AndroidHealthClinic

natural 140 benchen voor 15 reps?

P.S: Mijn polsjes meten iets van 17cm, armen iets over de 40. Dan durven bepaalde types hier te spreken van godengenen en die shit? fl**ker toch op!!

+1 je moet geen beest te zijn om een goeie bench te hebben, zoveel factoren die meespelen: fine tuned techniek, anatomische samenstelling etc ..

Wanneer ik in de gym (Dboll) beren van 120 kg zie reppen met max 90 kg, dan lijkt het eerder of zij iets verkeerd doen. (hun goed recht natuurlijk als kracht geen prioriteit is, maar dan moeten ze ook niet gaan huilen).

+1 je moet geen beest te zijn om een goeie bench te hebben, zoveel factoren die meespelen: fine tuned techniek, anatomische samenstelling etc ..

Wanneer ik in de gym (Dboll) beren van 120 kg zie reppen met max 90 kg, dan lijkt het eerder of zij iets verkeerd doen. (hun goed recht natuurlijk als kracht geen prioriteit is, maar dan moeten ze ook niet gaan huilen).

Als je 120 kg weeg mag er iig wel van je verwacht worden dat je meer dan 90 kg op reps kan drukken maargoed niet iedereen gaat inderdaad voor veel gewicht.

Ikzelf ga iig vanaaf maar weer eens proberen me reps te verhogen met 140 kg laatst 2 weken geleden had ik 6 echte reps mssh vanaaf wel 8 mssh ook maar 4 dat weet ik nooit van tevoren maar dat het er geen 15 worden weet ik nu al he he.

Laatst bewerkt:
Dit is trouwens wel het gedrag wat zich tentoon spreid in de sportschool. Als iemand sterker is dan gemiddeld, of het niveau van de rest van de sportschool ontstijgt, wordt er direct met het vingertje gewezen dat er AAS in het spel is. Daar kan ik echt slecht tegen.

de nagel op de kop!

OT: 15x140 lijkt me naturel zeker mogelijk
Veel sportscholen lopen gewoon vol mietjes die niet kunnen snappen dat door hard trainen zoiets nu eenmaal haalbaar is voor sommigen.
Al moet het wel 'in' je zitten om sterk te worden denk ik.

Laatst bewerkt:
Het probleem is gewoon altijd dat je van die extreme debielen hebt hier. De 1 zegt.. nee dat is absoluut onmogelijk.. en de ander doet het weer lijken alsof jan en alleman het kan.

Van hoeveel mensen in jouw sportschool weet je zeker dat ze 15 x 140 kunnen benchen?

mensen in mijn sportschool zijn geen maatstaf wat dergelijke dingen betreft. puur omdat ze lacken in enige vorm van doorzettingsvermogen.

maar dat houdt nog steeds niet in dat ze het niet zouden kunnen als ze er keihard voor gingen trainen

Hmmmm, leuk topic, sluit me aan bij Startertje007

Eigenlijk zou je als volwassen wezen altijd wel naar Jesaja willen luisteren, nadeel is alleen dat je daardoor nooit beweringen kunt maken waardoor je je 17 centimeter pik voor 25 centimeter kan laten doorgaan.

Laatst bewerkt:
Ik ben aardig op weg, 130 kg 8 reps.

Kan een aap de margarita? Waar gaat dit over mensen, komop zeg. Who gives a shit wie er wat bencht.

Vorig jaar deed ik 13 x 140, gewoon touch and go beurten en niet tot failure gegaan. As natural as is gets en vroeger op athletiek was ik degene die altijd de middellange afstanden moest lopen, dus heb van nature aanleg voor duurwerk en niet voor kracht en explosief werk. Wel is het zo dat mijn triceps snel sterk werden toen ik begon te trainen en heb ik korte armpjes :D

Nu zal het wat minder zijn, ben aan het terugkomen van een triceps scheuring eind vorig jaar, maar ik denk dat 140 binnenkort nog wel eens voorbij zal komen in mijn 5/3/1 schema en dan zal ik wel eens kijken hoe dicht ik weer in de buurt kom.

Dus ja, het moet kunnen en nee, het vereist geen monstergenen. Verder is het wel zo, dat ik in de sportscholen waar ik getraind heb het weinig mensen heb zien doen en zeker geen naturals. Majah, hoeveel mensen zie je überhaupt serieus en met het koppie er bij trainen?

Terug
Naar boven