AndroidHealthClinic

Nederland - Duitsland

Peiling Peiling Wie wint dit wedstrijdje?

• Totaal stemmers
    77
Als denenmarken wint dan liggen we er sowieso uit

Als denenmarken wint dan liggen we er sowieso uit

Jahaa, maar t gaat erom dat Duitsland niet zomaar die wedstrijd kan laten lopen en er dus nog kans is voor Nederland.

Die Willem van Hanegem is wel een leuke vent, maar die snapt er toch ook geen hout van verder he

Yes weg met dat @$@ voetbal

We moeten de ego's gewoon opzij zetten!

[Link niet meer beschikbaar]

Leuk om te analyseren die vrije trap: filmpje 6 van 19

moet je trouwens eens kijken hoe die trainer van duitsland 'nonchalant' naar die jongen loopt :roflol: :roflol: knuppel

Terecht eruit. Complete faal van Marwijk. Nederland heeft vanaf minuut 10 t/m 70 geen druk gegeven. Er was amper beweging op het veld. Zonder rechtsback gespeeld. Linksback komt natuurlijk veel te veel tekort. van Bommel wordt opgesteld voor de controle, maar brengt zowel offensief als defensief niets gebracht.

Met Huntelaar in de spits was er zoveel meer dreiging. Echt een goed aanspeelpunt en trok gaten voor van Persie. Heeft zelf niet zoveel bruikbare ballen gehad door HELE matige flanken. Robben, Afellay en Willems hebben geen bruikbare voorzet afgeleverd. van der Wiel is niet eens over de middenlijn geweest. Ook Sneijder was na een sterke start echt dramatisch vandaag.

Vond Nigel de Jong als pure verdedigende ballenafpakker en zelfs helpend op de linksback wel erg indrukwekkend in de laatste 20 minuten. Erg sterk.

Opstelling voor tegen Portugal? Wiel, Heitinga, Matthijsen, Willems, de Jong, Bommel, Sneijder, Afellay, Persie, Robben. Geweldig :roflol:

Laatst bewerkt:
Verklaring van van marwijk slaat ook weer helemaal nergens op. Die vent moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat Nederland in staat is om van Duitsland te winnen. Ook al was Bert meteen met de juiste opstelling begonnen.

100% srs

Kop op jongens, jullie liggen er nog niet uit! Met 2 doelpunten verschil winnen van Portugal en tis binnen, Denemarken gaat echt niet winnen of gelijkspelen van Duitsland :roflol: En Duitsers zijn ook geen mensen die het op een akkoordje gaan gooien.

Kop op jongens, jullie liggen er nog niet uit! Met 2 doelpunten verschil winnen van Portugal en tis binnen, Denemarken gaat echt niet winnen of gelijkspelen van Duitsland :roflol: En Duitsers zijn ook geen mensen die het op een akkoordje gaan gooien.

Ik denk dat ze liever Denemarken hebben dan portugal of Nederland.

En van Portugal gaan ze ook niet winnen.

Duitsland en Denemarken hebben niets aan een akkoordje, lees nou eens. Ze moeten allebei winnen om zeker te zijn.
Of in het geval van Duitsland een gelijkspel, maar daar heeft Denemarken weer niks aan als Portugal wint van Nederland.

Portugal wordt ook niks. Wedstrijd in 2006 staat nog op me netvlies :mad: We liggen er gewoon uit.

Portugal wordt ook niks. Wedstrijd in 2006 staat nog op me netvlies :mad: We liggen er gewoon uit.

Ik kan het me nog herinneren. Er werden toen 20 kaarten getrokken, waarvan 16 geel en 4 rood. Een record in de geschiedenis van het WK voetbal. :D Op naar een nieuw record?

Het Nederlandse voetbalelftal heeft gewoon niet zo goed gevoetbald.

Je zou maar een EK winnen met 2 verloren wedstrijden :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 23:44 ----------

Er werden toen 20 kaarten getrokken, waarvan 16 geel en 4 rood; een record in de geschiedenis van het WK voetbal. :D Op naar een nieuw record?

Dat zou ik nog wel vermakelijk vinden om te zien :)

Iemand die serieus denkt dat Nederland 2-0 of bijvoorbeeld 3-1 kan winnen van Ronaldo ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Mooi hoe die Bert loopt te falen. Tweede helft zonder Van Bommel en Huntelaar in de spits, zoals heel Nederland wilde, behalve Bert Mongoolwijk, 1-0 gewonnen.

Iemand die serieus denkt dat Nederland 2-0 of bijvoorbeeld 3-1 kan winnen van Ronaldo ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou, als ze hem een beetje opgeilen is hij misschien afgeleid genoeg. :o

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven