- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]Geen problemen mee. Als het ooit zover komt pas ik me wel aan.

Geen problemen mee. Als het ooit zover komt pas ik me wel aan.
Duizenden jaren historie en cultuur dat door je aderen stroomt is geen trots?
Okeee...![]()

Bij mij loopt er gewoon bloed door mijn aderen hoor.
Dat jij je nou de historie van het hele land als je eigen moet zien om jezelf nog in de spiegel aan te kunnen kijken![]()

+1Opzich ben ik een hele normale jongen.
Maar ik zal nooit buigen voor de islam en alle kkzooi die er bij hoort.
Ik sterf nog liever.
Das dan vette pech. Religie moet geen eindeloze subsidies blijven krijgen (het liefst géén, maar soit). Kleine privé moskees, ok, maar geen meerdere gesubsidieerde kasten van moskeeën in 1 gemeente.
Okeee...![]()
Okeee...![]()
Mensen zoals jij zijn idd een grap. Ik denk trouwens niet dat de opmerking van usernamed serieus was.

Mr. oneliner.Krijgen we deze discussie weer. Als je niet weet wat de Nederlandse cultuur inhoudt dan rot je sowieso beter op. Nederland heeft wel degelijk een eigen cultuur.
Een hoop mensen zullen mij begrijpen, en een hoop zullen het niet willen begrijpen.
En verder ga ik er niet op in want deze discussie hebben we al 100x gevoerd.
lol,
). Weinig met cultuur te maken, maar wel een mooie prestatie. Ook op andere vlakken mbt milieu is NL wel goed bezig.