spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Edit: En ze doen maar wat ze willen kerel, alleen laat ze niet gaan mauwen als ze ergens niet worden aangenomen of amper kunnen solliciteren. JIJ wenst je te isoleren in een moderne maatschappij? Dan moet JIJ er ook de nadelen van in kunnen zien en niet mauwen als het niet gaat zoals jij wilt.

Sport2000 zei:weinig aan toe te voegen, al heb ik wel het idee dat er maar weinig moslims zijn die het schudden van een hand weigeren, het zijn meer de wat fanatiekere moslims, moslims in functies als imam en moslims die graag willen dwarsliggen:ik mag je niet dus geef ik geen hand. de meesten schudden gewoon handen etc. alleen is het "handje-schud-verhaal" uitgelopen op een hot item voor de media, en dat zal nog wel even blijven, zo 1 keer in het kwartaal komt er weer zoiets omhoog om de boel vers te houden

Ik verdedig helemaal niemand... Ik vind het alleen belachelijk dat de media dingen opblaast en bepaalde mensen als wildebrassen hele culturen die langer bestaan dan de Nederlandse cultuur onder de loep nemen, talkin' about respect...DBC01 zei:Hey Homer: Had ik nou toch gelijk! Lees de quote hierboven en hoor het uit de mond van een goed ingevoerde autochtoon.
Precies wat ik zei: Alleen extreme Moslims doen aan dit handen schudden-gezeur en jij verdedigt hun kinderachtige gedrag met verve, staat je goed!![]()
? Lol gast, je kent me niet eens.
I love it!zeg ik dat dan?RobertHosper zei:aanpassen hoeft dus niet?
ik denk dat ik dan maar eens in Saoudi Arabië maar een een bbq ga houden met varkensvlees en veeeel alcohol...aanpassen hoefde toch niet?![]()
DBC01 zei:...want Nederlanders zijn bang elkaar ergens op aan te spreken laat staan een buitenlander.
In Nederland hoef je je niet aan te passen want maatregelen volgen er toch niet. Niemand spreekt je ergens op aan, want Nederlanders zijn bang elkaar ergens op aan te spreken laat staan een buitenlander. De politie vervolgt je niet, niemand legt je een strobreed in de weg. Heerlijk.
wat weerhoudt je?RobertHosper zei:aanpassen hoeft dus niet?
ik denk dat ik dan maar eens in Saoudi Arabië maar een een bbq ga houden met varkensvlees en veeeel alcohol...aanpassen hoefde toch niet?![]()
Silva zei:Als je geen hand geeft, moet je vervolgd worden wat is dat voor crap.

Sommige dingen beginnen heel klein en eindigen heel groot.Homer17 zei: