MuscleMeat

Nederlanders vinden zichzelf te dik

hm zal ik eens posten dat ik haar dieet wil gaan volgen omdat ik niet snel genoeg afval? dan zeg ik dat ik nu 3000kcal eet en ongeveer 500 gram a 750 gram per week afval en dat haar dieet maar 1000kcal aanraad, en dan vragen of ik dan nog meer vet ga afvallen:P

ik heb nu haar boek bijna uit en dat staat echt vol met rare dingen, mensen die 9 kilo in 1 maand afvallen en dat noemt ze een succesverhaal :X
alleen zetmelen en pasta zorgen voor een verhoging van de insulinespiegel?
ontbijt is 150 kcal ofzo
de hele dag vreet je geen ruk aan kcal en bij het avondeten prop je je vol
je stofwisseling word laag om precies 21:00
alles wat je na 21:00 eet word opgeslagen als vet
je verhoogt je stofwisseling met sonja bakker?

post maar:D

Tuurlijk is het bullshit, die boeken van haar zijn k*t:D

Ik heb ook ff het gastenboek getekend.

lol ik ga dan ook maar ff posten, dat ik me zorgen maak of ik geen anorexia krijg als ik dat dieet volg, zo weinig kcals

Sonja Bakker | Gastenboek
richard uit Schagen
schreef op 02-01-2007 om 22:12:

zo, ik heb net het beruchte boek uitgelezen, vond het toch wel even schrikken, ik heb overgewicht staat in het boek, maar in de sportschool is mij verteld na een huidplooimeting dat ik wel wat meer vet mag. ik val nu per week 500 gram tot 1 kilo af met 3000kcal per dag, maar sonja bakker is veel minder, ik ben wel geschrokken van de tegenstrijdigheden.

lache zeg in dat gastenboek :D

DBC uit dutchbodybuilding.com
schreef op 02-01-2007 om 22:23:

Als jullie willen afvallen zou ik gewoon aan de anaboluh gaan! Je kan ze bij mij gewoon kopen dus waar wachten jullie op werkt veel beter dan dat boekje!

Sticky :)

Topic van 2007 wordt dit.

bert uit rotterdam
schreef op 02-01-2007 om 23:00:

Monstertopic.

Sonja bakker ruleert.

zelfs roxxe gaat aan de sonja bakker

Idd... :roflol:

zorg gewoon dat je een voedselvergiftiging oploopt, je wilt niet weten hoe snel je afvalt

ik van de zomer, op vakantie nog wel :mad:

iemand gewaagde fotos van sonja bakker?

gewaagd zijn ze niet maar vooruit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven