AndroidHealthClinic

Nederland - Duitsland

Peiling Peiling Wie wint dit wedstrijdje?

• Totaal stemmers
    77
Ze zullen gewoon weer verliezen als ik zo de vorige wedstrijd zie die was kansloos dus alleen een wonder kan ze nu helpen.

Ben bang dat je gelijk hebt. Ookal speelde duitsland niet fantastisch ze waren defensief erg sterk. Portugal speelde prachtig vond ik en toch verloren, kan soms raar draaien.

Ben bang dat je gelijk hebt. Ookal speelde duitsland niet fantastisch ze waren defensief erg sterk. Portugal speelde prachtig vond ik en toch verloren, kan soms raar draaien.

Waar heb jij die wedstrijd gezien? ???

Was gewoon een bagger wedstrijd van beide kanten... Ik zie geen reden waarom Nederland niet van ze zou kunnen winnen.

En ja Nederland kan ook net zo goed van Duitsland woensdag verliezen..

Waar heb jij die wedstrijd gezien? ???

Was gewoon een bagger wedstrijd van beide kanten... Ik zie geen reden waarom Nederland niet van ze zou kunnen winnen.

En ja Nederland kan ook net zo goed van Duitsland woensdag verliezen..

Thuis op me hd scherm ;) vond dat portugal erg mooi speelde.

Er moet wel heel wat veranderen als we een kans willen maken tegen Duitsland. Er lag zo'n enorm groot gat achter Sneijder, ongelooflijk. Denemarken had daar veel meer mee kunnen doen, Duitsland gaat daar veel meer mee doen, zeker met spelers als Schweinsteiger en Özil. De verdediging en de verdedigende middenvelders moeten veel meer bijsluiten en pressie naar voren geven, in plaats van achterin te blijven hangen. Helaas die ik dat niet snel gebeuren omdat Vlaar, van Bommel, de Jong en in mindere mate Heitinga dit van nature niet doen.

Van der Vaart moet er in voor van Bommel en moet naast Sneijder gaan spelen, zodat je met 2 aanvallende middenvelders speelt. Het zal niet gebeuren omdat van Marwijk krampachtig vasthoudt aan een "10", maar dat werkt niet met deze spelers.

Er moet wel heel wat veranderen als we een kans willen maken tegen Duitsland. Er lag zo'n enorm groot gat achter Sneijder, ongelooflijk. Denemarken had daar veel meer mee kunnen doen, Duitsland gaat daar veel meer mee doen, zeker met spelers als Schweinsteiger en Özil. De verdediging en de verdedigende middenvelders moeten veel meer bijsluiten en pressie naar voren geven, in plaats van achterin te blijven hangen. Helaas die ik dat niet snel gebeuren omdat Vlaar, van Bommel, de Jong en in mindere mate Heitinga dit van nature niet doen.

Van der Vaart moet er in voor van Bommel en moet naast Sneijder gaan spelen, zodat je met 2 aanvallende middenvelders speelt. Het zal niet gebeuren omdat van Marwijk krampachtig vasthoudt aan een "10", maar dat werkt niet met deze spelers.

Eigenlijk moeten we het systeem van Spanje Hanteren.. kunnen Sneijder, Van persie , Van de vaart makkelijk.

• Topic Starter Topic Starter

Mathijsen is weer fit, dat zal hopelijk voor wat meer rust zorgen. Met de opstelling van gister geef ik ons weinig kans tegen de Duitsers.

Ik weet niet waarom maar ik moet altijd lachen als ik de naam ''Badstuber'' hoor.

Eigenlijk moeten we het systeem van Spanje Hanteren.. kunnen Sneijder, Van persie , Van de vaart makkelijk.

Klopt, dat is ook een veel beter systeem en we hebben er de spelers voor. Alleen durft bange Bert dat niet aan, die houdt vast aan een verdedigend blok van 6 man.

Ik hoop tevens van harte dat van Bommel na dit EK afscheid neemt van Oranje.

Mathijsen is weer fit, dat zal hopelijk voor wat meer rust zorgen. Met de opstelling van gister geef ik ons weinig kans tegen de Duitsers.

Mathijsen is ook geen verdediger die goed kan voetballen en vooruit druk zet. Wel beter dan Vlaar.

Als Bertje tegen Duitsland niets aan de opstelling verandert en hij verliest dan gaat hij de geschiedenis in als grootste angsthaas die het Nederlands elftal ooit gekend heeft.

We hebben toch niks te verliezen tegen Duitsland.

Klopt, dat is ook een veel beter systeem en we hebben er de spelers voor. Alleen durft bange Bert dat niet aan, die houdt vast aan een verdedigend blok van 6 man.

Ik hoop tevens van harte dat van Bommel na dit EK afscheid neemt van Oranje.

Met dat systeem kunnen alle toppers spelen... gewoon Sneijder en van der vaart laten opbouwen .. waar nu die van bommel en De jong staan..

Overigens zou ik van Bommel wel laten staan als enigste CVM gisteren speelde hij een slechte wedstrijd maar normaal staat hij er wel! .. kijk naar zijn rollen bij AC milaan en Bayern.

Ik zou De Jong op Ozil zetten, zoals Rene gister in VI Oranje zei. Sneijder erbij voor de opbouw. Robben op links, Narsingh op rechts. Huntelaar spits en Van Persie er achter.

Met dat systeem kunnen alle toppers spelen... gewoon Sneijder en van der vaart laten opbouwen .. waar nu die van bommel en De jong staan..

Overigens zou ik van Bommel wel laten staan als enigste CVM gisteren speelde hij een slechte wedstrijd maar normaal staat hij er wel! .. kijk naar zijn rollen bij AC milaan en Bayern.

Ik vind dat je van het hele concept van 2 middenvelders voor de verdediging af moet. Gewoon 1 man voor de verdediging en 2 voorin om de aanvallers te ondersteunen. Dan kunnen de backs ook makkelijker doorschuiven. Als de backs zich nu aanspeelbaar willen maken staan ze in dezelfde zone als de Jong en van Bommel.

[Link niet meer beschikbaar]

De Jong is veel belangrijker en bepalender in de opbouw dan van Bommel. Van Bommel is te statisch voor die rol. Ik ben een Ajacied en misschien bevooroordeeld, maar ik denk dat Anita het op die plek veel beter had gedaan. Past beter in het systeem.

Iedereen die roept dat van de Vaart erin moet. Hebben jullie hem gister zien spelen?

Iedereen die roept dat van de Vaart erin moet. Hebben jullie hem gister zien spelen?

Ja leverde iedere bal in. Vind ook niet dat hij erin moet, oogt gewoon te traag. Verder moeten we inderdaad van die 2 defensieve middenvelders af, slaat gewoon nergens op. We hebben daar 2 man die hartstikke vaak de bal hebben en die je eigenlijk niet aan de bal wilt. Ik zou de Jong laten staan omdat die er nog wel eens lekker in wilt klappen al heb ik in principe ook niks tegen van bommel.

Verder hoop ik echt dat Robben naar links gaat want als die op rechts staat gaat die weer 0,0 waarmaken. Vooral de spelers van Duitsland kennen hem goed, maar eigenlijk weet iedereen al dat hij altijd naar binnen komt en met links wil schieten. Met rechts voorgeven kan hij immers niet. Narsingh op die plek zou ik echt wel een kans geven.

Voor de rest steun ik de rest hier. Van Persie achter Hunter in de spits, links Robben en rechts Narsingh.

Ik reken spelers niet af op 1 wedstrijd. Van der Vaart kan van alle internationals het beste tussen de linies spelen en ik vind hem in het korte tikwerk beter dan Sneijder. Van der Vaart zou als linkshalf zijn stempel op het elftal kunnen drukken. Sowieso is hij een veel betere voetballer dan van Bommel.

plaatje werkt niet, jammer.

Het hele verloop van het Nederlands elftal loopt tot nu toe al synchroon met dat van '88, dus in diezelfde trant zeg ik: 3-1 Nederland!

Als van Marwijk nu zijn opstelling radicaal verandert, is 'ie natuurlijk volledig ongeloofwaardig en is het een bevestiging van zijn eigen onvermogen. Zijn trots zal nooit toelaten dat 'ie zulke veranderingen doorvoert. Sneijder heeft nog nooit naast de Jong gespeeld en dat gaat nu ook niet gebeuren, Bert kennende. van Persie heeft volgens mij ook nog nooit op 10 gespeeld in Oranje, dus dat gaat ook niet gebeuren.

Wat ik ook niet snap is dat de spelers zeggen: "Ja, een positief en goed punt is dat we zoveel kansen creeren!". Hier kan ik echt kwaad om worden. Het is toch potverdomme geen jeugdelftal, die in een opleidingstraject zitten? Dit is HET toernooi. Hier MOET het gebeuren. En dan staan ze daar te praten als een of ander opleidingselftal. Dat kan echt niet. Schandalig.

Terug
Naar boven