MuscleMeat

Naturel blijven groeien ?!

Bezoekers in dit topic

Je ziet er goed uit.. Gewoon accepteren wat je hebt behaald en ander doel stellen imo.. Gewoon meer op kracht of weetikveelwat gaan trainen. Dat is iig wat ik zou gaan doen.
Het moeilijkste wat er is voor een bodybuilder, accepteren wat je hebt behaald in de zin dat er weinig groei meer in zal zitten. :D
 
Het moeilijkste wat er is voor een bodybuilder, accepteren wat je hebt behaald in de zin dat er weinig groei meer in zal zitten. :D
Mja,, misschien.... Maar als je aan bodypump doet zal je wel niet echt bodybuilder zijn toch? Ik zou in zijn geval iig tevreden zijn. Waarom meer willen????
 
Gewoon kuurtje beginnen nait zo soeznnn
 
Ken weinig mensen die met gewichten trainen die niet meer willen namelijk.
Jawel, ikke. Is vroeger wel anders geweest. Ben zelfs minder sterk en breed dan vroeger alhoewel ik nooit breed ben geweest. Ik bekijk het allemaal anders nu. Liever een sportieve, gezonde atleet die 10 kg lichter weegt. Ik blijf wel heel mijn leven trainen. Niet enkel kracht maar ook andere sporten. Dat zal zo niet zijn met 90% van de gebruikers. Op een bepaald ogenblijk stoppen ze, doen ze helemaal geen sport meer en verliezen ze al hun spieren. Een paar jaren later zie je zelfs niet dat ze ooit bb'er geweest zijn. Dat is pas triestig. Met Mister10 wordt veel gelachen maar ik ben er zeker van dat hij op zijn zestigste nog zal trainen.
 
Jawel, ikke. Is vroeger wel anders geweest. Ben zelfs minder sterk en breed dan vroeger alhoewel ik nooit breed ben geweest. Ik bekijk het allemaal anders nu. Liever een sportieve, gezonde atleet die 10 kg lichter weegt. Ik blijf wel heel mijn leven trainen. Niet enkel kracht maar ook andere sporten. Dat zal zo niet zijn met 90% van de gebruikers. Op een bepaald ogenblijk stoppen ze, doen ze helemaal geen sport meer en verliezen ze al hun spieren. Een paar jaren later zie je zelfs niet dat ze ooit bb'er geweest zijn. Dat is pas triestig. Met Mister10 wordt veel gelachen maar ik ben er zeker van dat hij op zijn zestigste nog zal trainen.
Ja sure, het is grotendeels toch gewoon het bezig blijven je spiermassa sterk te houden. Althans dat is het doel van krachttraining toch? Waarom zou je het beest persé willen zijn? Op ten duur verlies je je wilde haren wel.. En verlies je automatisch een behoorlijk gedeelte van je spiermassa dus is het wel zo handig het te onderhouden toch?
 
Jawel, ikke. Is vroeger wel anders geweest. Ben zelfs minder sterk en breed dan vroeger alhoewel ik nooit breed ben geweest. Ik bekijk het allemaal anders nu. Liever een sportieve, gezonde atleet die 10 kg lichter weegt. Ik blijf wel heel mijn leven trainen. Niet enkel kracht maar ook andere sporten. Dat zal zo niet zijn met 90% van de gebruikers. Op een bepaald ogenblijk stoppen ze, doen ze helemaal geen sport meer en verliezen ze al hun spieren. Een paar jaren later zie je zelfs niet dat ze ooit bb'er geweest zijn. Dat is pas triestig. Met Mister10 wordt veel gelachen maar ik ben er zeker van dat hij op zijn zestigste nog zal trainen.

Hij zei weinig. Hij zei niet iedereen :)
 
Super fysiek maar hoe staan de benen ervoor? zie namelijk geen foto daarvan
Ik denk dat dit na 10 jaar training wel het maximaal te behalen is als natty. Je hebt wel de ervaring en stats te kuren, waarom niet?
 
Ik zie nu pas jouw foto. Borst en rug zijn meer ontwikkeld dan de rest. Het verschil is zelfs te groot tov andere spieren, vind ik persoonlijk. Aan de armen + onderarmen valt naturel ook nog wat te winnen. Niet enkel aan de benen.
 
Schouders kunne ook nog wel wat voller.
 
Je zit wat naturel betreft zijn dik tegen je max aan. Vooral op dit vetpercentage. Lijkt me sterk dat je op dit vet % nog extra massa gaat winnen.

En de bovenstaande reactie, vollere schouders ga je gewoon niet krijgen. Hier is geen discussie over mogelijk, dan moet je aan de PED's gaan. Je hebt je max zowat bereikt en je hebt echt een fantastisch fysiek. Mijn respect heb je hoe dan ook. Sommige krijgen zulke schouders niet eens wanneer ze ON zijn. (moet je wel bizarre kutgenetics hebben), maar het zal in ieder geval een troost zijn.
 
Je zit wat naturel betreft zijn dik tegen je max aan. Vooral op dit vetpercentage. Lijkt me sterk dat je op dit vet % nog extra massa gaat winnen.

En de bovenstaande reactie, vollere schouders ga je gewoon niet krijgen. Hier is geen discussie over mogelijk, dan moet je aan de PED's gaan. Je hebt je max zowat bereikt en je hebt echt een fantastisch fysiek. Mijn respect heb je hoe dan ook. Sommige krijgen zulke schouders niet eens wanneer ze ON zijn. (moet je wel bizarre kutgenetics hebben), maar het zal in ieder geval een troost zijn.

Ik zeg niet dat het wel gaat lukken,mss is het echt wel zijn max. Maar de schouders kunnen mss natty nog wat beter.

En ik zou de benen toch wat voller proberen te krijgen.
 
zeer goed fysiek maar nog lang geen natty max,

met alle respect maar biceps,triceps ,kuiten en benen zien er nog niet uit als zijnde 10 jaar lang tot de max gepusht ;)
 
Ik geloof niet dat wij hier op basis van een foto kunnen bepalen wat nog groter kan. Al helemaal niet of je al op de natty max zit op basis van je verhaaltje. Wat wel redelijk is, is dat de grootste rek eruit zal zijn.
 
zeer goed fysiek maar nog lang geen natty max,

met alle respect maar biceps,triceps ,kuiten en benen zien er nog niet uit als zijnde 10 jaar lang tot de max gepusht ;)

En dit is precies waar je de fout ingaat. Voor iedereen is dit weer compleet anders. Hij ziet er op zo een vetpercentage nog beter uit dan gasten in m'n gym die kuren. Natty trainen is een bitch en alles staat of valt me genetics. Kun je wel zeggen dat z'n biceps, triceps, kuiten en benen beter kunnen, maar uiteindelijk weet je z'n potentieel alsnog niet.

Overigens, precies wat scarface hierboven zegt.
 
Op een gegeven moment kun je i.p.v. massa toch je spieren gewoon nog extreem tonen. Dus gewoon door trainen met als doel zoveel mogelijk strepen en aantoonbare spieren te krijgen.
Probeer andere doelen te stellen in het trainen en focus je niet meer puur op massa.

Misschien wat vergezocht. Maar je zou ook eens testosteron friendly dieet gaan volgen, dus d.m.v. je dieet proberen je hormonen te boosten. Misschien dat er dan nog net een kg uit te halen valt.
 
En dit is precies waar je de fout ingaat. Voor iedereen is dit weer compleet anders. Hij ziet er op zo een vetpercentage nog beter uit dan gasten in m'n gym die kuren. Natty trainen is een bitch en alles staat of valt me genetics. Kun je wel zeggen dat z'n biceps, triceps, kuiten en benen beter kunnen, maar uiteindelijk weet je z'n potentieel alsnog niet.

Overigens, precies wat scarface hierboven zegt.

ik ga niet de fout in, wij delen alleen niet dezelfde mening :grumble:,


dat natty trainen een bitch is weet ik helaas ook uit eigen ervaring ,

(sterker nog,train en leef altijd zonder een enkele vorm van caffeine ,

pwo of andere zeer kleine hulpmiddelen)


maar een voorzichtige conclusie van de foto is dat benen en kuiten geen 10 jaar keiharde

training achter de rug hebben, kutgenen of niet
 
Laatst bewerkt:
zienr idd skipped uit.. lol
 
Als natural trainee 'groei' je na verloop van tijd wanneer je niet achteruit gaat, en/of de verliezen tot een minimum weet te beperken. Dat is de 'ondankbare' realiteit van de sport.
 
Xunited sorry als het ergens staat maar ik vind het niet... Hoe groot ben je eigenlijk? Want dat vind ik wel een behoorlijk brute fysiek eigenlijk voor natty te zijn. Ben je kleiner als 1m80 dan?
 
Back
Naar boven