boerenkool
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja, ik vindt het echt onterecht dat v basten hier niet verrot gescholden wordt. Die vent doet echt alles verkeerd. Maar de selectie die die meenam, was al om te huilen dusja.boerenkool zei:Straf voor Van Basten voor het schofferen van Van Nistelrooij!
Ban hem!EricR zei:Socrates, gefeliciteerd. Dit Nederland moet ook gewoon er uit vliegen, Portugal had gevaarlijkere acties dan Nederland.

bascross zei:
Ik ban mezelf, schaam me voor dit elftal. Zoveel kwaliteit en maar een paar op het veld die wat lieten zien. Dramatisch.boerenkool zei:Straf voor Van Basten voor het schofferen van Van Nistelrooij!
hehe, trueEricR zei:Ik ban mezelf, schaam me voor dit elftal. Zoveel kwaliteit en maar een paar op het veld die wat lieten zien. Dramatisch.

EricR zei:Ik ban mezelf, schaam me voor dit elftal. Zoveel kwaliteit en maar een paar op het veld die wat lieten zien. Dramatisch.

EricR zei:Portugal kon er ook een paar inschieten en dat waren eigenlijk nog grotere kansen.
EricR zei:Die Portugezen zijn verder wel smerig, nog erger dan 100.000 Duitsers in het veld. Naaiers.
Ben ik het niet mee-eens. Die selectie die hij meenam was om te huilen man.jordy zei:Nee terecht hij speelt gewoon ruk dan is het normaal dat hij er uit ligt.
En Marco heeft het verder prima gedaan, voor het zelfde geld schoot iemand die bal er wel in en dan was hij nou ineens een held?