- Waardering
- 2.658
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Je hoort wat je nu ook de hele dag hoorde, meer ga ik niet verklappen.
Propageren van genocide, lekker bezig weer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hoort wat je nu ook de hele dag hoorde, meer ga ik niet verklappen.
gedrag is iets anders dan je eigen mening verwoorden.
en dat sluit niet uit dat een ander het er niet mee eens hoeft te zijn.
ik kopieer niks.Een bepaalde gedrag vertonen valt ook onder vrijheid, je weet dat toch ?
Jij ontneemt hun vrijheid. Dus hoef je die tekst van g-men niet te kopieren en er akkoord mee gaan, want dat doe in het praktijk helemaal niet.

ik kopieer niks.
ik behandel homo's ( en anderen mensen) zoals ze mij behandelen.
![]()
je antwoord is al tekend voor de manier waarop je de maatschappij bekijkt.
gedrag is iets anders dan je eigen mening verwoorden.
en dat sluit niet uit dat een ander het er niet mee eens hoeft te zijn.
Allemaal pvv stemmen dus, de enige kans om nederland nog te redden.
Als je op PVV stemt is je stem, net als bij het VB in België, mogelijk "gecordoniseerd" en geef je de traditionele partijen misschien wel vrij spel.
Wat Nederland nodig heeft is een partij die zich als het paard van troje kan nestelen in de regering en dan met een strak beleid orde op zaken kan stellen.
Wilders heeft zich door zijn gedrag vastgeworteld in de oppositie en de ervaring leert dat je daar als extreem-rechtse partij (tenminste in NL en BE) levenslang vast blijft zitten.
Of willen we soms op deze manier verder ?
Willen we soms de verliezers zijn....
Met alle bullshit die hier in nederland geaccepteerd word, alles moet appart gemaakt, gebouwd of aangepast worden voor moslims.
Wijken gaan zelfs al gebouwd worden, waar gaat dit heen jongens, in de tijd van pim waren de mensen nog verstandig en wisten ze wel dat ze op hem moesten stemmen, nederland is nu al zo links/islamitisch dat velen het niks meer uitmaakt en zich ermee leren leven, nee dankje.
We moeten een andere instelling hebben, vechten tegen het kwaad totdat het uitgeschakeld is.

In enkelvoud mag je de "e" hier weglaten.
stem gewoon pvv en zeik niet over hoe extreem geert is of hoe slecht zijn haar is.
Want de islamieten zijn veel extremistischer en daar gaan jullie achter komen ook !
)