Fitness Seller

natural 140 benchen voor 15 reps?

Fantastisch die reacties. Meteen die mitsen en maren. Raak ik soms een gevoelige snaar?

Met de juiste mentaliteit is er heel veel mogelijk, ook voor hen met marginale genen. En dan kun je nog prima een leven hebben buiten de gym.

Van de groep die je nu noemt,
Hoeveel van die lieden durven het aan om van dat vertrouwde "split schema tot failure" met 5 oefeningen biceps af te stappen?
Hoeveel van die lieden zijn "in touch met hun lichaam?"
Hoeveel van die lieden hebben zich een deftige techniek aangemeten?
Hoeveel van die lieden hebben uberhaupt ook maar een klein beetje een idee waar ze mee bezig zijn?
etc.
etc
etc

Ik durf te stellen dat het er bijzonder weinig zijn. Verder geeft het ook niet. Maar besef wel dat het hier om bepaalde KEUZES gaat.

3% genetics, 97% attitude (hoe ging die ook alweer?)

Bij mij raak je iig geen gevoelig snaar gab geef ik je die indruk dan?
Het lijkt er aardig op dat we het eens zijn met elkaar niet dan?

Doel je toevallig op de slogan NO PAIN NO GAIN!

Kan wel. Maar ik denk niet dat dit voor iedereen is weggelegd.

Idd. Zal wss ook van je grootte afhangen als je het kan bereiken of niet, en als je het bereikt zal je wel al een tijdje serieus moeten trainen, denk minstens zo'n jaar of 15.

Van de 10 gasten die dat kunnen zullen er hoogstens 2 zijn die op alleen voeding boteren.

Als je 100 kilo 8 keer rustig kunt benchen voor 1 setje heb je het al aardig gedaan, voordat je steady op 120 zit ben je zo een jaar verder.

Het lijkt er aardig op dat we het eens zijn met elkaar niet dan?

Nou, ik ben er van overtuigd dat er voor "de gemiddelde trainee" veel meer mogelijk is dan de meesten zich voor mogelijk houden. Heb dan ook moeite met dat eeuwige gemiauw wat naturel allemaal onmogelijk zou zijn kwa kracht. Vooral op mentaal vlak valt wat dat betreft nog een hoop winst te halen.

Een van de meest bekende juicers riep ooit - The mind is the limit - dat is voor naturels natuurlijk niet anders.

Doel je toevallig op de slogan NO PAIN NO GAIN!

No brain no gain.

Niet voor iedereen ckrrr geen 15 x
Vraagje hoeveel jongens ken jij van jullie sportschool die 140 kg voor 1 rep op de correcte manier kunnen uitvoeren laat staan 15 reps???
Ik iig geen 1!

Ik 4, maar verder traint er niemand serieus bij ons, en ze zijn allemaal natural en 20-21 jaar.

Ja

Heefd gewoon met je natuurlijke kracht te maken 1 op de miljoen is gewoon ongelofelijk sterk.
Zo kon ik een gast die de eerste keer dat ie ging trainen serieus 160 kg voor 3 reps deed.
Die gast was gewoon ook al buff van zichzelf.
Dit betekent verder niet dat hij ooit potentie heefd een goed bber te worden want ze middel was van nature ook al heel erg breed hij zou dus nooit een mooie v vorm kunnen krijgen,wel zou het heel goed kunnen doen als pl.er.

lol, heb dat ook eens gezien. Een kerel die nog nooit had getraind, alleen gevoetbald, en voor de rest zat ie op kantoor, begon die kerel onmiddellijk met 120kg bench :o

Nou, ik ben er van overtuigd dat er voor "de gemiddelde trainee" veel meer mogelijk is dan de meesten zich voor mogelijk houden. Heb dan ook moeite met dat eeuwige gemiauw wat naturel allemaal onmogelijk zou zijn kwa kracht. Vooral op mentaal vlak valt wat dat betreft nog een hoop winst te halen.

Ow daar heb je ckrr een punt!

Mentaal is een van de belangrijkste aspecten om kracht te ontwikkelen als je denk ik kan het niet dan kan je het ook ckrr niet.
Maar wat ik dus wel ff wil aanduiden is dat het wel in je moet zitten om het mentaal op te brengen en dat mijn vriend kunnen er imo maar heel weinig!

Een van de meest bekende juicers riep ooit - The mind is the limit - dat is voor naturels natuurlijk niet anders.

True very true,kwa kracht maak ik eigenlijk vanuit mezelf nooit echt een groot verschil tussen de natties en juicers ik heb zelf namelijk nooit juice genomen om me kracht op te krikken dat deed ik eerst als nattie ook meer op het mentale aspect.
Ik was zelf ook nooit die gast die terug kelderden in kracht als ik off was maakte voor mij iig weinig verschil.

No brain no gain.

Oke nou is wel ongeveer hetzelfde pijn uitschakelen is ook gewoon een mentale kwestie.

Volgens mijn zijn we toch in grote lijnen met elkaar eens we formuleren het alleen iets anders.

Ik nam een keer mijn opa mee... Die kon wel 10 x 160 gewoon rustig drukken. Echt monster genen heeft hij zeg.. Jammer dat hij er achter is gekomen op zijn 70e levensjaar.

Leuk topic een ecto van 71 kg die een single 90 grade rep van 250 kg zware squat uitvoerd.
Ik geloof er iig geval niets van.

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Ik nam een keer mijn opa mee... Die kon wel 10 x 160 gewoon rustig drukken. Echt monster genen heeft hij zeg.. Jammer dat hij er achter is gekomen op zijn 70e levensjaar.

Dat is zeer indrukwekkend massief

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

lol, heb dat ook eens gezien. Een kerel die nog nooit had getraind, alleen gevoetbald, en voor de rest zat ie op kantoor, begon die kerel onmiddellijk met 120kg bench :o

Ja is grappig he je wilt voorkomen dat hij zichzelf verwond maar hij perst het er nog uit ook,ik stond iig met me bek wijd open.

wtf is dat gelul allemaal met mensen die nooit getraint hebben en dan ineens 10 keer 140kg kunnen drukken wat een enorme larikoek zeg. Misschien als diegene zen hele leven al zwaar werk vericht anders lijkt het me erg sterk:) Of na 6 maanden 160kg drukken:rolleyes:

Het kan zeker, maar niet iedereen zal het kunnen.

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

wtf is dat gelul allemaal met mensen die nooit getraint hebben en dan ineens 10 keer 140kg kunnen drukken wat een enorme larikoek zeg. Misschien als diegene zen hele leven al zwaar werk vericht anders lijkt het me erg sterk:) Of na 6 maanden 160kg drukken:rolleyes:

Misschien als je Jarno Hams heet of ongeveer dezelfde genen hebt. Maar anders wordt het lastig ja.

:roflol: dit maak je toch niemand wijs die er iets van kent..

Dude ik geloofde het ook niet maar als je het met eigen ogen zie kan je niet anders ey.
Er zijn wel enkele uitzonderingen maar zoals ik al zei die gast was van zichzelf al flink en nee niet droog en gespierd gewoon een echt zwaargewicht met enorme oerkracht.

Ja, is absoluut haalbaar. En nee, niet alleen voor genetische giganten met krokodillenarmpjes.

100% zeker bullshit zonder gebruik van AAS: 15x 140 kg.
No way dat de meesten onder ons dit ooit zullen halen.

Absoluut weggelegd voor die ene % met goddelijke genen.
En dan misschien nog voor 1-2% die èn redelijke genen hebben, èn verder alles, maar dan ook alles goed doen.

100% zeker bullshit zonder gebruik van AAS: 15x 140 kg.
No way dat de meesten onder ons dit ooit zullen halen.

Absoluut weggelegd voor die ene % met goddelijke genen.
En dan misschien nog voor 1-2% die èn redelijke genen hebben, èn verder alles, maar dan ook alles goed doen.

en dat bevestigd gelijk voor jou dat het niet mogelijk is? :rolleyes:

harder werken, langer de tijd nemen, meer BW gainen... kan prima, en ja, zonder aas...

altijd dat genen gejank, goddelijke genen.. fl**ker toch op... het uithoudingsvermogen hebben om jezelf zolang te blijven pushen tot je je doelen behaald hebt, dat is wat je nodig hebt, geen "abracadabra ik benchte de eerste keer al 120kilo" genen

Terug
Naar boven