AndroidHealthClinic

Nederlandse vrouwen zijn zeugen, gemiddelde gewicht in Nederland is boven de 80Kg

Wel is het zo dat er NL over het algemeen langere mensen zijn. Gemiddelde lengte mannen is 1.8 m terwijl dit in Belgie en VS bijv. 1.75 is.

Maar zelfs op 1.8 blijft 80kg gemiddeld een alarmerend gewicht voor vrouwen! Leuke foto trouwens eric, allleen eten dié varkens wel gezonder! ;)

Vraag me af hoe we er voor staan over 20 jaar.

dikke burka's

overweight.jpg

Fapfapfap. :(

Wow, het gemiddelde gewicht van de vrouwen ligt hoger dan dat van het dbb mod team. :roflol:

Groningen komt er wel weer positief vanaf zeg!

verklaart waarom het percentage geboortes bij allochtonen hoger ligt :o

WTF, in groningen weegt een vrouw gemiddeld 5Kg meer als mij, een vrouw is gemiddeld 1.70 of 175. Komop zeg, als dit zo is moet je eerder aan 50-70% denken van overgewicht.

We zullen zegen dat vrouwen gemiddeld 1.75, dan is het gemiddeld nog steeds een BMI van 28,5. Wat voor een niet bodybuilder/ sporter gewoon dik betekent. Ik ken bijvoorbeeld iemand die 175 is en 82 kg weegt en is gewoon dik, is wel een jongen. Dus uit deze test blijkt het gewoon dat vrouwen bijna allemaal dik zijn?

Mannen zijn gemidelt 180, maar met 86KG betekent dat ook dat ze allemaal een dikke pens moeten hebben.

Mijn schatting hieruit is toch wel 50+% te zwaar. Als deze cijfer kloppen.

Ik ben 2 weken geleden nog eens in tilburg geweest en ben daar met een serveerster van een coffeeshop gaan ketsen na sluitingstijd. Dat sletje was idd aardig mollig, ik schat zo'n 70kg bij 163cm ofzo, maar ze had een leuk snoetje, dikke tet*en en een aardige babbel. Verder valt het me idd op dat de gemiddelde vrouw in nederland langer en massiever is dan die in België.

@Blackadder; Ik kan het niet geloven dat je op zo'n scharminkel kan kruipen. Ik mag er niet aan denken om zo'n kippetje dat niet eens de helft van mijn size is te palen.

Ben je niet bang dat ze gewoon in stukken gaat breken dan?

Hmm vrouwke van mij weegt net 55 kg. Veel meiden om me heen niet veel zwaarder. Denk dat het wel wat overtrokken is.

maar goed dat dove vrouwen niet meer aanzet om aan hun fysiek te werken, want zeg nu zelf, wat is er mooier dan een stel "curves"?

123311034_46cf7afde9.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumbup:

Mijn meid weegt 71 zegt ze net :)

En ohja, de echte dikken, die het gemiddelde omhoog brengen, gaan de straat niet op, dat mogen ze niet van hun omgeving, schaamte heet dat..

Terug
Naar boven