XXL Nutrition

Nederland - Duitsland

Peiling Peiling Wie wint dit wedstrijdje?

• Totaal stemmers
    77
Robben ook gewoon weer op rechts, terwijl Lahm zijn sterke been rechts is :roflol: hoe komt hij er op

Definitief dezelfde opstelling als tegen de Denen

wat een stomme lul is het toch ik kan hier serieus mad om worden gvd

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 19:27 ----------

Ik weet het idd beter dan de bondscoach want zoals hij ze laat voetballen is het niet om aan te gluren, in plaats van dat die nou is een echte vent is en alleen van bommel eruit haalt die geen bal raakt de hele wedstrijd niet en gewoon huntelaar ervoor in de plaats zet en wat schuift.

gvd

+1

Maar ergens is het wel knap om met zo;n stel topspelers zo;n belachelijke opstelling neer te zetten... :eek:

Ik ga even mijn poule bijwerken. Van marwijk faalt kei en keihard. Wat een lul

Niet met je eens. Vlaar speelde onzeker waardoor de Jong verder terugkwam.
Met Mathijsen is er achterin meer rust wat ook weer uitstraalt naar de rest van het team.

???

Weet je wat evident betekent?

Ik zei: Dat het al zo bekend was dat mathijssen daar speelt ipv vlaar dat ik dat niet hoef te melden.

Wat een ...............
Zou zn kop wille bewerken met een eind hout

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij gaat Bert "Ik ben lekker eigenwijs" Van Marwijk toch gewoon zoals tegen de Denen beginnen.

Funny cause it's true.

Ik hoop van harte dat Bert na dit toernooi opflikkert. Met deze opstelling zou dat vanavond weleens kunnen zijn.

waarom word jij geen trainer dan mister wiseguy :roflol:

blijkbaar heb je er zelf geen reet verstand van. Robben nu op rechts zetten betekent 0 x er langs komen. Zijn enige OPTIE is naar binnen en dat weet iedereen gewoon... Met rechts kan hij helemaal niks..

PFFFFFFFFFFFFFFFF

blijkbaar heb je er zelf geen reet verstand van. Robben nu op rechts zetten betekent 0 x er langs komen. Zijn enige OPTIE is naar binnen en dat weet iedereen gewoon... Met rechts kan hij helemaal niks..

PFFFFFFFFFFFFFFFF

Jullie hebben geen verstand van voetbal aangezien jullie denken dat NLD gaat winnen :roflol:

Zal die ook wel weer rond de 75e minuut gaan wisselen :roflol:

het enige wat ik zeker weet op het gebied van voetbal

is dat nederland van denemarken verloren heeft

• Topic Starter Topic Starter
De spanning is ineens helemaal weg. Nu ik weet dat we met deze opstelling spelen gaan we verliezen.

Wat is die Bert een eigenwijze kk lyer! :mad:

Zehma nederland zou met een ander opstelling wel winnen

hahahahAHAhahaha :roflol:

Terug
Naar boven