manofsteel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D66 is een joke, die partij is alleen goed als plamuur om een meerderheid in de kamer te krijgen, vervolgens gaan ze mee met alle beslissingen waar zij helemaal niet achter staan![]()

kom op zeg.... jij wil toch niet beweren dat die 33 (zie poule) stemmen hier de rijken boven laag van de bevolking vertegenwoordigen. geloof me als je rijk bent en juist voor de VVD zou moeten stemmen dan zit je niet de hele dag hier op deze site post te mailen omdat je het dan te druk hebt met werken.
Die gasten hier wonen of nog bij hun ouders en dan ben je bij voorbaat een wanebee (die stemmen wat de ouders stemmen) of je bent een gemiddelde werknemer met te veel tijd om tijdens de baas zijn tijd een beetje zinvolle informatie over gezondheid en lijf te ventileren omdat je dat intresanter vindt dan je werk. En de overige groep is werkeloos of werkt s'nachts in een of andere uitgaans gelegenheid... nou daar wordt je ook niet rijk van...
Het gros van de mensen hier zou eigelijk als een havenarbeider moeten stemmen. Alleen dat is een beetje k*t voor je ego... dus stem je op de VVD.
Wow. Ik had eigenlijk verwacht dat bodybuilders, die traditioneel toch de onderkant van onze maatschappij vertegenwoordigen, allemaal pvda zouden stemmen. Heren loonwerkers, met de vvd bent u echt niet beter af!
Alsof je politieke voorkeur recht evenredig zou moeten liggen met je sociaal economische positie. Bij het kiezen van een regering speelt er wel meer als enkel het (economisch) eigenbelang.Jullie VVD-stemmers trappen er echt in zeg. Jullie horen alleen die punten die jullie willen horen (...) Alleen de hogere inkomens zullen hier van profiteren en ik ben er van overtuigd dat niemand van jullie arts, jurist o.i.d is.. op een enkeling na misschien.
De VVD probeert dit laatstgenoemde juist de verbloemen met andere punten die jullie wél aanspreken, en het blijkt dat de meeste mensen hier toch weer intrappen.
Alsof je politieke voorkeur recht evenredig zou moeten liggen met je sociaal economische positie. Bij het kiezen van een regering speelt er wel meer als enkel het (economisch) eigenbelang.
Verder stemmen er veel jongeren (18-25) die zoals mij hoogopgeleid zijn maar nog niet afgestudeerd en werkzaam zijn. Ikzelf ben liberaal en heb eigen verantwoordelijkheid hoog in het vaandel staan.
Jullie VVD-stemmers trappen er echt in zeg. Jullie horen alleen die punten die jullie willen horen (hier bedoel ik mee: Het terugdringen van het aantal azielzoekers, verlagen van belastingen etc.) Alleen vergeet niet dat wanneer je VVD stemt en VVD ook daadwerkelijk de meeste zetels krijgt, de belastingen en kosten inderdaad voor iedereen omlaag zullen gaan.. voor iedereen BEHALVE voor de lagere- en middeninkomens!!! Alleen de hogere inkomens zullen hier van profiteren en ik ben er van overtuigd dat niemand van jullie arts, jurist o.i.d is.. op een enkeling na misschien.
De VVD probeert dit laatstgenoemde juist de verbloemen met andere punten die jullie wél aanspreken, en het blijkt dat de meeste mensen hier toch weer intrappen.

Ikzelf ben liberaal en heb eigen verantwoordelijkheid hoog in het vaandel staan.

Waar baseer je dat op?Ondanks je hoge opleiding krijg ik de indruk dat je de begrippen 'eigen verantwoordelijkheid' en 'het recht van de sterkste' door elkaar haalt. Dat doen liberalen wel vaker.

?