MuscleMeat

Nederland vs Portugal

Jammer maar helaas. Maarja het is maar voetbal. Hahahaha! :p

Doelpuntkansen moet je pakken. Slecht spel verdient snelle knock out.

Ze hebben twee keer de kans om een man meer situatie uit te buiten, maar het blijft hangen op wat individuele acties.

HAHAHAHAHAHAHAH!!!!

Jezus wat heb ik me lopen frustreren weer

K*t wedstijd?

Zeker niet was echt wel spannend, maar ja dan staat er iemand in die spits die
Geen bal beheerzing heeft, geen speler uit kan spelen en die er gewoon niks van bakt. Ku(y)t noemen ze hem.

Waarom neem je niet de beste spits van europa mee?

En dan nog die vgoh waarom hem?

Wat een k*tscheids he.... anders fluit je ff de hele wedstrijd naar de k*t...
4 rode kaarten en 8 gele.. [16 geel totaal dus :eek: ]

maargoed, das dan ook weer voorbij :(

Beste wedstrijd tot nu toe :)

trouwens wat een mietje die van bommel en wat scheelt er met die snijder hij had gelijk rood gekregen van mij, hij dacht ff een partijtje te worstelen.

Die 1ste van portugal die rood kreeg is trouwens zo dom als een koe, hij had beter gewoon rood kunnen vragen.

Laatst bewerkt:
Straf voor Van Basten voor het schofferen van Van Nistelrooij!

Socrates, gefeliciteerd. Dit Nederland moet ook gewoon er uit vliegen, Portugal had gevaarlijkere acties dan Nederland.

boerenkool zei:
ja, ik vindt het echt onterecht dat v basten hier niet verrot gescholden wordt. Die vent doet echt alles verkeerd. Maar de selectie die die meenam, was al om te huilen dusja.

20 geel in totaal... can u believe that!!!

boerenkool zei:

Nee terecht hij speelt gewoon ruk dan is het normaal dat hij er uit ligt.

En Marco heeft het verder prima gedaan, voor het zelfde geld schoot iemand die bal er wel in en dan was hij nou ineens een held?

Portugal kon er ook een paar inschieten en dat waren eigenlijk nog grotere kansen.

EricR zei:
:D Ik ban mezelf, schaam me voor dit elftal. Zoveel kwaliteit en maar een paar op het veld die wat lieten zien. Dramatisch.

Ok maar als hij vrolijk komt doen in dit topic moet je hem bannen! :mad:

:p

Die Portugezen zijn verder wel smerig, nog erger dan 100.000 Duitsers in het veld. Naaiers.

EricR zei:
Die Portugezen zijn verder wel smerig, nog erger dan 100.000 Duitsers in het veld. Naaiers.

Ja die Figo is echt een Homo. Maar ja dat die onze lieve Marc van B ook die ging ook liggen janken na een soort van aanraking.

jordy zei:
Nee terecht hij speelt gewoon ruk dan is het normaal dat hij er uit ligt.

En Marco heeft het verder prima gedaan, voor het zelfde geld schoot iemand die bal er wel in en dan was hij nou ineens een held?
Ben ik het niet mee-eens. Die selectie die hij meenam was om te huilen man.
Zoiezo moet je niet als 1e team, het nederlands eftal nemen.

Terug
Naar boven