LangeMan
Huge Freak
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jay Impol zei:boeiend, zolang ze dat maar niet in gezeltschap doen,
dat vind ik asociaal.
Voor de rest moeten ze het echt zelf weten.
Ik zou ook gewoon NL lullen met me familie als ik in Japan ga wonenhaha
frietbakker zei:moeten ze zelf weten, ieder zou daarin vrij moeten zijn.
Als ze namelijk de taal niet beheersen brengen zij zich zelf alleen maar in de moeilijkheden als ze iets moeten regelen hier, of afhankelijk van mensen. Daarom alleen al zouden de mensen NL moeten gaan leren, doen ze dat dan niet... ja hebben ze ons even mooi te pakken he?
frietbakker zei:Waar heb je het over?! Moslim gaat over een geloof, nederlander zijn over een nationaliteit. Verder is dit een democratie, zolang de meerderheid van nederland niet wil dat moslims veel politieke invloed krijgen, krijgen ze dat ook niet! Als de meerderheid dat wel wil, tja dat is democratie en die sucked ja!
WIJ moeten helemaal niets, geen tolk geen niets. Als ze mensen geen nederlands kunnen is dat hun probleem, dus daarom zullen ze nederlands gaan leren, TENZIJ zich afhankelijk gaan opstellen en dat is dan nog steeds hun probleem want ik zou dat niet willen. Jij denk nu dat als zij geen nederlands kunnen dat het ons probleem is, dat is dus niet zo.Rob G zei:Dat is toch onzin! Als zo'n gast geen nederlands kan hoe moet hij dan mee draaien in deze samenleving?? Hoe moet hij dan werken? Hoe koopt hij een train kaartje? Moeten we dan overal een tolk neer zetten? Je leeft toch niet alleen of wel dan?!
Zoals ik al zei, ik vind het onzin als mensen hier in nederland alleen nog maar nederlands op straat mogen spreken. Als jij geen mensen wilt helpen met hoe laat de trein vertrekt, doe je dat toch niet? Lekker belangrijk, ik zou me daar niet zo druk over maken, je loopt toch ook gewoon door als er weer een doos op straat staat die je lid wilt maken van de ECI boekenclub? En als mensen net doen alsof ze geen nederlands verstaan... tja denk je dat dat helpt? Dat je dan geen boete meer krijgt?Rob G zei:TUURLIJK moet iedereen nederlands kennen of iig zo snel mogelijk leren! Ja ik heb last van mensen die geen nederlands praten! Die voor de zoveelste keer in het half marrokaans/nederlands/engels/weet ik veel wat voor taal stotterend vragen hoe laat de train naar venlo komt. Die nergens iets van snappen. Of van die lui die perfect nederlands praten maar als ze dan aangesproken worden die bv politie plots: ''ikke niet verstaan'' en wat marrokaans roepen. Geen gezeik, nederlands praten, nederlands leren of anders ga je maar ergens heen waar je je wel verstaanbaar kan maken.
Op dit criteria is je klacht niet eens gericht op islamitische partijen, maar op elke andere partij die niet voor ogen heeft wat jij niet voor ogen hebt. Want als alle linkse partijen aan de macht komen sta jij straks 80% van je loon af aan de overheid, en dat gaat ook zuigen, maar ja zoals ik al zei dat is democratie. Meerderheid beslist of wij het er mee eens zijn is een ander verhaal maar zo lang de meerderheid beslist is er niets tegen te doen.Rob G zei:En wat nou als de meerderheid dit wel wil? Jah dat zuigt... Das wel erg makkelijk of niet. Totdat r een of andere islamitsche partij hier de dienst uit gaat maken. Misschien zijn moslims niet in de meerderheid, maar er is ook nog een heel groot gedeelte linkse lui die alles maar hun gang laat gaan.
En omdat je niet wilt wachten op aanslagen kan je maar beter iedereen buiten fl*kkeren? Dat vind ik een te lompe oplossing, maar wel maf dat iedereen hier riep: oorlog in iraq kan niet, sta ik niet achter etc. Terwijl meneer Bush met precies diezelfde insteek iraq binnen viel. Die dacht ook: Ik ga niet wachten op de eerste raketten. En dan sta je daar als amerikaan zand te happen ipv raketten te ontmantelen.Rob G zei:Wij ongelovigen zijn nu nog in de meerderheid maar de groep moslims groeid iedere dag. En als ze dadelijk een keer een autobommetje plaatsen in de buurt van de school waar je zusje of vriendin of weet ik veel wie zit dan denk ik dat je snel anders denkt. Het is niet een kwestie van wel of niet, het is een kwestie van WANNEER de eerste aanslagen komen. En dan zullen veel linkse mong*len zeggen: jah NU moet r echt wat aan gedaan worden. Bro, er moest 10 jaar geleden al wat aan gedaan worden!
Dat is wel degelijk ook ons probleem, vanwege het feit dat je volstrekt kansloos bent op de arbeidsmarkt, als je de Nederlandse taal niet machtig bent.frietbakker zei:WIJ moeten helemaal niets, geen tolk geen niets. Als ze mensen geen nederlands kunnen is dat hun probleem, dus daarom zullen ze nederlands gaan leren, TENZIJ zich afhankelijk gaan opstellen en dat is dan nog steeds hun probleem want ik zou dat niet willen. Jij denk nu dat als zij geen nederlands kunnen dat het ons probleem is, dat is dus niet zo.
frietbakker zei:WIJ moeten helemaal niets, geen tolk geen niets. Als ze mensen geen nederlands kunnen is dat hun probleem, dus daarom zullen ze nederlands gaan leren, TENZIJ zich afhankelijk gaan opstellen en dat is dan nog steeds hun probleem want ik zou dat niet willen. Jij denk nu dat als zij geen nederlands kunnen dat het ons probleem is, dat is dus niet zo.
frietbakker zei:Zoals ik al zei, ik vind het onzin als mensen hier in nederland alleen nog maar nederlands op straat mogen spreken. Als jij geen mensen wilt helpen met hoe laat de trein vertrekt, doe je dat toch niet? Lekker belangrijk, ik zou me daar niet zo druk over maken, je loopt toch ook gewoon door als er weer een doos op straat staat die je lid wilt maken van de ECI boekenclub? En als mensen net doen alsof ze geen nederlands verstaan... tja denk je dat dat helpt? Dat je dan geen boete meer krijgt?
frietbakker zei:Op dit criteria is je klacht niet eens gericht op islamitische partijen, maar op elke andere partij die niet voor ogen heeft wat jij niet voor ogen hebt. Want als alle linkse partijen aan de macht komen sta jij straks 80% van je loon af aan de overheid, en dat gaat ook zuigen, maar ja zoals ik al zei dat is democratie. Meerderheid beslist of wij het er mee eens zijn is een ander verhaal maar zo lang de meerderheid beslist is er niets tegen te doen.
frietbakker zei:En omdat je niet wilt wachten op aanslagen kan je maar beter iedereen buiten fl*kkeren? Dat vind ik een te lompe oplossing, maar wel maf dat iedereen hier riep: oorlog in iraq kan niet, sta ik niet achter etc. Terwijl meneer Bush met precies diezelfde insteek iraq binnen viel. Die dacht ook: Ik ga niet wachten op de eerste raketten. En dan sta je daar als amerikaan zand te happen ipv raketten te ontmantelen.
frietbakker zei:En omdat je niet wilt wachten op aanslagen kan je maar beter iedereen buiten fl*kkeren? Dat vind ik een te lompe oplossing, maar wel maf dat iedereen hier riep: oorlog in iraq kan niet, sta ik niet achter etc. Terwijl meneer Bush met precies diezelfde insteek iraq binnen viel. Die dacht ook: Ik ga niet wachten op de eerste raketten. En dan sta je daar als amerikaan zand te happen ipv raketten te ontmantelen.
Lauw zei:En staan jullie er wel bij stil dat de allochtoon in kwestie misschien helemaal geen Nederlands kan?
Als een allochtoon vasthoudt aan zijn moedertaal dan moeten we dat accepteren, dat is zijn cultuur Ook al woon hij pas 20 jaar in Nederland.
Jullie zijn intolerante fascisten, bah!
Niet op een sollicitatie voor werk. Niet als ze tegen een Amerikaan, Canadees praten. Dat is net het probleem. Je moet het niet spreken, je moet het leren om het te kunnen gebruikenLauw zei:Weet je wat geïmmigreerde Nederlanders in Canada of Australië spreken met elkaar? Nederlands, ook in het openbaar….
Ik stoor me er niet aan.

En staan jullie er wel bij stil dat de allochtoon in kwestie misschien helemaal geen Nederlands kan?
Als een allochtoon vasthoudt aan zijn moedertaal dan moeten we dat accepteren, dat is zijn cultuur Ook al woon hij pas 20 jaar in Nederland.
Jullie zijn intolerante fascisten, bah!

Dit vind ik een beetje racistisch hoor, waarom wil je 1 ras in een hokje steken?En al die arme Marokkaanse jongens die zich staan te vervelen op een straathoek. Vind je het gek dat ze willekeurige passanten lastig vallen? Die arme knullen vervelen zich! Er moet een clubhuis voor ze komen!
Lauw zei:Kijk, Big T is tenminste tolerant.
Hij begrijp dat het plegen van diefstal en overvallen een onderdeel is van hun cultuur. Als je dat niet kan accepteren ben je een fascist!