Juriaan
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Nee hij is afgewezen wegens aggeresief gedrag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie was dat ook alweer met het politie logo als avatar?BwhahhHAHAHAHhahahahahHAHhaha
De politie moet gezien worden als een bewaarder van openbare order
Ik schijt op de politie, een ****ing rapbattle whahah![]()
nee dat was jizza of hoe die ook heette
....Ook het Nederlands taalgebruik daalt tot record niveau
Wie was dat ook alweer met het politie logo als avatar?

Vind je het gek dat je dan af wordt gewezen? Politie is een grote corrupte bende man, ze hoeven er echt nog niet zo eentje bij te hebben.Was een scooter om precies te zijn
Maar t*ring wat reed dat dingetje lekker man
Kijk nou naar hoe laag de politie is gezakt
Wie wilt daar nou weer bij
Nee de politie van vroeger heeft zn beste tijd gehad
Jij was de eerste waaraan ik dacht toen ik dit hoorde.Vind je het gek dat je dan af wordt gewezen? Politie is een grote corrupte bende man, ze hoeven er echt nog niet zo eentje bij te hebben.
Ik herinner me nog de tijd dat jij hier de trots en de eer van de Nederlandse politie verdedigdeJij was de eerste waaraan ik dacht toen ik dit hoorde.
....![]()
je kan ook nivo zeggen. ik snap ook wel dat het officieel niveau is. En dan nog het is een forum hier geen school, 99% vergeet hoofdletters en punten (o wat erg.)
jij hebt zeker op sp of groenlinks gestemt of je bent een allochtoon die ff slim wil overkomen(gokje)?
ik vind het zieliger voor de persoon die het opmerkt. blijkbaar is het iemand die niet kan slapen als hij ergens een typ of spelfout ziet."nivo" staat gewoon erg dom, forum of niet, en dat heeft niks met hoofdletters en punten te mAkEn .,.,.,,..,.,, waarvan iedereen weet dat het normaal is op iNtErNeT,.,..,
) bezigKijk nou naar hoe laag de politie is gezakt
Wie wilt daar nou weer bij
Nee de politie van vroeger heeft zn beste tijd gehad
Dit is te belachelijk voor woorden!
Ik hoorde het vanmiddag op de radio en had gelijk geen honger meer...
Volgende keer toch maar PVV stemmen denk ik!
Laat die k*tlui eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leren en zich normaal aanpassen aan de samenleving voor ze aan een baan bij de politie durven denken..
En het hele idee om met een rap-contest mensen te werven is helemaal kansloos, hoe zet je jezelf te kijk zullen we het maar noemen....
Bah, ik ga emigreren....