- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ongeloofwaardig is ie toch al. Hij moet gewoon zorgen dat Nederland doorgaat, dat kan dus niet met deze opstelling.
Eens. Maargoed, het is nu een strijd tussen Bert z'n trots en de wil om door te gaan naar de tweede ronde op een eindtoernooi.

Ik verwacht wel een tot op het bot gemotiveerd Nederland dat die Duitsers helemaal gek gaat maken, anders mogen ze van mij ook wel de koffers pakken...
- maar ik heb wel de goal van Denemarken gezien en ook sommige verdedigende acties waarbij ik dacht dat zelfs mijn oma in haar rolstoel het beter zou doen. Iedereen zit hier de frontlinie aan te passen, maar lag het probleem niet voornamelijk achteraan? Jullie hebben tenslotte toch 28 keer op doel geschoten, al waren ze natuurlijk niet allemaal even gevaarlijk.
Heb de match niet helemaal gezien (amper 20 min ofzo), dus kan er niet goed over oordelen - zowiezo al niet omdat ik een Belg ben- maar ik heb wel de goal van Denemarken gezien en ook sommige verdedigende acties waarbij ik dacht dat zelfs mijn oma in haar rolstoel het beter zou doen.
Ik wil maar zeggen, je kan voorin zoveel schuiven als je wil, maar als je achteraan op eenzelfde manier verdedigd als zaterdag, dan gaan jullie serieus "op jullie wekker krijgen"!