Fitness Seller

Nederland - Duitsland

Peiling Peiling Wie wint dit wedstrijdje?

• Totaal stemmers
    77
Ok mensen er is dus hoop, het blijkt dat Van Marwijk toch voor de opstelling van het volk kiest:D

'' het volk '''..

nationalistisch gebeuren ook altijd zo rond het EK. lache

Merk wel altijd op dat als het goed gaat het "ons" oranje is en door buitenlanders gewoon "oranje" genoemd wordt.

En wanneer het slecht gaat het door de nederlanders juist "oranje" is en door de buitenlanders "jullie" oranje.

Maar hoop wel dat ze gaan winnen vanavond ;)

Telegraaf meldt dat van persie start, geen huntelaar

Nederland wint met 3-1

logisch ... ja..

maar altijd grappig hoe voetbalfans (ik zeg niet alle, generaliseer niks) elkaar de kop in slaan en met het EK opeens elkaars beste maatjes zijn.

Ik ben trouwens geen voetbal fan zoals vele andere Nederlanders, maar die TOCH het EK volgen.. Daarnaast is het maar een heel klein groepje die provoceert, Nederland heeft niet echt hooligans(als je bv naar Polen, Engeland etc kijkt), dus het zijn meestal wannabes hier in NL;)

Dituhhh -> Duitsland wint met 1-0 en hooguit gelijkspel. Nederland gaat helaas niet winnen.

• Topic Starter Topic Starter
Zonder Huntelaar verliest Nederland met 1-3.

ik denk dat nederland wint met 2-0 :)

deze stress is slecht voor mijn gains, ik ga maar niet kijken

Ik heb ingezet op meer dan 4 goals, heb een gevoel dat er veel goals gaan vallen.

Ik ben trouwens geen voetbal fan zoals vele andere Nederlanders, maar die TOCH het EK volgen.. Daarnaast is het maar een heel klein groepje die provoceert, Nederland heeft niet echt hooligans(als je bv naar Polen, Engeland etc kijkt), dus het zijn meestal wannabes hier in NL;)

Feyenoord heeft wel hooligans toch?

Terug
Naar boven