AndroidHealthClinic

Nederland als officiel moslimland

Nederlands trots is voor Nerds en internethelden.

Duizenden jaren historie en cultuur dat door je aderen stroomt is geen trots?

Okeee... :rolleyes:

Bij mij loopt er gewoon bloed door mijn aderen hoor.
Dat jij je nou de historie van het hele land als je eigen moet zien om jezelf nog in de spiegel aan te kunnen kijken:roflol:

Opzich ben ik een hele normale jongen.

Maar ik zal nooit buigen voor de islam en alle kkzooi die er bij hoort.
Ik sterf nog liever.

Bij mij loopt er gewoon bloed door mijn aderen hoor.
Dat jij je nou de historie van het hele land als je eigen moet zien om jezelf nog in de spiegel aan te kunnen kijken:roflol:

:roflol:

Mensen zoals jij zijn idd een grap. Ik denk trouwens niet dat de opmerking van usernamed serieus was.

Das dan vette pech. Religie moet geen eindeloze subsidies blijven krijgen (het liefst géén, maar soit). Kleine privé moskees, ok, maar geen meerdere gesubsidieerde kasten van moskeeën in 1 gemeente.

Ben ook geen voorstander van subsidies, maar ik ben wel een voorstander van gelijke rechten.

Ik heb een tip voor je. Als je niets weet van historie en culturen (grondslag van het probleem bij nazi's etc) kun je beter je bek houden. Staat nogal dom.

edit: het gehele idee van overheersing zoals in die koppies hier rondgaat valt te verwerpen, waanzinnig gewoon. Hier Gorillor, een mooi artikeltje ter ondersteuning en vermaak bij een Germaanse jeugd vergadering.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_bij_Poitiers_(732)

Een Wijzen les kornuit. Dit moet een tweede keer lukken met onze blauwogen. Houzee!!

Laatst bewerkt:
1000'den jaren cultuur :roflol:
Een westers land staat bekent om zijn heterogeniteit en complexiteit. Als je wilt dat iedereen naar eenzelfde norm en waarde gedraagt, ga dan naar een arm communistisch landje ofzo.

Nee, dat is hooguit een toevalligheid, als het al ergens op zou slaan.
Want wat bedoel je met historie die door je bloed stroomt? Onze genetische afkomst? Dan bedoel je neem ik aan miljarden jaren. Wel een beetje de dingen op hun waarde schatten.
Ik neem aan dat cultuur die door je bloed stroomt een grapje is.

Krijgen we deze discussie weer. Als je niet weet wat de Nederlandse cultuur inhoudt dan rot je sowieso beter op. Nederland heeft wel degelijk een eigen cultuur.

Een hoop mensen zullen mij begrijpen, en een hoop zullen het niet willen begrijpen.

En verder ga ik er niet op in want deze discussie hebben we al 100x gevoerd.

Klompen, windmolens, dijken, tulpen, kunstenaars, tuurlijk heeft Nederland een cultuur. Ik denk dat veel mensen het alleen zo saai vinden en liever met vreemde culturen bezig zijn. Ik vind een piramide ook 1000 x boeiender dan een windmolen maar ja betekent niet dat je kan zeggen dat NL geen cultuur heeft.

Krijgen we deze discussie weer. Als je niet weet wat de Nederlandse cultuur inhoudt dan rot je sowieso beter op. Nederland heeft wel degelijk een eigen cultuur.

Een hoop mensen zullen mij begrijpen, en een hoop zullen het niet willen begrijpen.

En verder ga ik er niet op in want deze discussie hebben we al 100x gevoerd.

Inderdaad al een vaak gevoerde discussie. Hangt er, mijn inziens, vanaf waar je waarde aan hecht en waar je mee bent opgegroeid.

Ik begrijp je in ieder geval.

Een cultuur is constant aan verandering onderhevig ook al mag wat mij betreft de invloed van religie zo beperkt mogelijk blijven. Maar dat is een persoonlijke opvatting, invloeden van religie op de cultuur houd je toch niet tegen in een land waar genoeg geloofsverdwaasden stemmen op partijen die ons 50 jaar terug de tijd in willen gooien.

De Nederlandse cultuur van nu stroomt hooguit door mijn aderen maar dan wel in een figuurlijke zin (voordat de muggezifters weer een grappig bedoelde opmerking willen maken). De cultuur van honderd jaar terug kan me eerlijk gezegd aan de reet roesten ook al is mijn historisch besef vrij goed ontwikkeld.

moet ik dan trots zijn op klompen en windmolens?:roflol:

Edit: Om toch nog even serieus te reageren. persoonlijk kan ik alleen trots zijn op mijn eigen daden.
Als je trots bent op onze geschiedenis. ben je dan ook trots op slavernij, Nederlands indië, Zuid-Afrika enz enz?

lol,

Waar ik als Nederlander wel trots op zou zijn is het feit dat jullie al veel meer windenergie produceren dan andere Europese landen (om bij windmolens te blijven:p). Weinig met cultuur te maken, maar wel een mooie prestatie. Ook op andere vlakken mbt milieu is NL wel goed bezig.

Nee maar wel op de ontwikkelingen die Nederland gemaakt hebben tot het land wat het nu is. Ook al zullen er altijd groepen blijven die Nederland een ander aanzicht willen geven qua vrijheden, tolerantie, welvaart etc. Maar een vrij land staat toe dat ook die groepen zich kunnen uiten en zolang de democratische principes worden gevolgd zal je bepaalde veranderingen niet kunnen tegenhouden.

Een moslimstaat is daarbij een onmogelijkheid. Moslims zouden als konijnen moeten fokken om de Nederlandse meerderheid voorbij te gaan. Dat het lukt in steden zegt niet zoveel over Nederland als geheel.

Terug
Naar boven