- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Definitief dezelfde opstelling als tegen de Denen
wat een stomme lul is het toch ik kan hier serieus mad om worden gvd
---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 19:27 ----------
Ik weet het idd beter dan de bondscoach want zoals hij ze laat voetballen is het niet om aan te gluren, in plaats van dat die nou is een echte vent is en alleen van bommel eruit haalt die geen bal raakt de hele wedstrijd niet en gewoon huntelaar ervoor in de plaats zet en wat schuift.
gvd

alleen dat ja, maar dat was evident dus dat ga ik niet melden
mij is het duidelijkRobben ook gewoon weer op rechts, terwijl Lahm zijn sterke been rechts ishoe komt hij er op
Robben ook gewoon weer op rechts, terwijl Lahm zijn sterke been rechts ishoe komt hij er op

+1
Maar ergens is het wel knap om met zo'n stel topspelers zo'n belachelijke opstelling neer te zetten...![]()

Niet met je eens. Vlaar speelde onzeker waardoor de Jong verder terugkwam.
Met Mathijsen is er achterin meer rust wat ook weer uitstraalt naar de rest van het team.

Volgens mij gaat Bert "Ik ben lekker eigenwijs" Van Marwijk toch gewoon zoals tegen de Denen beginnen.
blijkbaar heb je er zelf geen reet verstand van. Robben nu op rechts zetten betekent 0 x er langs komen. Zijn enige OPTIE is naar binnen en dat weet iedereen gewoon... Met rechts kan hij helemaal niks..
PFFFFFFFFFFFFFFFF

Zal die ook wel weer rond de 75e minuut gaan wisselen![]()
Jullie hebben geen verstand van voetbal aangezien jullie denken dat NLD gaat winnen![]()