AndroidHealthClinic

Nederland vs Portugal

Van Basten heeft de grootste blunder gemaakt door Boulharouz te laten staan ipv Mathijsen. Je kon op een tweede gele kaart wachten. Daarmee heeft hij de wedstrijd uit handen gegeven

Allemaal achteraf gelul en verwijten naar oranje toe. van Basten en zijn team deden wat ze konden, of dat nou ruk was of niet, het was het maximale wat ze er vandaag uit konden halen.

Alles ist vorbei, en een nekschot voor die scheids.

EricR zei:
Misschien wel, 3 pl**ris uren in de trein houdt me aleen een beetje tegen. Loeidruk dan ook nog.
Hoe ver denk je dat het vanuit groningen is? We kunnen ook de dag vantevoren saampjes een hotel boeken, gesjellug. En dan keihard zuipen!!

Komende jaren ben ik voor Belgie, Nederlandse hype eindigt te vaak in stront.

D. zei:
Hoe ver denk je dat het vanuit groningen is? We kunnen ook de dag vantevoren saampjes een hotel boeken, gesjellug. En dan keihard zuipen!!

:D Alleen ik zuip niet en die ****ing hotels zijn al maanden voller dan vol. Valt nog tegen hoe weinig hotels Valkenburg heeft.

Van Basten moet ook niet zoveel willen sleutelen aan het team, de basis was al goed genoeg in de eerste wedstrijd.

Luukie23 zei:
Van Basten heeft de grootste blunder gemaakt door Boulharouz te laten staan ipv Mathijsen. Je kon op een tweede gele kaart wachten. Daarmee heeft hij de wedstrijd uit handen gegeven

Bullshit, achteraf makkelijk praten kerel!

Van Basten is een fantastische bondscoach en heeft alles eraan gedaan. Net zoals de jongens, die hard gewerkt hebben. Helaas ontbreekt het gewoon aan kwaliteit en daar kan Van Basten niks aan doen.

EricR zei:
Tja van Basten, laat weer zien wat voor coach het is. Met mazzel kom je best ver, maar op den duur moet je er als team staan. Dit was geen team.

Onzin! Als je als coach geen kwalitatieve spelers hebt, dan houd het op. Klaar!
Trouwens, het team wat die vandaag had opgesteld, was ongeveer het sterkste wat mogelijk was.

t*ring, wat heb ik een hekel aan mensen die gelijk de schuld aan de bondscoach geven. Lekker makkelijk! En totaal niet terecht.

Kuijt had helemaal niet moeten spelen die flapoor...

Daarnaast heeft van Basten ook Vennegoor veeeeeel te laat ingebracht.

En die Figo mag echt aan het gas van mij... jakkie wat een nare nasmaak heeft deze wedstrijd.,..

RubenSossa zei:
Bullshit, achteraf makkelijk praten kerel!

Van Basten is een fantastische bondscoach en heeft alles eraan gedaan. Net zoals de jongens, die hard gewerkt hebben. Helaas ontbreekt het gewoon aan kwaliteit en daar kan Van Basten niks aan doen.

Dat is echt geen bulshit. Wij zeiden het hier al tijdens de rust tegen elkaar (bij mij thuis dan), dat hij Khalid moest wisselen omdat je kon wachten op een tweede gele kaart en dus rood. Daarmee geef je het overwicht, en dus de wedstrijd, uit handen. Dat is een blunder van jewelste...Verder neem ik Marco niets kwalijk, want in mijn ogen is hij een goede coach

Van Basten moest een keus maken om of één van de beste verdedigers eruit te halen, of het risico te nemen. Hij heeft voor het risico gekozen, helaas, maar dat is voetbal.

RubenSossa zei:
Van Basten moest een keus maken om of één van de beste verdedigers eruit te halen, of het risico te nemen. Hij heeft voor het risico gekozen, helaas, maar dat is voetbal.

precies, en als kirticus mag je hem dat dus ook verwijten...

RubenSossa zei:
nee, dat vind ik niet. Maargoed.

Tuurlijk wel. Kritiek hoort erbij. Daar moet je juist de verbetering uit halen...Maar eerlijk is eerlijk, Nederland heeft naar hun kunnen gepresteert. Het EK 2008 is ten slotte het doel

Luukie23 zei:
Tuurlijk wel. Kritiek hoort erbij. Daar moet je juist de verbetering uit halen...Maar eerlijk is eerlijk, Nederland heeft naar hun kunnen gepresteert. Het EK 2008 is ten slotte het doel

absoluut.

Luukie23 zei:

Kunnen? Het was bagger.... Heel het wk spelen ze al 3x k*t.

RubenSossa zei:

Ik had vooraf verwacht dat ze al in de poulefase zouden stranden. Maar toch blijft het na zo'n wedstrijd jammer als je er zo dichtbij bent. Eens te meer bewijst dit dat voetbal veel met geluk te maken heeft, Er zit een fractie verschil tussen het zijn van de held of de schlemiel

Als Nederland verliest ligt het altijd aan de coach, iemand moet de lul zijn. Of het nou terecht is of niet, hoort er ook gewoon bij. Even afreageren, morgen gaat het leven gewoon weer verder.

Terug
Naar boven