XXL Nutrition

Nederland als officiel moslimland

Wat heeft dit met zielig te maken, europese steden die islamiseren en waar in sommige gebieden alleen nog maar islamieten lopen...dat is wat ik heel zielig vind voor ons eigen volk.

En wat doen we eraan ? niks, mensen gaan gewoon naar hun werk en gaan verder met hun leven alsof er niks aan de hand is, als de vergrijzing weg is en al die islamieten doorfokken als schapen staan we dadelijk 50/50.

En wat wil je dan nog stoppen met bouw en dergelijke ?

Er valt niks meer te stoppen omdat nederlanders zwak zijn en liever weggeven wat ze hebben dan er voor vechten....

Er word gewoon gezegd of gedacht : het maakt me niet uit zolang ik maar geen moslim hoeft te worden, hoe achterlijk kan je zijn....denk eens aan je kinderen ofzo.Maar moeten die dadelijk in leven ?

:roflol:

Kun jij alleen maar dom lachen ofzo ?

Je weet wel dat het waar is.

Wat heeft dit met zielig te maken, europese steden die islamiseren en waar in sommige gebieden alleen nog maar islamieten lopen...dat is wat ik heel zielig vind voor ons eigen volk.

En wat doen we eraan ? niks, mensen gaan gewoon naar hun werk en gaan verder met hun leven alsof er niks aan de hand is, als de vergrijzing weg is en al die islamieten doorfokken als schapen staan we dadelijk 50/50.

En wat wil je dan nog stoppen met bouw en dergelijke ?

Er valt niks meer te stoppen omdat nederlanders zwak zijn en liever weggeven wat ze hebben dan er voor vechten....

Er word gewoon gezegd of gedacht : het maakt me niet uit zolang ik maar geen moslim hoeft te worden, hoe achterlijk kan je zijn....denk eens aan je kinderen ofzo.Maar moeten die dadelijk in leven ?

je doet alsof dat een probleem is.:(
stel dat nederland over 50 jaar een islamitise land wordt( zie ik niet gebeuren) dan hoef het toch niet meteen slecht te gaan met nederland
je zou gelijk goeie vrienden zijn met saudi arabie (gratis olie,om maar wat te noemen)

ps. owee als er iemand een grap maakt over mijn spellings en grammatica fouten:D

je doet alsof dat een probleem is.:(
stel dat nederland over 50 jaar een islamitise land wordt( zie ik niet gebeuren) dan hoef het toch niet meteen slecht te gaan met nederland
je zou gelijk goeie vrienden zijn met saudi arabie (gratis olie,om maar wat te noemen)

ps. owee als er iemand een grap maakt over mijn spellings en grammatica fouten:D

Ten eerste wil ik het gewoon niet hebben, allemaal islamieten hier.Ik wil gewoon westerse blanke mensen in mijn land met het gedrag,fatsoen,cultuur en gebouwen (ja, de gebouwen je hoort het goed want jullie gaan helemaal geen marokaanse sT bouwen:D) dat wij hier kennen.

Hoe het altijd is geweest, nederlanders hebben geen behoefte aan veranderingen, en zeker niet zulke extreem grote als die nu plaats gaan vinden.

En ten tweede weet ik wel zeker dat het goed fout gaat, de islam is altijd slecht, we zien toch wat er komt van al die gelovigen.Tuurlijk zijn er ook goede gelovigen maar je weet zelf ook hoe islamieten over europeanen denken.

Het gaat gewoon niet samen.

Dus als je het mij vraagt is het het grootste probleem dat we op dit moment hebben.

Hoe denken jullie over de Europese grondwet die er onvermijdelijk toch komt ookal hebben we deze thans nog verworpen met een referendum? Dit zal dus gaan betekenen dat de grenzen en daarbij horende wetten, normen en waarden in verhoogd tempo vervagen en wij een nieuwe identiteit zullen ontwikkelen als Europeanen. Ik denk dat je over 50 jaar ghetto vorming zal zijn binnen Europa, zoals je nu al hebt in bepaalde wijken binnen Nederland. Je krijgt een soort van Gaza en westerlijke jordaanoever binnen Europa met alle gevolgen van dien. We kunnen toch niet bij de pakken neerzitten. Ik roep iedereen van deze generatie op om zich hiertegen te verzetten. Ben ik nu een rascist?

ik zou me drukker maken over de benzine prijs of de opwarminge van de aarde;)

Nu op nederland 1, 1100 auto's kapotgebrand in frankrijk, moest harder aangepakt worden.

Wie zullen dat toch zijn, de fransmannen ? haha laat me niet lachen.

Maar het hoeft niet persee slechter te gaan met moslims he adil ?

Domme vent !

Ik denk dat de auto's hun geloof beledigd hebben.

Nu op nederland 1, 1100 auto's kapotgebrand in frankrijk, moest harder aangepakt worden.

Wie zullen dat toch zijn, de fransmannen ? haha laat me niet lachen.

Maar het hoeft niet persee slechter te gaan met moslims he adil ?

Domme vent !

dat waren dus de marokkanen, zo what dat de marokanen slecht zijn betekent toch niet gelijk dat de moslims slecht zijn.

Hoe denken jullie over de Europese grondwet die er onvermijdelijk toch komt ookal hebben we deze thans nog verworpen met een referendum? Dit zal dus gaan betekenen dat de grenzen en daarbij horende wetten, normen en waarden in verhoogd tempo vervagen en wij een nieuwe identiteit zullen ontwikkelen als Europeanen. Ik denk dat je over 50 jaar ghetto vorming zal zijn binnen Europa, zoals je nu al hebt in bepaalde wijken binnen Nederland. Je krijgt een soort van Gaza en westerlijke jordaanoever binnen Europa met alle gevolgen van dien. We kunnen toch niet bij de pakken neerzitten. Ik roep iedereen van deze generatie op om zich hiertegen te verzetten. Ben ik nu een rascist?
ga lekker een nieuw topic maken we hebebn hier een discussie

dat waren dus de marokkanen, zo what dat de marokanen slecht zijn betekent toch niet gelijk dat de moslims slecht zijn.

Niet gelijk nee, maar de laatste jaren hebben dat bewezen, trouwens waren het vorig jaar met oud en nieuw 800 auto's en dit jaar 1100 auto's.

Eigenlijk zo erg dit, mensen die werken en hun auto zo terugvinden, nog meer dan vorig jaar zal betekenen dat er wat terroristjes bij zijn gekomen of er een paar wat overuren gemaakt hebben.

En die sarkozy met zijn mietjesface een mooi woordje doen om het volk gerust te stellen, ik had toch eens president moeten zijn.Ik had het hele leger ingezet.

Overigens heeft de Nederlandse burger nooit inspraak gehad over de islamisatie van dit land.

De immigranten werden hier op hun wenken bedient door de overheid omdat ze er zelf baat bij hadden en de burger werd niet om zijn mening gevraagd want die was toch achterlijk. Nee de overheid weet immers het beste wat er goed is voor dit land :rolleyes:

Moskeeën schoten als paddestoelen uit de grond, hard werkende Nederlanders zagen hun buurt achteruit gaan. Maar ho! Je mag er natuurlijk niks van zeggen want dan ben je een racist. Nee, de hardwerkende Nederlander mocht braaf zijn mond dicht houden en toekijken hoe zijn land de vernieling in werd geholpen.

Dat dames en heren is Nederland!

*kuch, ahum(linkse k*tpolitici).
Lekker ' het zwaard opnemen voor de weerloze die hier in de eerste plaats niks te zoeken heeft behalve aanpassen en na voldane wertijd opkrassen of wat mij betreft aanpassen en een westers leven leiden.

als die linkse rakkers drieletterwoordmarrokanan nou eens willen verbieden in plaats van vuurwerk, vallen op jaarbasis een stuk meer doden door.

ik vindt het grapig dat als we over moslims praten dat we altijd eindige met criminele marokkanen .ik weet niet hoe jullie die link leggen, maar stelen is verboden volgens de koran

ik vindt het grapig dat als we over moslims praten dat we altijd eindige met criminele marokkanen .ik weet niet hoe jullie die link leggen, maar stelen is verboden volgens de koran

ok, laten we de turken niet overslaan, over het algemeen een stuk beschaafder, een stuk meer normen en waarden die gelijk lopen met onze westerse cultuur maar breek me de bek niet open over de turkse jongeren.

maagdelijkheid stelen van negenjarige niet btw?

Alles is mogelijk, dat zagen we bij pim wel, hoe extreem waren zijn uitspraken wel ?

Geert gaat nog ver komen, als iets moet gebeuren gaat het gebeuren.

Pim :( R.I.P.

Hij had dit land gered als hij er de kans toe had.

Vieze linkse k*t hippie die hem heeft vermoord :shoot:

Pim :( R.I.P.

Hij had dit land gered als hij er de kans toe had.

Vieze linkse k*t hippie die hem heeft vermoord :shoot:

tuurlijk: een verplichte GAY parade voorafgaande elke 2e kamer zitting?

BTW: EricR heeft gezegd dat het niet tegen de regels is om de draak te steken met algemene dingen! Homo's & politiek vallen bij mij hier ook onder!
:thumbs:

Laatst bewerkt:
Kun jij alleen maar dom lachen ofzo ?

Je weet wel dat het waar is.

Op jouw posts kan je alleen maar reageren door dom te lachen. Even inhoudelijk als je posts.

tuurlijk: een verplichte GAY parade voorafgaande elke 2e kamer zitting?

Tuurlijk, een goede politicus, maar het enige waar Klusmier comentaar op heeft is zijn geaardheid. Wat was dat ook alweer over naasteliefde?

Al jarenlang elke maand weet DBB het klaar te spelen om èèn dezelfde plaat een druk bezocht feestje te realiseren. Zelfde concept, zelfde mensen met dezelfde bordjes om hun nek. Helemaal top. Allemaal in een lange broek want oh wee als blijkt dat de benen kleiner zijn dan de mond.

Terug
Naar boven