MuscleMeat

Nederland - Duitsland

Peiling Peiling Wie wint dit wedstrijdje?

• Totaal stemmers
    77
  • Topic Starter Topic Starter
Ongeloofwaardig is ie toch al. Hij moet gewoon zorgen dat Nederland doorgaat, dat kan dus niet met deze opstelling.

Ongeloofwaardig is ie toch al. Hij moet gewoon zorgen dat Nederland doorgaat, dat kan dus niet met deze opstelling.

Eens. Maargoed, het is nu een strijd tussen Bert z'n trots en de wil om door te gaan naar de tweede ronde op een eindtoernooi.

Ik hoop Nederland maar ik heb weinig vertrouwen in Nederland, had dit ook al tegen de Denen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht voor het Ek dat Nederland enkel van Duitsland en Spanje de mindere zou zijn. Denk niet dat ze het woensdag gaan winnen :(

Heb zo'n gevoel dat ze dik gaan winnen. 12 - 1. Minimaal.

4-2 voor nl

het leuke van die nederlaag tegen Denemarken is dat die wedstrijd tegen Duitsland nog beladen is geworden dan dat hij al was... Ben benieuwd hoeveel rooie kaarten er gaan vallen :o:D Ik verwacht wel een tot op het bot gemotiveerd Nederland dat die Duitsers helemaal gek gaat maken, anders mogen ze van mij ook wel de koffers pakken...

Duitseinland...
Lekker met van Perzie in de spits Weeeeeeeeeeeeeeeee.....

shit man hij is al over 2 dagen heb er zin in

Egoland-0 Manschaft-2

Er staat een fout in je poll.

Dacht eerst Duitsland met 2-1, maar nu moet Nederland wel en denk ik dat ze de wilskracht kunnen opbrengen om minstens gelijk te spelen, maar we gaan het zien. Voor dit EK geldt nu of nooit.

Net zoals de KNVB al zei, de knock-out fase is voor ons iets vroeger aangebroken... 5 wedstrijden winnen en je bent Europees kampioen! :D

Wat een homopoll.

Deutschland natürlich

0-5 fzo

Iedereen zit hier de frontlinie aan te passen, maar lag het probleem niet voornamelijk achteraan? Jullie hebben tenslotte toch 28 keer op doel geschoten, al waren ze natuurlijk niet allemaal even gevaarlijk.

Heb de match niet helemaal gezien (amper 20 min ofzo), dus kan er niet goed over oordelen - zowiezo al niet omdat ik een Belg ben ;) - maar ik heb wel de goal van Denemarken gezien en ook sommige verdedigende acties waarbij ik dacht dat zelfs mijn oma in haar rolstoel het beter zou doen.

Ik wil maar zeggen, je kan voorin zoveel schuiven als je wil, maar als je achteraan op eenzelfde manier verdedigd als zaterdag, dan gaan jullie serieus "op jullie wekker krijgen"!

Iedereen zit hier de frontlinie aan te passen, maar lag het probleem niet voornamelijk achteraan? Jullie hebben tenslotte toch 28 keer op doel geschoten, al waren ze natuurlijk niet allemaal even gevaarlijk.

Heb de match niet helemaal gezien (amper 20 min ofzo), dus kan er niet goed over oordelen - zowiezo al niet omdat ik een Belg ben ;) - maar ik heb wel de goal van Denemarken gezien en ook sommige verdedigende acties waarbij ik dacht dat zelfs mijn oma in haar rolstoel het beter zou doen.

Ik wil maar zeggen, je kan voorin zoveel schuiven als je wil, maar als je achteraan op eenzelfde manier verdedigd als zaterdag, dan gaan jullie serieus "op jullie wekker krijgen"!

Achterin wordt het niet beter. We hebben gewoon niemand anders. Dus we kunnen ons beter richten op de kwaliteiten die we WEL hebben. Ik zit er namelijk niet mee als we elke wedstrijd een goal tegenkrijgen, als we er zelf drie inschoppen.

3-1 Nederland.

Gewoon opstelling zo houden, het is te laat om van opstelling te veranderen zonder generale. Daarnaast is Duitsland offensiever dan de Denen.

Tijdens het spel hou je meer controle en kan je altijd stappen vooruit maken dus controlerende middenvelders vervangen door een offensieve middevelder van der vaart ofzo.

Ik zeg 'we maken Duitse SNITZELSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS).

De Duitsers kennen het volgende gezegde nog niet denk ik.
EEN KAT IN HET NAUW MAAKT RARE SPRONGEN (laat de Leeuw nou toevallig een kat zijn)
Betekenis gezegde: Een (verzwakte) tegenstander kan nog gevaarlijk worden als hij geen uitweg meer ziet. Iemand die geen uitweg ziet kan soms onvoorzien handelen. (wikipedia, 2012).

Laatst bewerkt:
Duitsland gaat winnen 1-2

1-0 voor NL

Hoe gruwelijk zou het zijn om in de 93e minuut met een penalty van Robben te winnen met 1-0? Dan is mijn EK al geslaagd.

Terug
Naar boven