Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mikki heb je nog nooit wat gebroken toen je van de stoep af stapte oid?
Nope, ik ben al best vaak hard gevallen, nog nooit wat gebroken![]()
Heb geen spieren, maar m'n botten zijn sterk genoeg.
@Blackadder; Ik kan het niet geloven dat je op zo'n scharminkel kan kruipen. Ik mag er niet aan denken om zo'n kippetje dat niet eens de helft van mijn size is te palen.
Ben je niet bang dat ze gewoon in stukken gaat breken dan?

Wel is het zo dat er NL over het algemeen langere mensen zijn. Gemiddelde lengte mannen is 1.8 m terwijl dit in Belgie en VS bijv. 1.75 is.
Maar zelfs op 1.8 blijft 80kg gemiddeld een alarmerend gewicht voor vrouwen! Leuke foto trouwens eric, allleen eten dié varkens wel gezonder!![]()
haha, 80kg is echt te dik hoor, als ik zo om me heen kijk vind ik 70 al een hoop voor iemand van 1.70

Even voor de duidelijkheid: we spreken hier over voornamelijk niet-atleten bij een meting als deze. Spiermassa weegt meer, en is bovendien niet ongezond bij een 'overgewicht'. Voor bb/pl vrouwen dus ok, voor niet-bb/pl vrouwen niet okHey,niet hatuh he!![]()
Eerst zeg je dat mn stats "aardig" zijn (1.68/80 kg) en nu is het ineens heel slecht![]()

Even voor de duidelijkheid: we spreken hier over voornamelijk niet-atleten bij een meting als deze. Spiermassa weegt meer, en is bovendien niet ongezond bij een 'overgewicht'. Voor bb/pl vrouwen dus ok, voor niet-bb/pl vrouwen niet ok![]()
Ze hebben voor dit onderzoek zeker een representatieve steekproef genomen bij de plaatselijke friettent ...WTF?
De gemiddelde vrouw boven de 80 kilo?!?!? Damn wat triest. Ondanks dat vrouwen gemiddeld een centimeter of 10 kleiner zijn en van nature minder spiermassa hebben zijn ze net zo zwaar als mannen. Ze moeten zich diep, diep schamen.
Je blijft bij windkracht 3 en hoger wel binnen neem ik aan?

WTF?
De gemiddelde vrouw boven de 80 kilo?!?!? Damn wat triest. Ondanks dat vrouwen gemiddeld een centimeter of 10 kleiner zijn en van nature minder spiermassa hebben zijn ze net zo zwaar als mannen. Ze moeten zich diep, diep schamen.