgenen moet hebben. het is tegenwoordig in elke thread zo... overal maar "booohooohooo dat red je nooit zonder goeie genen"

volgens mij willen mensen dat gewoon te graag geloven zodat ze een excuus hebben om hun doelstellingen niet te behalen of zelfs op voorhand al onmogelijk te achten.
Ik heb het uiteraard over net die mensen die genen als excuus gebruiken. Of wanneer iemand sterk is: "oho, monstergenen!". Vanwaar komt dit? Een uitgebreid genetisch onderzoek bij krachtsporters?

Genen zijn de nieuwe anabolen.
"Is dit naturel haalbaar?"
"Nee, enkel met goede genen."

Waarom zou dat niet kunnen?

Dit is trouwens wel het gedrag wat zich tentoon spreid in de sportschool. Als iemand sterker is dan gemiddeld, of het niveau van de rest van de sportschool ontstijgt, wordt er direct met het vingertje gewezen dat er AAS in het spel is. Daar kan ik echt slecht tegen.

Wat een vraag, tuurlijk......

15x140 benchen is sterk maar onmogelijk? kom op...

+ 1000 gewoon nooit opgeven en altijd gemotiveerd blijven en zorgen dat alles klopt voeding/trainingen rust.
En dan zal je ooit waarschijnlijk pas na 5 tot 10 jaar dit weg kunnen drukken.
Maargoed zoals eerder aagegeven het moet in je zitten dit te kunnen realiseren.

15 reps is ook zo'n vreemd repaantal. Maar een max rep van 150 heb je wel snel als natural denk ik met minimale inzet.

Laatst bewerkt:
why not, toen ik begon met trainen kon ik nog geen 40kg benchen, 6 maanden geleden deed ik 5 x 120kg, dus 15 x 140kg moet zeker haalbaar zijn voor de grotere beesten onder ons

why not, toen ik begon met trainen kon ik nog geen 40kg benchen, 6 maanden geleden deed ik 5 x 120kg, dus 15 x 140kg moet zeker haalbaar zijn voor de grotere beesten onder ons

Het verschil tussen 5x120 en 15x140 = cancerlang. 15x140 is echt wel asociaal sterk. Dan zit je op een 1rm van over of iig richting de 200.. dat is echt niet voor jan en alleman weggelegd. Wat bepaalde mensen hier je ook willen doen geloven.

Er is natuurlijk een wereld van verschil tussen:
"het is naturel haalbaar" en "iedereen kan het zomaar"

Het verschil tussen 5x120 en 15x140 = cancerlang. 15x140 is echt wel asociaal sterk. Dan zit je op een 1rm van over of iig richting de 200.. dat is echt niet voor jan en alleman weggelegd. Wat bepaalde mensen hier je ook willen doen geloven.

ja natuurlijk zit daar nog een groot verschil tussen, ik wil maar zeggen iemand die daar meer dedicated in is, en echt daarvoor traint, moet dit volgens mij wel halen. Ik zit niet vaak in het PL hok, maar daar zullen toch wel zeker kerels zijn die 1x200 benchen, en echt veel juicers zitten er ook niet tussen denk ik?

Dat is het hele punt inderdaad. Naturel mogelijk is het absoluut. Voor iedereen weggelegd is het absoluut niet, verre daarvan.

Alleen met een stijve piemol

en dat bevestigd gelijk voor jou dat het niet mogelijk is? :rolleyes:

Voor een enorm % mensen niet inderdaad! Voor een klein deel wel.

harder werken, langer de tijd nemen, meer BW gainen... kan prima, en ja, zonder aas...

altijd dat genen gejank, goddelijke genen.. fl**ker toch op... het uithoudingsvermogen hebben om jezelf zolang te blijven pushen tot je je doelen behaald hebt, dat is wat je nodig hebt, geen "abracadabra ik benchte de eerste keer al 120kilo" genen

Sure man.

Van hoeveel mensen in jouw sportschool weet je zeker dat ze 15 x 140 kunnen benchen?
En hoeveel % daarvan is zonder enige vorm van twijfel naturel?

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

Dat is het hele punt inderdaad. Naturel mogelijk is het absoluut. Voor iedereen weggelegd is het absoluut niet, verre daarvan.

Netjes verwoord!

Haha, ik drukte een half jaar terug ergens is 13x130 voor de fun op de ergste pauperbank ooit. Die 10kg meer is ook niet onoverkomelijk ofzo. Train bij lange na nog geen 5 jaar. Eerste jaren kwa trainen nog eens gigantisch onzinnig lopen kloten ook nog. Ken genoeg mensen met vergelijkbare potentie. Sommigen gaan het zeker halen, anderen ontbreekt het aan motivatie.

P.S: Mijn polsjes meten iets van 17cm, armen iets over de 40. Dan durven bepaalde types hier te spreken van godengenen en die shit? fl**ker toch op!!

Dan zit je op een 1rm van over of iig richting de 200..

200(+) is nogal overdreven imo.

Sommige mensen hebben meer aanleg om op reps te scoren (en zijn vaak zwak op maximale beurten), anderen..

Laatst bewerkt:

dit: een max rep van 140 kg, of er daar eens ff 15 van uitpompen zijn van een onwerelds andere orde.

Het is mogelijk. Al snap ik die ophef niet zo, kunnen we het niet gewoon bij "het kan" laten?

Terug
Naar boven