Fitness Seller

Nederland - Rusland

Van Basten bleek alsnog een slechte coach, gelukkig heb ik nooit gezegd dat hij goed was.

NOOIT drukgezet, zelfs niet in de tweede helft, ****ing belachelijk. De Jong en Vd Sar, de enigen met een voldoende. Van Persie heb ik niet eens gezien. Vd Vaart die zijn man gewoon laat lopen bij die tweede goal. Geen één bal was voor Nederland, monster mentaliteit vandaag.

Brutale wissels ook trouwens.

VAN DE SAR DE BESTEE KEEPER OOIT!!!!!!!!!!

van nistelrooy sucks heavy..... waarom? al zijn goals zijn intikkertjes van focking goede acties van andere spelers en krijgt hij dan alle eer voor

VAN DE SAR DE BESTEE KEEPER OOIT!!!!!!!!!!

van nistelrooy sucks heavy..... waarom? al zijn goals zijn intikkertjes van focking goede acties van andere spelers en krijgt hij dan alle eer voor

:rolleyes:

Van Nistelrooij was redelijk balvast vandaag.

Wat denk je Van Basten hiermee kwalijk te nemen, beest? Dat hij Vennegoor of Hesselink als breekijzer niet inbracht, is het enigste. Al het overige wordt uit handen geven, en ook hij is overgeleverd aan de grille van zijn spelers. Men had zijn dag niet, het oogde fut- en inspiratieloos, en daar profiteerde de Russen optimaal van. Meer niet.

Hahaha het allergrappigste moet nog komen
Dalijk is het italie die WEL WINT, en in de halve finale staat
HOLLAND=DUBBEL OWNED :roflol: :roflol:

Die turken komen ook een keer verder dan de eerste paar wedstrijden en jullie hebben meteen het bekkie los.

:roflol: denk je nou echt dat jullie van de duitsers winnen.

Nederland heeft nooit goed gespeeld tijdens de kwalificatie. Gelukkig zijn wij verlost van de kleine kindjes na afloop van de wedstrijd. :)

Wat denk je Van Basten hiermee kwalijk te nemen, beest? Dat hij Vennegoor of Hesselink als breekijzer niet inbracht, is het enigste. Al het overige wordt uit handen geven, en ook hij is overgeleverd aan de grille van zijn spelers. Men had zijn dag niet, het oogde fut- en inspiratieloos, en daar profiteerde de Russen optimaal van. Meer niet.

Hij wisselt Kuyt voor Van Persie, ****ing belachelijk, haal dan Engelaar eruit, die speelde toch als een krant, alhoewel heel Nederland slecht was, maar hij sprong er wel uit in de eerste helft.

Afellay erin was ook ****ing belachelijk. Misschien wilde hij het middenveld weer in handen krijgen, maar dat gaat niet gebeuren met een gast van 1.65 en 60kg.

Verder had hij al zijn wissels gebruikt na 60min, veelste vroeg, zeker met een nog te spelen verlenging.

Affellay hield zich anders aardig staande.

Ik denk niet dat je Van Basten hier de schuld van kan geven, ik denk dat je eerder moet kijken naar de inzicht en ervaring van Guus Hiddink. Je zag vanaf de eerste minuut al zijn bedoelingen, het laten lopen van Bhoularouz om zo man meer situaties te creeren elder, vooral op het middenveld. Bhoularouz is een prima verdediger maar aanvallend kan je hem nog wel eens laten lopen want die passes van hem zijn niet bepaald zuiver en zijn looplijnen niet bepaald verrassend. Niet om Bhoula nu hier de schuld van te geven maar om enkel aan te geven hoe sluw die Hiddink is.

En over die wissels, ik kan me nog herinneren dat ik in het verleden altijd zat te tieren dat ze zo laat pas gingen proberen om de boel om te gooien, ik was er eigenlijk wel blij mee dat hij al wat vroeger begon met wisselen. Die Russen waren gewoon beter vanavond, betere vorm en sterkere taktiek. Soms verlies je gewoon omdat je over het totaalplaatje op dat moment gewoon minder goed was.

Affellay hield zich anders aardig staande.

Ik denk niet dat je Van Basten hier de schuld van kan geven, ik denk dat je eerder moet kijken naar de inzicht en ervaring van Guus Hiddink. Je zag vanaf de eerste minuut al zijn bedoelingen, het laten lopen van Bhoularouz om zo man meer situaties te creeren elder, vooral op het middenveld. Bhoularouz is een prima verdediger maar aanvallend kan je hem nog wel eens laten lopen want die passes van hem zijn niet bepaald zuiver en zijn looplijnen niet bepaald verrassend. Niet om Bhoula nu hier de schuld van te geven maar om enkel aan te geven hoe sluw die Hiddink is.

Ik heb hem niet gezien, maar misschien keek ik een andere wedstrijd.

En tuurlijk is Hiddink sluw, hij presteert niet voor niks met zoveel verschillende teams, die gast is gewoon de beste trainer op dit EK, misschien wel de beste van de hele wereld.

Verder kan je Van Basten niet alleen de schuld geven, dat begrijp ik ook. Het team was gewoon te k*t vandaag, het leek wel of ze geen inzet toonden, op een enkeling na.

Rusland verdient gewonnen. Ik weet niet wat er scheelde met Nederland, maar ze speelden bijzonder ondermaats.

Tuurlijk, WIJ KOMEN IN DE FINALE JONG
Op de dag dat TURKIJE WEER WINT, kom ik hier weer terug
En dan zal ik je weer uitlachen, al die nederlanders dachten die russen daar gaan we over heen, ze zijn zo geintimideerd.
Nederland speelde KK SLECHT, verdediging alsof ze bij b team van ado of nac speelden.

Whaha kom hier eens na de wedstrijd tegen duitsland, dan kan ik jou uitlachen en trek ik je moeders hoofdoek van haar kop om me tranen van het lachen weg te vegen en daarna op de plee me kont af te vegen.En nu stoppen met opnaaien !

Hij wisselt Kuyt voor Van Persie, ****ing belachelijk, haal dan Engelaar eruit, die speelde toch als een krant, alhoewel heel Nederland slecht was, maar hij sprong er wel uit in de eerste helft.

Afellay erin was ook ****ing belachelijk. Misschien wilde hij het middenveld weer in handen krijgen, maar dat gaat niet gebeuren met een gast van 1.65 en 60kg.

Kuyt speelde als een krant, en was met name aanvallend onmachtig tegen Zjirkov (zijn directe tegenstander), dus zijn wissel voor Van Persie, die het gehele toernooi meer dan prima inviel, is allerminst raadselachting te noemen.

Toen dit niet de juiste impuls bracht, mede doordat de laatst genoemde slechts een schim van zichzelf was, werd een diepgaande speler (afellay), als ondersteuning voor de aanvallend ingestelde spelers ingebracht. V/d kreeg een wat meer controlerende rol, en moest indien mogelijk bijsluiten. Duidelijk, toch?

Boulah voor Heitinga, wat gezien de omstandigheden, zijn gele kaart, en verleden, niet geheel vreemd te noemen is.

Dus zoals gezegd, ze enigste fout is het niet inbrengen van Vennegoor. Mede doordat je door zijn specefieke kwaliteiten meer mogelijkheden tot je beschikking zou krijgen. Voetballend ging het voor geen meter, en de lange bal hanteren lukt niet wanneer je spits driedubbel gedekt op een eiland staat, en veelal de ballen niet vast kon houden.

Op een gegeven moment leek het er wel op dat ze het geloof in teamplay verloren en ze allemaal voorin meer geloof kregen in hun eigen individuele actie. Schneijder, Van Persie, Nistelrooy en Van der Vaart raakten nogal geirriteerd en begonnen een nogal onrealistische drang naar het doel te etaleren zonder oog te hebben voor het teamspel, waardoor de samenhang ook wegviel. Normaal zie je dat pas in de laatste minuten maar het leek al zo te zijn na de eerste echte Russische kansen. Alsof de vedetten ineens dachten laat ik het dan gewoon zelf even oplossen voor het team..

Maar misschien zie ik dingen die er helemaal niet waren..

Ik heb me vooral geergerd aan de Nederlandse supporters, duidelijk dat de meerderheid gelegenheidssupporters zijn, niets mis mee natuurlijk. Maar ze waren gewoon te stil, enkel na de 1-1 even een heropleving.

Dat is het grote verschil met voetbalsupporters in de Nederlandse (of Belgische) competitie. De echte supporters steunen hun ploeg 90min lang (of langer ;))

Binnekort kan NL mss schitteren op de OS of mss op het WK in Zuid-Afrika :cool:

Kuyt speelde als een krant, en was met name aanvallend onmachtig tegen Zjirkov (zijn directe tegenstander), dus zijn wissel voor Van Persie, die het gehele toernooi meer dan prima inviel, is allerminst raadselachting te noemen.

Toen dit niet de juiste impuls bracht, mede doordat de laatst genoemde slechts een schim van zichzelf was, werd een diepgaande speler (afellay), als ondersteuning voor de aanvallend ingestelde spelers ingebracht. V/d kreeg een wat meer controlerende rol, en moest indien mogelijk bijsluiten. Duidelijk, toch?

Boulah voor Heitinga, wat gezien de omstandigheden, zijn gele kaart, en verleden, niet geheel vreemd te noemen is.

Dus zoals gezegd, ze enigste fout is het niet inbrengen van Vennegoor. Mede doordat je door zijn specefieke kwaliteiten meer mogelijkheden tot je beschikking zou krijgen. Voetballend ging het voor geen meter, en de lange bal hanteren lukt niet wanneer je spits driedubbel gedekt op een eiland staat, en veelal de ballen niet vast kon houden.
Kuyt zet zich altijd in, dus hem had ik sowieso laten staan. Verder had je eigenlijk het hele team kunnen wisselen, op Vd Sar en De Jong na.

Het werkte totaal niet, verder vind ik Afellay ook niet geweldig, hij heeft niets specifieks, ook geen goed schot ofzo. Vennegoor heeft wel een specifieke kwaliteit, die we hadden kunnen gebruiken vandaag.

Dat was idd niet vreemd, want hij had ook nog last van zijn kuit hoorde ik. Heitinga was wel zeer slecht, maar dat kun je Van Basten niet aanrekenen.

Affelay heeft een geweldige balbeheersing en een vechtersmentaliteit.

Een combinatie die je niet vaak samenziet, vooral niet in het Nederlandse voetbal. plus die gozer is nog hardstikke jong. Gaat een grote worden, let maar op.

Dat Nederland niet heeft kunnen doen wat Turkije wel is gelukt, moet niet aanzetten tot haat. Kijk naar je voetbal en hou je stil..

Jammer voor Nederland, was wel een smaakmaker van het EK.

Op een gegeven moment leek het er wel op dat ze het geloof in teamplay verloren en ze allemaal voorin meer geloof kregen in hun eigen individuele actie. Schneijder, Van Persie, Nistelrooy en Van der Vaart raakten nogal geirriteerd en begonnen een nogal onrealistische drang naar het doel te etaleren zonder oog te hebben voor het teamspel, waardoor de samenhang ook wegviel. Normaal zie je dat pas in de laatste minuten maar het leek al zo te zijn na de eerste echte Russische kansen. Alsof de vedetten ineens dachten laat ik het dan gewoon zelf even oplossen voor het team..

Maar misschien zie ik dingen die er helemaal niet waren..

Nee, dat heb je juist gezien. De onmacht van deze spelers druipde er ook vanaf. Van teamspel, zowel verdedigend als aanvallend, was weinig spraken. Eigenlijk vanaf minuut één al. Al chargeer ik nu een beetje.

Kuyt zet zich altijd in, dus hem had ik sowieso laten staan. Verder had je eigenlijk het hele team kunnen wisselen, op Vd Sar en De Jong na.

Het werkte totaal niet, verder vind ik Afellay ook niet geweldig, hij heeft niets specifieks, ook geen goed schot ofzo. Vennegoor heeft wel een specifieke kwaliteit, die we hadden kunnen gebruiken vandaag.

Dat was idd niet vreemd, want hij had ook nog last van zijn kuit hoorde ik. Heitinga was wel zeer slecht, maar dat kun je Van Basten niet aanrekenen.

Kuyt is te overrated. Met name door de media en Jan/Truus met de pet. Dat zegt mij verder niks. Hij speelde als een krant, ''maar werkte als een paard''. Who cares? Hij voerde zijn aanvallende taken niet uit, en was totaal niet tegen Zjirkov opgebokst. Van Persie is dan een logische vervanger.

De mening van Afellay deel ik deels. Het is een groot talent, maar je kan niet van zo'n jonge verwachten dat hij Nederland bij de hand pakt en de grote aanvalsleider wordt. Dat zit (nog) niet in hem. De wissel is niet onlogisch, maar gezien Van Basten zijn experimenten in het verleden, was Vennegoor beter op zijn plaats geweest. Al speelde we dan wel héél aanvallend, en op de counter zien die gasten messcherp. Een behoorlijke dubio dus, maarja, daar is hij bondscoach voor.

Terug
Naar boven