MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Ja ze lopen behoorlijk te b**chen tegen elkaar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol ze staan al 2-0 voor, vergeet dat gelijkspel maar.

Dit topic gaat over Nederland - Duitsland, niet over die andere knuppels, daar is een ek-topic voor.

Mss wil die ze af fikken na de wedstrijd?
mooi hoe iedereen het altijd beter weet dan de bondscoachVolgens mij gaat Bert "Ik ben lekker eigenwijs" Van Marwijk toch gewoon zoals tegen de Denen beginnen.

mooi hoe iedereen het altijd beter weet dan de bondscoach
ik hou gewoon mun mond want ik vind het nog steeds een k*tsport, hoop wel dat ze ver komen = meer feestjes![]()
Definitief dezelfde opstelling als tegen de Denen
wat een stomme lul is het toch ik kan hier serieus mad om worden gvd
---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 19:27 ----------
Ik weet het idd beter dan de bondscoach want zoals hij ze laat voetballen is het niet om aan te gluren, in plaats van dat die nou is een echte vent is en alleen van bommel eruit haalt die geen bal raakt de hele wedstrijd niet en gewoon huntelaar ervoor in de plaats zet en wat schuift.
gvd
een echte vent speelt geen voetbalDefinitief dezelfde opstelling als tegen de Denen
wat een stomme lul is het toch ik kan hier serieus mad om worden gvd
---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 19:27 ----------
Ik weet het idd beter dan de bondscoach want zoals hij ze laat voetballen is het niet om aan te gluren, in plaats van dat die nou is een echte vent is en alleen van bommel eruit haalt die geen bal raakt de hele wedstrijd niet en gewoon huntelaar ervoor in de plaats zet en wat schuift.
gvd