XXL Nutrition

Natural gainz - 109kg-82kg (-27kg) mijn verhaal

Bezoekers in dit topic

Gasten zoals jij zijn een motivatie voor velen! Keep it up!
 
Gasten zoals jij zijn een motivatie voor velen! Keep it up!
Heel erg bedankt! Ik voel me er goed bij als ik andere mensen kan motiveren!
 
Ik ben verandert van youtube kanaal, en dit omdat ik mijn naam daar niet meer kon veranderen. Dus vanaf nu kan je me volgen op mijn ander kanaal. Gonnabé Champ hier zal ik de filmpjes herposten en verdergaan, sorry voor het ongemak, maar nu is alles op elkaar afgesteld! Heb je vragen, stel ze gerust
 
Laatst bewerkt:
hier een nieuwe foto deze week getrokken, er zit wel een filter op, maar toch ben ik al trots!
we blijven gaan!
Schermafbeelding_2018-02-17_om_16_18_16_04e.jpg
 
Aparte filter wel:roflol:
 
Damn ik ben ook 1.83 en 83-84 kg maar jou fysiek is toch een pak beter! Net die paar % droger die het hem doen
 
Damn ik ben ook 1.83 en 83-84 kg maar jou fysiek is toch een pak beter! Net die paar % droger die het hem doen
Bedankt, ik begin het "vetverliezen - gainz houden" nog maar net onder de knie te krijgen.. ik ben er zeker van dat ik met tijd er nog een hoop massa kan opplakken!
niet te min ben ik wel content van het resultaat tot nu toe!
 
toffe transformatie man! respect.
 
Bedankt, ik begin het "vetverliezen - gainz houden" nog maar net onder de knie te krijgen.. ik ben er zeker van dat ik met tijd er nog een hoop massa kan opplakken!
niet te min ben ik wel content van het resultaat tot nu toe!
je bent ook wel een stuk massa kwijt toch? want je begon op hoeveel kg eerst ?
 
je bent ook wel een stuk massa kwijt toch? want je begon op hoeveel kg eerst ?
Ik ben begonnen op 109kg,
Ben ik een stuk massa kwijt? - waarschijnlijk wel.. maar niet zo zeer in de periode van 109kg-90kg. Maar eerder in de periode 90kg-83kg (nu). Toen ik begon met cutten heb ik eigenlijk een kracht/massa vermindering ondervonden. In tegendeel, ik kon nog kracht opbouwen (hogere, zwaardere, langere reps), misschien omdat ik mijn voeding meer onder controle had.
In de periode van 90kg-nu is dit een ander verhaal, ik merk krachtverlies en ook een verlies van massa. Het is een constant gevecht met mijn voeding en honger gevoel. Ik probeer mij zoveel mogelijk aan mijn macro’s te houden wat soms moeilijk is. Toch wil ik graag nog eventjes doorgaan tot 80kg. En daarna zal ik beginnen aan een serieuze cleanbulk naar 90kg opnieuw om ee opnieuw een hoop massa (hopelijk) bij te krijgen.

Dan hoef ik volgende zomer niet van zo ver beginnen met cutten.. en kan ik wss wat meer massa houden.
 
Ik ben begonnen op 109kg,
Ben ik een stuk massa kwijt? - waarschijnlijk wel.. maar niet zo zeer in de periode van 109kg-90kg. Maar eerder in de periode 90kg-83kg (nu). Toen ik begon met cutten heb ik eigenlijk een kracht/massa vermindering ondervonden. In tegendeel, ik kon nog kracht opbouwen (hogere, zwaardere, langere reps), misschien omdat ik mijn voeding meer onder controle had.
In de periode van 90kg-nu is dit een ander verhaal, ik merk krachtverlies en ook een verlies van massa. Het is een constant gevecht met mijn voeding en honger gevoel. Ik probeer mij zoveel mogelijk aan mijn macro’s te houden wat soms moeilijk is. Toch wil ik graag nog eventjes doorgaan tot 80kg. En daarna zal ik beginnen aan een serieuze cleanbulk naar 90kg opnieuw om ee opnieuw een hoop massa (hopelijk) bij te krijgen.

Dan hoef ik volgende zomer niet van zo ver beginnen met cutten.. en kan ik wss wat meer massa houden.
Ja exact, goed fysiek hoor maar ik heb niet het idee als of je nu nog echt droger gaat staan, dus zal er massa verloren zijn in die periode, zo bedoel ik ook precies.
 
Misschien meedoen met de contest gezien je aan het cutten bent?
 
Misschien meedoen met de contest gezien je aan het cutten bent?
Ik heb nog geen ervaring genoeg.. ik ben nog iedere dag aan het zoeken en uitvinden wat de beste methode is om effecient te cutten.. dus misschien volgend jaar dan :D
 
Ik denken ook dat je benen vreselijk moeten achterlopen gezien je upb
 
Ik denken ook dat je benen vreselijk moeten achterlopen gezien je upb
Waarom denk je dit? Ze worden idd het minst getraind.. maar daar ben ik nu wel mee bezig :D
 
Jongens, het gaat goed met mij! Ik ga nu op reis en ga me eens goed laten gaan, op vlak van voedig bedoel ik.. het was tot nu toe een constante strijd met mezelf om iedere dag opnieuw met mijn voeding bezig te zijn.. maar nu begin ik toch aan de “fitness levenstijl” gewend te raken. Dus na de reis zal ik de draad terug opnemen waar ik hem heb laten liggen, en keihard doorgaan! Doch ben ik er zeker van dat ik in mijn onderbuwstzijn toch nog bezig zal zijn met mijn voedig op reis.

Anders over mijn progress in de gym - veel voorruitgang is er niet tot nu toe.. zal eens moeten veranderen van reps en sets, bv hogere reps of zwaarder gewicht en korte reps. Maar ik verlang wel al tot binnen enkele maanden om terug te gaan bulken en misschien wat gains bij maken! Al liggen mijn verwachtingen niet te hoog.. slow progress is still progress! ;)

Hier foto’s van mijn fysiek deze ochtend.
98D77104-97D2-4186-A121-F4BEF867EDC8.jpeg

C5869CFE-8BEE-4B74-A4E1-0318C6496F93.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven