Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie het als voordeel dat ik die k*t kinderen niet meer tegenkom bij het uitgaan, de rest is de verantwoordelijkheid van hun ouders, als ze thuis drinken heb ik er geen last van.Als kinderen willen drinken doen ze dit toch wel, zon regel als deze gaat dit niet tegen.
De jeugd van tegenwoordig is al verziekt, ben benieuwd hoe erg de generatie hierna uit komt te zien.goed idee, of het inderdaad gaat werken inderdaad is nog maar de vraag. als ik sommige koters tegenwoordig zie, vraag ik me echt af waar het toch heen gaat. slechte opvoeding.
Oh jeetje een biertje op je 17Lekkere betutteling weer.
Op mijn 15 was ik al elk weekend straal bezopen, en dat heeft me eigenlijk alleen maar deugd gedaan.
Oh jeetje een biertje op je 17Lekkere betutteling weer.
Op mijn 15 was ik al elk weekend straal bezopen, en dat heeft me eigenlijk alleen maar deugd gedaan.
Als je weet wat het effect van alcohol op een tienerbrein is dan vind je het niet meer triest.
Wat mij betreft het eerste zinnige wat door die kamer komt.
Net als die dealers om rondom de wietpas, heeft de overheid weer een nieuwe markt gecreëerd.![]()
De meesten vallen dan ook buiten die leeftijdscategorie.Het verbaast me eerlijk gezegd hoe positief de meesten hier zijn over deze maatregel.
Komt omdat het pubers zijn die niet weten wat goed voor ze is en het als een complete ramp zien als ze geen druppel alcohol binnen kunnen krijgen.Ik zou jullie reactie wel eens willen zien moesten jullie in die leeftijdscategorie vallen.
OT: /care