Fitness Seller

Nederland als officiel moslimland

gedrag is iets anders dan je eigen mening verwoorden.

en dat sluit niet uit dat een ander het er niet mee eens hoeft te zijn.

Een bepaalde gedrag vertonen valt ook onder vrijheid, je weet dat toch ?
Jij ontneemt hun vrijheid. Dus hoef je die tekst van g-men niet te kopieren en er akkoord mee gaan, want dat doe in het praktijk helemaal niet.

Een bepaalde gedrag vertonen valt ook onder vrijheid, je weet dat toch ?
Jij ontneemt hun vrijheid. Dus hoef je die tekst van g-men niet te kopieren en er akkoord mee gaan, want dat doe in het praktijk helemaal niet.
ik kopieer niks.

ik behandel homo's ( en anderen mensen) zoals ze mij behandelen.
;)

gedrag is iets anders dan je eigen mening verwoorden.

Dus als ik m'n mening geef, is dat geen gedrag? Frappant, want ik doe toch écht iets.

en dat sluit niet uit dat een ander het er niet mee eens hoeft te zijn.

Nee dat klopt. En daarom is de vrijheid van meningsuiting ook zo'n halfwassen neus. Kijk, er zijn inderdaad religieuze fanatici met een bepaalde archaïsche kijk op de wereld die te vergelijken valt met het lichaamssappen idee dat ze er vroeger op nahielden in de geneeskunst. Stel dat een arts daar nog heilig in gelooft, of in gaat geloven na het behalen van z'n titel en aldus de mening mag geven dat hij gelijk heeft en het een prima behandelmethode is. Hij gaat mensen behandelen op basis van hun melancholiek of zo, want zijn mening is ook dat hij dat als kundig arts mag doen. Waarom zou hij zijn vak niet mogen uitoefenen? Omdat hij dan een gevaar voor mensen is.

Zo zit het ook met religie. Religieuzen moeten hun bek houden over homo's bijvoorbeeld.
Die vrijheid van meningsuiting kan me dan aan m'n reet roesten als er een volslagen idioterie aan redenatie achter zit. En als we het dan hebben over de invloed van een bepaalde religie, dan is het wel de verkerstening van de Nederlandse politiek waar ik me zorgen om maak, met Geert Wilders als pseudo-seculiere puist in het midden. Niet de islamisering.

Ik zou daar zeker een probleem mee hebben, ik ga me toch niet plooien naar een achterlijke godsdienst, en wat die moskees betreft, ge moet eens naar ginder gaan en een kerk eisen midden in hun dorp. Ge gaat wat meemaken... We zijn gewoon veel te tolerant voor die gasten. Wat wij aanzien voor gastvrijheid aanzien zij voor zwakheid.

Allemaal pvv stemmen dus, de enige kans om nederland nog te redden.

nederland - moslimland , ik hoop het niet zeg

Allemaal pvv stemmen dus, de enige kans om nederland nog te redden.

Als je op PVV stemt is je stem, net als bij het VB in België, mogelijk "gecordoniseerd" en geef je de traditionele partijen misschien wel vrij spel.

Wat Nederland nodig heeft is een partij die zich als het paard van troje kan nestelen in de regering en dan met een strak beleid orde op zaken kan stellen.

Wilders heeft zich door zijn gedrag vastgeworteld in de oppositie en de ervaring leert dat je daar als extreem-rechtse partij (tenminste in NL en BE) levenslang vast blijft zitten.

Als je op PVV stemt is je stem, net als bij het VB in België, mogelijk "gecordoniseerd" en geef je de traditionele partijen misschien wel vrij spel.

Wat Nederland nodig heeft is een partij die zich als het paard van troje kan nestelen in de regering en dan met een strak beleid orde op zaken kan stellen.

Wilders heeft zich door zijn gedrag vastgeworteld in de oppositie en de ervaring leert dat je daar als extreem-rechtse partij (tenminste in NL en BE) levenslang vast blijft zitten.

en terecht, extreem rechts is net zo nuttig als extreem links. Totaal overbodig dus, opk*tten ermee.

Alles is mogelijk, dat zagen we bij pim wel, hoe extreem waren zijn uitspraken wel ?

Geert gaat nog ver komen, als iets moet gebeuren gaat het gebeuren.

Of willen we soms op deze manier verder ?
Willen we soms de verliezers zijn....

Met alle bullshit die hier in nederland geaccepteerd word, alles moet appart gemaakt, gebouwd of aangepast worden voor moslims.

Wijken gaan zelfs al gebouwd worden, waar gaat dit heen jongens, in de tijd van pim waren de mensen nog verstandig en wisten ze wel dat ze op hem moesten stemmen, nederland is nu al zo links/islamitisch dat velen het niks meer uitmaakt en zich ermee leren leven, nee dankje.

We moeten een andere instelling hebben, vechten tegen het kwaad totdat het uitgeschakeld is.

Of willen we soms op deze manier verder ?
Willen we soms de verliezers zijn....

Met alle bullshit die hier in nederland geaccepteerd word, alles moet appart gemaakt, gebouwd of aangepast worden voor moslims.

Wijken gaan zelfs al gebouwd worden, waar gaat dit heen jongens, in de tijd van pim waren de mensen nog verstandig en wisten ze wel dat ze op hem moesten stemmen, nederland is nu al zo links/islamitisch dat velen het niks meer uitmaakt en zich ermee leren leven, nee dankje.

We moeten een andere instelling hebben, vechten tegen het kwaad totdat het uitgeschakeld is.

:roflol:

weer een zielige topic:(

Wat heeft dit met zielig te maken, europese steden die islamiseren en waar in sommige gebieden alleen nog maar islamieten lopen...dat is wat ik heel zielig vind voor ons eigen volk.

En wat doen we eraan ? niks, mensen gaan gewoon naar hun werk en gaan verder met hun leven alsof er niks aan de hand is, als de vergrijzing weg is en al die islamieten doorfokken als schapen staan we dadelijk 50/50.

En wat wil je dan nog stoppen met bouw en dergelijke ?

Er valt niks meer te stoppen omdat nederlanders zwak zijn en liever weggeven wat ze hebben dan er voor vechten....

Er word gewoon gezegd of gedacht : het maakt me niet uit zolang ik maar geen moslim hoeft te worden, hoe achterlijk kan je zijn....denk eens aan je kinderen ofzo.Maar moeten die dadelijk in leven ?

Stem gewoon pvv en zeik niet over hoe extreem geert is of hoe slecht zijn haar is.

Want de islamieten zijn veel extremistischer en daar gaan jullie achter komen ook !

Ik denk, zonder de rest van het topic door te lezen, dat over een eeuw in Nederland bijna niemand meer in een God gelooft en we eindelijk onze heil in rationaliteit zoeken, onze verlosser in de wetenschap en onze vader thuis op de bank voor het telescherm! (om maar even te doen alsof ik boeken van George Orwell lees :P)

Terug
Naar boven