Fitness Seller

Nederland als officiel moslimland

De praatjes van de TS komen voort uit ernstige xenofobie en lijken mij totaal overbodig. Zoals EricR al zegt: het is onmogelijk voor die moslimhonden om de meerderheid te gaan vormen.

In grote steden gaat het hard met de islam. Men voorspelt dat Brussel meer islamitisch dan christelijk zal zijn binnen enkele jaren. Wat dat dan teweeg gaat brengen daar hebben we het raden naar.

Het geschapen vijandbeeld doet weinig onder voor hoe in vroegere tijden zondebokken gevonden moesten worden. Dat liep over het algemeen niet goed af voor de zondebok. Laten we hopen dat 'we' geleerd hebben van het verleden wat dat betreft. Zelfs de minste wandaden uit het verleden waren al erg genoeg om het te bestempelen als misdaden tegen de menselijkheid.

Een cultuur is constant aan verandering onderhevig ook al mag wat mij betreft de invloed van religie zo beperkt mogelijk blijven. Maar dat is een persoonlijke opvatting, invloeden van religie op de cultuur houd je toch niet tegen in een land waar genoeg geloofsverdwaasden stemmen op partijen die ons 50 jaar terug de tijd in willen gooien.

De Nederlandse cultuur van nu stroomt hooguit door mijn aderen maar dan wel in een figuurlijke zin (voordat de muggezifters weer een grappig bedoelde opmerking willen maken). De cultuur van honderd jaar terug kan me eerlijk gezegd aan de reet roesten ook al is mijn historisch besef vrij goed ontwikkeld.

als ze nu ALLE religieuze partijen eens gaan verbieden en de keus van geloof bij de mens zelf houden; dan zou NL er idd een stuk op vooruit kunnen gaan!
:thumbs:

Krijgen we deze discussie weer. Als je niet weet wat de Nederlandse cultuur inhoudt dan rot je sowieso beter op. Nederland heeft wel degelijk een eigen cultuur.

Een hoop mensen zullen mij begrijpen, en een hoop zullen het niet willen begrijpen.

En verder ga ik er niet op in want deze discussie hebben we al 100x gevoerd.

Ik denk dat ik wel weet wat de Nederlandse cultuur zou moeten inhouden. Maar ik denk ook te weten dat 'ie niet door onze aderen stroomt. Sentimenteel gejank.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

nice! ik ga niets posten over nederlanders heb al 6 puntjes:eek:

+1

Schone Kuurlog, Sisevano. 23 November 2008
17:45
- 1Verkloten quotes buiten hok,[Afbeelding niet meer beschikbaar]Rotterdam kiest... 20 October 2008
22:14
- 2Beledigen moderators,[Afbeelding niet meer beschikbaar]Privé 15 October 2008
22:11
- 0Provocatie en beledigingen,[Afbeelding niet meer beschikbaar]Privé 1 September 2008
15:18
- 1Provocatie en beledigingen,[Afbeelding niet meer beschikbaar]Privé 8 June 2008
20:46
- 2Racisme,

+1

Schone Kuurlog, Sisevano.23 November 2008
17:45- 1Verkloten quotes buiten hok,[Afbeelding niet meer beschikbaar]Rotterdam kiest...20 October 2008
22:14- 2Beledigen moderators,[Afbeelding niet meer beschikbaar]Privé 15 October 2008
22:11- 0Provocatie en beledigingen,[Afbeelding niet meer beschikbaar]Privé 1 September 2008
15:18- 1Provocatie en beledigingen,[Afbeelding niet meer beschikbaar]Privé 8 June 2008
20:46- 2Racisme,

Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar? Djezis. You need to get laid.

Klompen, windmolens, dijken, tulpen, kunstenaars, tuurlijk heeft Nederland een cultuur. Ik denk dat veel mensen het alleen zo saai vinden en liever met vreemde culturen bezig zijn. Ik vind een piramide ook 1000 x boeiender dan een windmolen maar ja betekent niet dat je kan zeggen dat NL geen cultuur heeft.

Totdat er miljoenen egyptenaren nederland binnenkomen en piramides gaan eissen :D

• Topic Starter Topic Starter
Wij hebben al een piramide in Nederland.

+1

- 1Verkloten quotes buiten hok,[Afbeelding niet meer beschikbaar]Rotterdam kiest...20 October 2008
- 0Provocatie en beledigingen,[Afbeelding niet meer beschikbaar]Privé 1 September 2008
- 1Provocatie en beledigingen,[Afbeelding niet meer beschikbaar]Privé 8 June 2008
- 2Racisme,

xD

Kijk mij eens een bad-ass strafpuntenverzamelaar zijn! Livin' the Thuglife @ DBB

+1

- 1Verkloten quotes buiten hok,[Afbeelding niet meer beschikbaar]Rotterdam kiest...20 October 2008
- 2Racisme,

[Link niet meer beschikbaar]

8. Provocatie
Onder provocatie verstaan we alle posts en topics die bedoeld zijn om storende en/of beledigende discussies uit te lokken. In dit geval zal de moderator optreden en de discussie stopzetten door deze te sluiten of te censureren en indien nodig volledig te verwijderen. Een waarschuwing gaat naar de auteur.

11. Openbaar bespreken reglement
Het is niet toegestaan om dit reglement openbaar te bespreken, meer bepaald het ter discussie stellen van beslissingen of sancties uitgevoerd door de forumleiding, door het openen van topics of plaatsen van posts. Men kan echter een beslissing van een moderator betwisten door een e-mail of privé bericht te verzenden naar de forum administrator. Elke klacht zal ernstig behandelt worden.

Ik zou er een groot probleem mee hebben, maar het probleem ligt hem in het feit dat mensen de vrijheid beperken. Ik heb een probleem met extremisten zei het moslims, christenen en mensen die hier meteen met een fakkel klaar staan zijn niet beter.

Ik ken veel goede moslims en heb daar totaal geen problemen mee, kan zelfs sommigen onder mijn vrienden rekenen, ken ook streng protestanten die op zondag de auto niet mogen tanken, boos aanbellen als je de tuin staat te schoffelen etc. Daar heb ik net zo min zin in.

Laat iedereen geloven wat hij wil zolang je er een ander geen vrijheid mee ontneemt.

Ik zou er een groot probleem mee hebben, maar het probleem ligt hem in het feit dat mensen de vrijheid beperken. Ik heb een probleem met extremisten zei het moslims, christenen en mensen die hier meteen met een fakkel klaar staan zijn niet beter.

Ik ken veel goede moslims en heb daar totaal geen problemen mee, kan zelfs sommigen onder mijn vrienden rekenen, ken ook streng protestanten die op zondag de auto niet mogen tanken, boos aanbellen als je de tuin staat te schoffelen etc. Daar heb ik net zo min zin in.

Laat iedereen geloven wat hij wil zolang je er een ander geen vrijheid mee ontneemt.

ben ik met je eens, maar een mens moet wel recht op vrije meningsuiting blijven houden.
:thumbs:

Terug
Naar boven