Haha jah idd, soms kán het uitlopen op een fiasco...DutchVince zei:Sommige dingen beginnen heel klein en eindigen heel groot.
Voorbeeldje: in 1919 trad een onbeduidend talentloos schildertje toe tot een totaal onbeduidend partijtje, de Deutsche Arbeiterpartei van nog geen 500 leden.
In 1939 is deze partij (inmiddels omgedoopt tot NSDAP) 5.300.000 mensen groot.
Het vervolg is bekend.
Dit was alleen maar even om aan te tonen dat iets kleins heel groot kan worden als je een aantal jaren niet oplet. verder zijn er totaal geen parallellen.
Als je iets onbeduidends als niet-schudden van een hand toelaat, komt er de volgende keer iets belangrijkers.
BV: De NL wet wordt op een bepaald vrij onbeduidend punt overtreden, met als argument: dat mag/moet van ons geloof. NL gedoogt (ach, moet kunnen...zo belangrijk is dat wetje niet) en wacht op het volgende...
Op een dag hebben we hier een Islamitische partij, die er alles aan zal doen om kerk (euh moskee) en staat weer samen te voegen. (Dit is het moment dat ik naar de USA of Canada vertrek)
Over 30 jaar lopen jullie vrouwen in een sluier of burqa en staan er meer Moskeeën dan Kerken in NL.
Overdreven? Ik hoop het, maar we zullen zien over 30 jaar.
Maargoed, om een ander voorbeeld te geven:
Jan stoempte Ahmed op zijn smoel.
Ahmed en Jan gingen daarna weer blij naar huis.
Geen foute afloop

Ik denk iig dat nederland nooit een islamitische staat zal worden.