Fitness Seller

Nederlandse politie daalt tot record nivo

• Topic Starter Topic Starter
Ook het Nederlands taalgebruik daalt tot record niveau
....:o

je kan ook nivo zeggen. ik snap ook wel dat het officieel niveau is. En dan nog het is een forum hier geen school, 99% vergeet hoofdletters en punten (o wat erg.)

jij hebt zeker op sp of groenlinks gestemt of je bent een allochtoon die ff slim wil overkomen(gokje)?

Kijk nou naar hoe laag de politie is gezakt
Wie wilt daar nou weer bij:roflol:
Nee de politie van vroeger heeft zn beste tijd gehad

Ik herinner me nog de tijd dat jij hier de trots en de eer van de Nederlandse politie verdedigde:rolleyes: Jij was de eerste waaraan ik dacht toen ik dit hoorde.

edit

Dit is te belachelijk voor woorden!
Ik hoorde het vanmiddag op de radio en had gelijk geen honger meer...

Volgende keer toch maar PVV stemmen denk ik!

Laat die k*tlui eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leren en zich normaal aanpassen aan de samenleving voor ze aan een baan bij de politie durven denken..

En het hele idee om met een rap-contest mensen te werven is helemaal kansloos, hoe zet je jezelf te kijk zullen we het maar noemen....

Bah, ik ga emigreren....

....:o

je kan ook nivo zeggen. ik snap ook wel dat het officieel niveau is. En dan nog het is een forum hier geen school, 99% vergeet hoofdletters en punten (o wat erg.)

jij hebt zeker op sp of groenlinks gestemt of je bent een allochtoon die ff slim wil overkomen(gokje)?

"nivo" staat gewoon erg dom, forum of niet, en dat heeft niks met hoofdletters en punten te mAkEn .,.,.,,..,.,, waarvan iedereen weet dat het normaal is op iNtErNeT,.,..,

• Topic Starter Topic Starter
"nivo" staat gewoon erg dom, forum of niet, en dat heeft niks met hoofdletters en punten te mAkEn .,.,.,,..,.,, waarvan iedereen weet dat het normaal is op iNtErNeT,.,..,
ik vind het zieliger voor de persoon die het opmerkt. blijkbaar is het iemand die niet kan slapen als hij ergens een typ of spelfout ziet.

en ik weet heus wel dat het niveau is... :rolleyes:

als je alle fouten op dit forum moet tellen ben je nog wel even (niet "ff" dat is geen nl:o ) bezig

Dit is te belachelijk voor woorden!
Ik hoorde het vanmiddag op de radio en had gelijk geen honger meer...

Volgende keer toch maar PVV stemmen denk ik!

Laat die k*tlui eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leren en zich normaal aanpassen aan de samenleving voor ze aan een baan bij de politie durven denken..

En het hele idee om met een rap-contest mensen te werven is helemaal kansloos, hoe zet je jezelf te kijk zullen we het maar noemen....

Bah, ik ga emigreren....

Belachelijke reactie... Alsof de eisen die worden gesteld aan agenten opeens geen enkele drempel meer vormen, men werft nu gewoon onder een ander publiek.

Buitengewone tijden vragen om buitengewone maatregelen, effectiviteit en efficientie is waar het om draait in de 21e eeuw. Dat geldt voor de overheid en dus ook voor de politie.
Kijk naar de maatregel waar in probleemwijken (Marokkaanse) buurtvaders werden geintroduceerd, niet als agenten maar als 'toezichthouders'... Dit scheen ook effectief te zijn geweest. Vergelijkbaar is het effect wanneer een agent met eenzelfde achtergrond probleemjeugd probeert te benaderen.

Vind het overigens eveneens merkwaardig nieuws, maar om weer lekker plat te schelden en van schande te spreken getuigt van een weinig doordachtzame reactie, want uiteindelijk is het doel van deze actie juist hetgeen de meesten hier zo tegen staat in de maatschappij aan te pakken.
Het doel heiligt de middelen, weet niet of het gaat werken maar het zou mooi zijn.

Terug
Naar boven