MuscleMeat

Nederland - Duitsland

Peiling Peiling Wie wint dit wedstrijdje?

• Totaal stemmers
    77
Laten we, in naam van het voetbal, hopen dat Denemarken en Portugal gelijk spelen?

Denemarken (2) 4
Duitsland (1) 3
Portugal (2) 1
Nederland (1) 0

Dan is er maar één doel voor de Nl'ers vanavond en dat is WINNEN! Zou toch aardige match geven, ofniet?

Lol ze staan al 2-0 voor, vergeet dat gelijkspel maar.

****! Kijk ik ff niet worden er 2 doelpunten gescoord :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Dit topic gaat over Nederland - Duitsland, niet over die andere knuppels, daar is een ek-topic voor.

Die denen kunnen er echt helemaal niks van

Shirtjes voor vanavond liggen al klaar!

Volgens mij gaat Bert "Ik ben lekker eigenwijs" Van Marwijk toch gewoon zoals tegen de Denen beginnen.

Volgens mij gaat Bert "Ik ben lekker eigenwijs" Van Marwijk toch gewoon zoals tegen de Denen beginnen.
mooi hoe iedereen het altijd beter weet dan de bondscoach

ik hou gewoon mun mond want ik vind het nog steeds een k*tsport, hoop wel dat ze ver komen = meer feestjes :D

Definitief dezelfde opstelling als tegen de Denen

wat een stomme lul is het toch ik kan hier serieus mad om worden gvd

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 19:27 ----------

mooi hoe iedereen het altijd beter weet dan de bondscoach

ik hou gewoon mun mond want ik vind het nog steeds een k*tsport, hoop wel dat ze ver komen = meer feestjes :D

Ik weet het idd beter dan de bondscoach want zoals hij ze laat voetballen is het niet om aan te gluren, in plaats van dat die nou is een echte vent is en alleen van bommel eruit haalt die geen bal raakt de hele wedstrijd niet en gewoon huntelaar ervoor in de plaats zet en wat schuift.

gvd

Ik weet het idd beter dan de bondscoach want zoals hij ze laat voetballen is het niet om aan te gluren, in plaats van dat die nou is een echte vent is en alleen van bommel eruit haalt die geen bal raakt de hele wedstrijd niet en gewoon huntelaar ervoor in de plaats zet en wat schuift.

gvd

Mathijsen staat erin..

gvd
een echte vent speelt geen voetbal

:trollface:

Terug
Naar boven