Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Negatief.
Als Duitsland wint tegen Denemarken, dan moet Nederland met minstens 2 goals verschil winnen van Portugal en dan maakt het niet uit wat de score vandaag is.
Maw, laat deze spelers gewoon staan, zodat het 10-0 wordt en hou Huntelaar en Vd Vaart fit zodat ze tegen Portugal kunnen knallen!

Negatief.
Als Duitsland wint tegen Denemarken, dan moet Nederland met minstens 2 goals verschil winnen van Portugal en dan maakt het niet uit wat de score vandaag is.
Maw, laat deze spelers gewoon staan, zodat het 10-0 wordt en hou Huntelaar en Vd Vaart fit zodat ze tegen Portugal kunnen knallen!

Wat lul jij nou weer?
als nederland 10 doels tegen krijgt zitten ze op -12 doelsaldo sjaak![]()
Bedoelt hij niet dat wij dan gescoord zouden hebben?

Ik steun jullie, Nederlandse broeders. Het kan nog. Van Persie en Huntelaar prikken er elk een paar binnen.

zo denk ik er ook over! Alleen al om het er ff dik op te leggen dat Bert er zo ver naast zit! eigenwijze drolKijk jij nou maar eerst de regels na, voor je mij gaat uitschelden voor een idioot.
Lol ddb knok ploeg nodig... bart van marwijk even wat verstand bij brengen ook al is het telaat... ......... ging nog zo goed in het beging .... dit wordt 4-1 Niederlande ist raus, und alles ist vorbei
Dat maakt geen reet uit of nederland scoort
Probleem ligt niet alleen in de voorhoede hoor... verdediging van nederland is ook 3x niks![]()
Maakte voor die stelling wel uit, want als ze scoorden had het geen 2-0 gestaan.
Denken jullie dat nederland nog gaat winnen lutsers?![]()