Hey
weet iemand misschien wat de jongste leeftijdsklasse bij naturel wedstrijden is?en wat voor een stats zou je eigelijk minimaal moeten hebben om bij zo'n wedstrijd kans te maken en uberhaubt te mogen meedoen? (niet dat ik nou al aan wedstrijden mee (en waarschijnlijk kan)doen maar over een paar jaar miss
)
Grtz Pascal
weet iemand misschien wat de jongste leeftijdsklasse bij naturel wedstrijden is?en wat voor een stats zou je eigelijk minimaal moeten hebben om bij zo'n wedstrijd kans te maken en uberhaubt te mogen meedoen? (niet dat ik nou al aan wedstrijden mee (en waarschijnlijk kan)doen maar over een paar jaar miss
)Grtz Pascal

, Kijk wanneer er dopingtesten komen die echt alles eruit kunnen halen of je bijv ooit hebt gebruikt.Dan wordt het interessant!Ik zal zeggen; zorg eerst gewoon voor goeie massa (zeker vanaf jonge leeftijd) en train paar jaartjes..vanaf je 18 ofzo(of eerder,ligt eraan) kan je kijken of je aanleg bijv hebt.Tis een mooi sport!Het trainen,voeding etc.Maarja tegenwoordig moet je gewoon zo'n dik 5000 euro per jaar neerleggen voor supplementen(droog worden,aankomen,etc)En de echte toppers zal ik maar zeggen die hebben hun sponsors.En dan vooral op dat niveau twijfel ik aan het natural ervan

)Ik denk dat die gewoon het totaal plaatje bedoelde. Maar dan heb je het over bijna elke bestaand soort supplement dan wel in de kast zit van zo'n persoon om aan dat bedrag te komen.Je wil toch wel uiterste uit je lichaam halen.Maarja waar is de grens