XXL Nutrition

Nederland - Duitsland

Peiling Peiling Wie wint dit wedstrijdje?

• Totaal stemmers
    77
2d1pfk0.jpg

Van Persie knalt vrijwel elke penalty onhoudbaar erin.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: KIKO
shit vandaag die wedstrijd al

is wel beladen wedstrijd, ben zo benieuwd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hehe, die is wel goed hoor! :D

Maar ik denk echt nog dat ze gewoon doorgaan.
Wat een gezeik trouwens over die opstelling. Hij speelt gewoon hetzelfde als op het WK en toen zeikte er bijna niemand. Nou verlieen ze een keer (onterecht) en moet het ineens helemaal anders.

Van de andere kant vind ik ook dat Der Hunt erin moet en Van Persie erachter.
Robben moet op links, die is op rechts zooooo voorspelbaar geworden.

Willems was wel echt heel goed in de eerste wedstrijd, goede keuze van Bert.

Ben echt benieuwd naar de opstelling, bij VI zeiden ze:

Robben, Huntelaar, Kuyt
Van Persie
Sneijder De Jong

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 08:16 ----------

maar in de telegraaf stond gewoon de opstelling van zaterdag :(

Hij speelt gewoon hetzelfde als op het WK

zooooo voorspelbaar geworden.

Dit is net de connectie.

Eens de zwakke punten in een tactiek bloot komen te liggen weet elke degelijke trainer die een match bekijkt hoe het aan te pakken. De 433 met naar binnen komende wingers vind je bij zoveel ploegen terug dat er al genoeg tegen geprobeerd is, met succes. Tijd voor een nieuwe tactiek die veelvuldig gebruikt wordt.

België dus niet, want daar heb je Wilmots.

Waarom doen Nederlanders trouwens zo bipolar? Heb er hier 5 op mn kot, eergisteren nog in zak en as, nu weer manisch dat ze makkelijk gaan winnen tegen de Duitsers :roflol:

Laatst bewerkt:
edit: klem op bus is al gepost

Dit is net de connectie.

Eens de zwakke punten in een tactiek bloot komen te liggen weet elke degelijke trainer die een match bekijkt hoe het aan te pakken. De 433 met naar binnen komende wingers vind je bij zoveel ploegen terug dat er al genoeg tegen geprobeerd is, met succes. Tijd voor een nieuwe tactiek die veelvuldig gebruikt wordt.

Waarom doen Nederlanders trouwens zo bipolar? Heb er hier 5 op mn kot, eergisteren nog in zak en as, nu weer manisch dat ze makkelijk gaan winnen tegen de Duitsers :roflol:

:roflol: Was in Maastricht toen het denemarken vs NL was. Damn wat een bedrukte sfeer achteraf. En nu zijn ze idd weer gewonnen tegen de duitsers voor de wedstrijd is gespeeld :roflol:

Was wel grappig, ik deelde mijn vaststelling met een Hollander en hij antwoordde: "Morgen spelen we tegen België, dacht ik?" Ik: "heh, nee?" Hij:"Hahhahahahaahhahahaa, dat is waar jullie zijn niet op het EK!!!" :roflol: So much win.

even mn pronostiek voor vanavond:

duitsland wint

portugal-dene gelijk.

duitsland wint sowieso

Germany wint met 2-0.

En hopen dat NL snel naar huis kan

Ik denk dat Duitsland wint. Denk ook dat Denemarken gaat winnen van of gelijkspelen met Portugal. Spijtig genoeg een te vroege uitschakeling voor Oranje. Want laten we eerlijk zijn: Spanje > Duitsland > Nederland > de rest.

Vandaag is de dag! Die duitsters van de mat vagen!

Dit is net de connectie.

Maar als we dan zeggen dat ze arrogant zijn, ho maar ...:rolleyes:

Terug
Naar boven