AndroidHealthClinic

Nederland - Duitsland

Peiling Peiling Wie wint dit wedstrijdje?

• Totaal stemmers
    77
Achterin wordt het niet beter. We hebben gewoon niemand anders. Dus we kunnen ons beter richten op de kwaliteiten die we WEL hebben. Ik zit er namelijk niet mee als we elke wedstrijd een goal tegenkrijgen, als we er zelf drie inschoppen.

Srs? Dit zijn toch niet de verdedigers waarmee jullie het tot de finale geschopt hebben in 2010? :eek:

Nope, dat is waar, maar dan moet de efficientie wel een pak hoger liggen dan tegen Denemarken want evenveel kansen zie ik jullie niet krijgen, dus diegene die jullie wel krijgen moeten erin!

Ik was eigenlijk wel fan van Van Persie, maar hij heeft inderdaad wel geklungeld tegen Denemarken. Tijd om Huntelaar eens in de basis te droppen dus!

Hoe gruwelijk zou het zijn om in de 93e minuut met een penalty van Robben te winnen met 1-0? Dan is mijn EK al geslaagd.

Ik zou dit wel gruwelijk vinden... penalty NL in 92e minuut... Arjen trapt em op het kader... bal komt bij de duitsers... een geweldige counter volgt... BAM winnende goal voor de Duitsers. Kga gewoon fcking mental dan. yeahbuddy

Srs? Dit zijn toch niet de verdedigers waarmee jullie het tot de finale geschopt hebben in 2010? :eek:

Nope, dat is waar, maar dan moet de efficientie wel een pak hoger liggen dan tegen Denemarken want evenveel kansen zie ik jullie niet krijgen, dus diegene die jullie wel krijgen moeten erin!

Ik was eigenlijk wel fan van Van Persie, maar hij heeft inderdaad wel geklungeld tegen Denemarken. Tijd om Huntelaar eens in de basis te droppen dus!

Heitinga is in principe gewoon een hele solide en betrouwbare verdediger. Ook speler van het jaar geworden bij Everton, geloof ik.

Van der Wiel was twee jaar terug echt heel goed, maar kan er na de nodige blessures echt helemaal niks meer van.

Matthijssen deed niet mee wegens een blessure en in de plaats daarvan kwam de poepzenuwachtige Ron "Beton" Vlaar.

En in plaats van Gio van Bronckhorst hebben we nu een kleuter op de linksback lopen (normaal gesproken Erik Pieters, maar die is geblesseerd). Ik had daar toch echt liever Urby gezien. Waarschijnlijk een even slechte linksback als Willems, maar Urby is natuurlijk een veel betere voetballer.

Eigenlijk speel je dus gewoon met 1 verdediger. Epic.

Heitinga is in principe gewoon een hele solide en betrouwbare verdediger. Ook speler van het jaar geworden bij Everton, geloof ik.

Van der Wiel was twee jaar terug echt heel goed, maar kan er na de nodige blessures echt helemaal niks meer van.

Matthijssen deed niet mee wegens een blessure en in de plaats daarvan kwam de poepzenuwachtige Ron "Beton" Vlaar.

En in plaats van Gio van Bronckhorst hebben we nu een kleuter op de linksback lopen (normaal gesproken Erik Pieters, maar die is geblesseerd). Ik had daar toch echt liever Urby gezien. Waarschijnlijk een even slechte linksback als Willems, maar Urby is natuurlijk een veel betere voetballer.

Eigenlijk speel je dus gewoon met 1 verdediger. Epic.

Hahaha :roflol:

Lijkt me dus dat die verdediging niet half zo goed is als de vorige, dus ik zie maar één oplossing: Kompany en Vermaelen laten naturaliseren tot Nl'er :thumbs:

Nee serieus, met zo'n verdediging is het precies kaas met gaten.

Je bent goed op de hoogte voor iemand die zo graag zijn mening geeft. :thumbup:

Zeg ik dan dingen die niet juist zijn? :o
Heb vooraf altijd gezegd dat jullie aanval top is, maar jullie verdediging op niets trekt. Als dan jullie 'beste' verdedigers het ook nog laten afweten of geblesseerd zijn, heb ik al helemaal gelijk.

Na de match heb ik altijd dingen gezegd die ik heb gezien, zoals de goal en nog een paar falende verdedigingsacties. Nooit heb ik over dingen gesproken waarvan ik niets afwist ;)

Buiten dan over het voetbal in zijn geheel :fa:

• Topic Starter Topic Starter
Zeg ik dan dingen die niet juist zijn? :o
Heb vooraf altijd gezegd dat jullie aanval top is, maar jullie verdediging op niets trekt. Als dan jullie 'beste' verdedigers het ook nog laten afweten of geblesseerd zijn, heb ik al helemaal gelijk.

Na de match heb ik altijd dingen gezegd die ik heb gezien, zoals de goal en nog een paar falende verdedigingsacties. Nooit heb ik over dingen gesproken waarvan ik niets afwist ;)

Buiten dan over het voetbal in zijn geheel :fa:

Het gaat erom dat je geen idee hebt wie er wel en niet speelden in 2010. Over 2 jaar heeft Nederland wel weer een goede verdediging, lopen in de eredivisie wat goede jonge verdedigers.

Het gaat erom dat je geen idee hebt wie er wel en niet speelden in 2010. Over 2 jaar heeft Nederland wel weer een goede verdediging, lopen in de eredivisie wat goede jonge verdedigers.

Kerel, seriously?

Ik ga echt niet onthouden wie er welke match heeft gespeeld, zeker niet voor ploegen waarvoor ik niet supporter. Als jij de wijsneus wilt uithangen en doen alsof je alle ploegen van het voorbije WK nog vanbuiten kent, be my guest. Ik onthou gewoon de zaken die belangrijk zijn en moest het niet kloppen, dan had je tenminste een punt. Nu probeer je gewoon zo irritant mogelijk te zijn. Leuk dat je Tractor probeert te imiteren, maar zijn niveau is gewoon veel te hoog gegrepen voor je :roflol:

Heeft bertje al gezegd of die met een andere opstelling gaat spelen?

heb geen tijd om alles te volgen op het moment

Kerel, seriously?

Ik ga echt niet onthouden wie er welke match heeft gespeeld, zeker niet voor ploegen waarvoor ik niet supporter. Als jij de wijsneus wilt uithangen en doen alsof je alle ploegen van het voorbije WK nog vanbuiten kent, be my guest. Ik onthou gewoon de zaken die belangrijk zijn en moest het niet kloppen, dan had je tenminste een punt. Nu probeer je gewoon zo irritant mogelijk te zijn. Leuk dat je Tractor probeert te imiteren, maar zijn niveau is gewoon veel te hoog gegrepen voor je :roflol:

Ik ken de opstellingen inderdaad niet, dat hoeft ook niet, want ik geef er geen commentaar op. Jij wel op Nederland, daarom is het zo grappig. :)

Over niveau gesproken. :roflol:

Het is een belg bas, maak je niet druk

Ik ken de opstellingen inderdaad niet, dat hoeft ook niet, want ik geef er geen commentaar op. Jij wel op Nederland, daarom is het zo grappig. :)

Over niveau gesproken. :roflol:

En daar zijn we weer...

- Het Belgisch elftal kan niet voetballen --> Belgen weten niets over voetbal
- De opstelling niet kennen? --> dan mag je ook niets zeggen over het geleverde spel

:roflol:

Het steekt echt hé bascross, dat NL punten heeft laten liggen? :)
Dat is voetbal jonge, de beste ploeg wint niet altijd. Droog nu maar je traantjes, voor je het weet wordt er gewonnen tegen Duitsland en zijn jullie weer topfavoriet ;)

En daar zijn we weer...

- Het Belgisch elftal kan niet voetballen --> Belgen weten niets over voetbal
- De opstelling niet kennen? --> dan mag je ook niets zeggen over het geleverde spel

:roflol:

Het steekt echt hé bascross, dat NL punten heeft laten liggen? :)
Dat is voetbal jonge, de beste ploeg wint niet altijd. Droog nu maar je traantjes, voor je het weet wordt er gewonnen tegen Duitsland en zijn jullie weer topfavoriet ;)
Je mag er wel iets over zeggen, maar als je niets weet, valt er ook niet veel te zeggen.

Valt best mee, wat me vooral steekt is het feit dat Belgie er niet bij is. Zo'n talentvolle generatie en dan wéér geen toernooi. Dat doet pijn kan ik je melden, maarja het leven gaat door. :(

2-1 Ned.

Als we maar vd wiel en v persie eruit gooien. Vd wiel was hier ook op de antillen laatst, wat een mongooltje is dat zeg.

21nljbt.jpg

bert gaat geen aanpassingen doen en is daarom een lul. Bommel is te oud en moet eruit, daarnaast moet Huntelaar gewoon vanaf minuut 1 spelen

Heeft bertje al gezegd of die met een andere opstelling gaat spelen?

heb geen tijd om alles te volgen op het moment

Hij zei iets in de richting dat hij zijn strategie zal doorzetten, dat betekent dus ook zelfde opstelling met van persie etc;)

Terug
Naar boven