AndroidHealthClinic

Nederland vs Portugal

jordy zei:
Zeker waar die (sch)ooier is ook maar niets achter in.

Toen het 11 tegen 10 was kreeg Portugal nog veel ruimte, daar ging het al mis. Dan is het wachten op het moment dat er aan de handrem moet worden getrokken.

Bouhlarouz deed op zich niks, maar zo'n situatie stond te gebeuren.

T'enige wat ik niet snap van die van Basten is dat ie van der Vaart, die t hele toernooi nog geen bal geraakt heeft er in kan zetten, en een Nistelrooy verbeten op de bank laat zitten, onbegrijpelijk en onvergeefelijk!!

EricR zei:
Toen het 11 tegen 10 was kreeg Portugal nog veel ruimte, daar ging het al mis. Dan is het wachten op het moment dat er aan de handrem moet worden getrokken.

Bouhlarouz deed op zich niks, maar zo'n situatie stond te gebeuren.

Tuurlijk dat soort dingen zal je altijd zien.
Maar die schijts vloot echt voor alles, zo kansloos.

Ik heb medeleiden met de mensen die dit moeten opruimen

oranje.jpg

Tja van Basten, laat weer zien wat voor coach het is. Met mazzel kom je best ver, maar op den duur moet je er als team staan. Dit was geen team.

jordy zei:
Tuurlijk dat soort dingen zal je altijd zien.
Maar die schijts vloot echt voor alles, zo kansloos.

Ik heb medeleiden met de mensen die dit moeten opruimen

oranje.jpg

Ik heb medelijden met de buren en eigenlijk ook met de mensen die dat ophangen.

inVorm zei:
T'enige wat ik niet snap van die van Basten is dat ie van der Vaart, die t hele toernooi nog geen bal geraakt heeft er in kan zetten, en een Nistelrooy verbeten op de bank laat zitten, onbegrijpelijk en onvergeefelijk!!

Bullshit natuurlijk, Ruud heeft 1 bal geraakt. vdv ook niet veel maar hij is dan wel een andern soort speler.

VdV speelt op 10 achter de spits en Ruud is een spits.

Daarbij komt nog dat Ruud een éénling is en alleenmaar voor eigensucces gaat.

EricR zei:
Tja van Basten, laat weer zien wat voor coach het is. Met mazzel kom je best ver, maar op den duur moet je er als team staan. Dit was geen team.

Zeker niet. zat helemaal geen wilskracht en teamgeest in dit team.

Ze hebben te weinig laten zien, dit team was ook heel anders dan Jongoranje die er echt voor ging.

jordy zei:
Zeker niet. zat helemaal geen wilskracht en teamgeest in dit team.

Ze hebben te weinig laten zien, dit team was ook heel anders dan Jongoranje die er echt voor ging.

Oranje -21 groeide dan ook in het toernooi, dit Oranje wordt steeds minder lijkt het.

Lauw zei:
ik hoop op een gebroken kuitbeen bij deko, en uitgescheurde oorbellen bij dikkenekbreezerboy (hoe heet die knuppel ook alweer).

hier een plaatje van hem, vlak nadat hij te horen heeft gekregen dat Mikki hem een diknek vindt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij stond net ook weer lekker te janken

allez, wat nen match

Dikke k*tzooi dat het zo moest en die portugezen zijn een stel homofielen.

jordy zei:
Ja zeker weten, terwijl dit team toch prima draaide in de kwalificatie reeks.

Met vaak ook dramatisch voetbal, echter wel resultaat. Nu wilde zeer weer gaan voetballen maar boeken ze geen resultaat.

En die figo is echt de grootste semiet die er is, die verdient echt een megawuppie in z'n keelgat. En c ronaldo ook. Wat een fluimende stukken vuil.

EricR zei:
Met vaak ook dramatisch voetbal, echter wel resultaat. Nu wilde zeer weer gaan voetballen maar boeken ze geen resultaat.

Over twee jaar gaan we gewoon weer voor het Ek. Met als kartrekker Klaas Jan "The hunter" Huntelaar.

Tijd voor echte sport, Tour de France komt er weer aan. Weten we tenminste zeker dat Nederlanders niks klaar maken.

Ik heb wel verdomd veel zin in de tour. Ga jij nog naar valkenburg eric?

EricR zei:
Tijd voor echte sport, Tour de France komt er weer aan. Weten we tenminste zeker dat Nederlanders niks klaar maken.

Whahaha, Ja dat is nog eens een echt sport. Hoop alleen niet dat er een duitser gaat winnen.

Wel jammer voor van Persie en van der Sar, iedere wedstrijd op niveau tenminste. De rest schippert tussen matig en redelijk.

Terug
Naar boven