MuscleMeat

Nieuws Nederland verhoogt alcoholgrens voor tieners.

Nog spannender en ondeugender om te drinken nu. Gaan ze net als in de VS stiekem zuipen, gewoon een 18+ de drank laten halen in ruil voor...

Dit zijn van die dingen die een gebrek aan goede opvoeding moeten compenseren maar altijd falen. Om het nog niet te hebben over schending van vrijheid, discriminatie op basis van leefdtijd...

Ja want verbieden helpt

ik ben 17 en drink sowieso niet. maar als ze de leeftijd verhogen naar 18 jaar dan vind ik het ineens weer spannend en cool en ga ik me lam zuipen.

• Topic Starter Topic Starter
Nog spannender en ondeugender om te drinken nu. Gaan ze net als in de VS stiekem zuipen, gewoon een 18+ de drank laten halen in ruil voor...

Dit zijn van die dingen die een gebrek aan goede opvoeding moeten compenseren maar altijd falen. Om het nog niet te hebben over schending van vrijheid, discriminatie op basis van leefdtijd...

Inderdaad erg jammer dat men meer en meer idiote regels moet verzinnen (zoals sommige GAS boetes) omdat men vaak niet in staat is kinderen goed op te voeden of zich behoorlijk te gedragen in de maatschappij.

als de leeftijd eerst op 16 stond was dit toch al aanwezig :P

Toen ik 14 was, zaten er in mijn klas al mensen die zich elk weekend lam gingen zuipen

Ik kan mij gewoon echt niet voorstellen dat jongeren gaan wachten tot 18 met zuipen? Wat een ****ing saaie jeugd moet je dan in godsnaam hebben

Toen ik 14 was, zaten er in mijn klas al mensen die zich elk weekend lam gingen zuipen

Ik kan mij gewoon echt niet voorstellen dat jongeren gaan wachten tot 18 met zuipen? Wat een ****ing saaie jeugd moet je dan in godsnaam hebben
Want zonder alcohol/"lam zuipen" heb je een slechte jeugd?

hoezo niet.. in mijn tijd speelden we nog monopoly op de vrijdagavond.

heeft niets met hollywood te maken. De gewone bevolking zijn gewoon een hoop junkies.
Ironisch trouwens dat recreatieve druggebruikers meestal wel lol kunnen hebben zonder enige drugs (en dus ook zonder alcohol) en dat de mensen die hen veroordelen dit meestal niet kunnen.

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 15:05 ----------

alcohol is geen drug dan?:rolleyes:

Brainwashed by Hollywood.

Afhankelijk zijn van alcohol om plezier te maken is triest.

Natuurlijk ben je er niet afhankelijk van maar het helpt toch wel

ieder weekend op cola en fanta gaan feesten dat is triest...

In mijn ogen neem je de jongeren hun jeugd af

Terug
Naar boven