Fitness Seller

Nederlandse politie daalt tot record nivo

Thug 4 life!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Politie moet geen respect verwachten, ze moeten die respect dwingen. Gewoon met de harde hand.

nederlandse politie is nog te laag om mijn konthaar schoon te likken na het schijten

kansarme harrie's, de politie moet geen respect zoeken door zich met andere "culturen" zoals de rapscene te mengen.
imo moet ze een eigen cultuur ontwikkelen die daadkrachtig is en respect afdwingt. zolang dat niet zo is zie ik geen reden waarom dit soort onzin aan zou slaan.

als je nou die reclame van de marine ziet, daarin maken ze duidelijk dat daadkracht belangrijk is, wat maakt de politie nu duidelijk dan? dat ze van rap houden ? :rolleyes:

Vergelijk het met burgemeesters en shit die op de thee gaan ipv hard op te treden. Gay :(

Belachelijk!

Dat is weer typisch voor NL zeker? Zie je dat al in de States gebeuren? Wat een onzin toch :roflol:

Ook het Nederlands taalgebruik daalt tot record niveau

Dat soort organisaties zijn zo belachelijk hé. Ongelooflijk.
100% respect en rapbattles :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Op zich is het helemaal geen verkeerd idee. De gebruikelijke aanpak werkt niet dus waarom niet proberen? Er werken verrekt weinig allochtonen bij de politie terwijl ze wel heel goed van pas kunnen komen.

Ik stel mezelf ff in de plaats van een rapper, en dan kan je niet anders dan heel dit idee belachelijk vinden. Rap is juist ontstaan om als gangster je te verzetten tegen politie en hoe politie soms met minderheden omgaat. En nu gaat diezelfde politie de gangsters proberen overtuigen om aan hun kant te gaan staan door hun na te doen..ik bedoel hoe retarded kan je zijn? Als politie mensen nodig heeft dat ze dan hun reputatie veranderen (ipv parkeerboetes uitschrijvende geldwolven, veranderen in brede mannen die niet bang zijn van iemand in de boeien slaan omdat iemand mensen lastigvalt aan een discotheek/café, een echte cop dus zoals in de VS en geen bureaumietje dat met een dom rap project 'respect' probeert te krijgen).

@pat21 denk je nu echt dat er nu plots allochtonen agent willen worden omdat agenten faken dat ze van rap houden?

Als het resulteert in meer aanmeldingen uit die hoek moet je ze gelijk geven...

@ Big_T; yeah '**** the police'... laat ze dat maar rappen:

NWA zei:
I don't know if they fags or what
Search a n**ga down and grabbin his nuts
And on the other hand, without a gun they can't get none
But don't let it be a black and a white one
Cuz they slam ya down to the street top
Black police showin out for the white cop

Ice Cube will swarm
On any mutha****a in a blue uniform
Just cuz I'm from the CPT, punk police are afraid of me
A young n**ga on a warpath
And when I'm finished, it's gonna be a bloodbath
Of cops, dyin in LA

:D

Roff hoor!

Wat ik me afvraag is of je dan wel de juiste personen aantrekt. Zijn het dan ook echt mensen die inzet tonen en die er voor gaan. Mensen die het serieus overwogen hebben om politieagent te worden. Niet een paar mislukte mensen in de samenleving die worden gelokt door avontuur, actie en het mogen dragen van een dienstwapen?

Ik stel mezelf ff in de plaats van een rapper, en dan kan je niet anders dan heel dit idee belachelijk vinden. Rap is juist ontstaan om als gangster je te verzetten tegen politie en hoe politie soms met minderheden omgaat. En nu gaat diezelfde politie de gangsters proberen overtuigen om aan hun kant te gaan staan door hun na te doen..ik bedoel hoe retarded kan je zijn? Als politie mensen nodig heeft dat ze dan hun reputatie veranderen (ipv parkeerboetes uitschrijvende geldwolven, veranderen in brede mannen die niet bang zijn van iemand in de boeien slaan omdat iemand mensen lastigvalt aan een discotheek/café, een echte cop dus zoals in de VS en geen bureaumietje dat met een dom rap project 'respect' probeert te krijgen).

@pat21 denk je nu echt dat er nu plots allochtonen agent willen worden omdat agenten faken dat ze van rap houden?

Ach ze zijn niet al te slim dus misschien vallen ze hier wel voor. Zitten ze lekker in het sollicitatietraject. Dan vallen ze gegarandeerd af, maar de politie heeft wel aan zijn verplichting voldaan. Iedereen tevreden

BwhahhHAHAHAHhahahahahHAHhaha :roflol:
De politie moet gezien worden als een bewaarder van openbare order:roflol:
Ik schijt op de politie, een ****ing rapbattle whahah:roflol:

zat jij niet bij de politie trouwens?

Terug
Naar boven