AndroidHealthClinic

Nederlandse vrouwen zijn zeugen, gemiddelde gewicht in Nederland is boven de 80Kg

• Topic Starter Topic Starter
Duizend mensen, landelijk en dan zelfs met gemiddelden voor afzonderlijke steden..!? Hebben ze 25 mensen in Groningen onderzocht, waarvan 12 vrouwen (eentje van 160kg, een van 110kg, etc)

Stelt weinig voor dus deze cijfers. Alhoewel een 82kg gemiddelde over de totale 1000 man(en vrouw) ook al niet aan de lage kant is.

In de USA met een vele malen groter bewonersaantal hebben ze regelmatig niet veel grotere controlegroepen. Denk dat het gemiddelde toch wel redelijk klopt, misschien dat het per provincie wel enige afwijking heeft in werkelijkheid.

Oh, ik dacht dat ze die stats hadden via de prive gegevens die ziekenfondsen ter beschikking stellen van de staat.

Denk niet dat zulke gegevens daarvoor gebruikt mogen worden.

En dan te bedenken dat ik shredded ecto zijnde het gemiddelde in de provincie groningen nog omlaag haalt ook!

In de USA met een vele malen groter bewonersaantal hebben ze regelmatig niet veel grotere controlegroepen. Denk dat het gemiddelde toch wel redelijk klopt, misschien dat het per provincie wel enige afwijking heeft in werkelijkheid.

Zonder in een statistische discussie willen te vervallen, lijkt me dat een steekproef van 1000 personen, om enigzinds significante uitspraken te willen doen, over 12 provincies veel te laag is. Dat betekent dat je gemiddeld, per provincie, per geslacht, een kleine 40 mensen onderzoekt. Nou kan ik me wel voorstellen dat als je een tiental verschillende klaslokaaltjes vult met random gekozen personen, deze onderling nogal sterk zullen afwijken in lichaamsgewicht.

Nu is natuurlijk ook de rol van de onderzoekende partij, Achmea, met diens healthcenters, dubieus in deze.

In Groningen zijn de meiden dus gemiddeld zwaarder dan de leden van dit board...

Hekel aan dikke vatsige wijven!!!

87kg gemiddeld in groningen..

Is het dus toch waar dat mensen op hun dieren gaan lijken :roflol:

Volslank of dik dat eerste ben ik een liefhebber van,chubby girls!:D
Slanke/magere vrouwen ik heb dr niets mee,spareribjes totaal niet opwindend.

Volslank of dik dat eerste ben ik een liefhebber van,chubby girls!:D
Slanke/magere vrouwen ik heb dr niets mee,spareribjes totaal niet opwindend.

Zo één waarbij d'r kont nog 15 min na trilt als je erop geslagen hebt ??? :D

jk , ieder z'n ding , maar geef mij maar de dunnetjes dan :D
mijn vrouwtje weegt momenteel 49.8kg bij 1.60m , goed voor t gooi en smijt werk ;)

Volslank he:rolleyes: haha niet (modder)vet,het mag allemaal wel een maatje meer zijn wat mij betrefd!

Stevig vind ik ook prima, maar 80Kg+ is niet meer stevig bij de meesten.

Ze hadden het mediaan ook mogen bereken. Al zal het wel niet veel schelen.

Een vrouw mag alleen 80kg wegen als ze 1.95 is :rolleyes:

Terug
Naar boven