Fitness Seller

Nederlandse vrouwen zijn zeugen, gemiddelde gewicht in Nederland is boven de 80Kg

Mikki heb je nog nooit wat gebroken toen je van de stoep af stapte oid?

@Blackadder; Ik kan het niet geloven dat je op zo'n scharminkel kan kruipen. Ik mag er niet aan denken om zo'n kippetje dat niet eens de helft van mijn size is te palen.

Ben je niet bang dat ze gewoon in stukken gaat breken dan?

Buiten wat verzuring in de onderarmen valt het heus wel mee, en ik ben ook iemand die graag de extrimiteiten op zoekt, dus al bij al heb ik het ook weer gehad voor een tijdje.
Mijn volgende missie is een deerne van 1m85-90 plus, wat geen moeilijkheid mag zijn aangezien dergelijk k*t op poten niet al niet veel keus heeft, en wel moet kiezen voor mijn bovengemiddeld gestalte, dus dat komt wel goed ;)

Om eerlijk te zijn begrijp ik wel ongeveer wat je bedoeldt, denk ik. Ik heb er zo ook wel eens eentje met verschrikkelijk dikke t**ten genomen, een Thaise erasmusstudente, een negerinnetje met echt een fatte kont of een halve moslima van 153cm. Soms selecteer ik ook wat op karaktereigenschappen waar ik eigenlijk compleet geen affiniteit mee heb; Een echt dom kappersk*tje, een bitcherig leraresje of een plat padvinderswijf. Het is natuurlijk erg aan het moment zelf gebonden maar ik weet dergelijke diversiteit wel te waarderen. Zelf heb ik ook een veranderend en soms zelfs paradoxaal beeld op vrouwen wat de uiteenlopende keuzes op dit gebied mss verklaart.

Maar weet je wat nu eigenlijk het mooie aan het verhaal is; eens het broekje naar beneden gaat beginnen ze ineens allemaal op elkaar te gelijken :)

Wel is het zo dat er NL over het algemeen langere mensen zijn. Gemiddelde lengte mannen is 1.8 m terwijl dit in Belgie en VS bijv. 1.75 is.

Maar zelfs op 1.8 blijft 80kg gemiddeld een alarmerend gewicht voor vrouwen! Leuke foto trouwens eric, allleen eten dié varkens wel gezonder! ;)

Hey,niet hatuh he! :mad:
Eerst zeg je dat mn stats "aardig" zijn (1.68/80 kg) en nu is het ineens heel slecht :sad:

haha, 80kg is echt te dik hoor, als ik zo om me heen kijk vind ik 70 al een hoop voor iemand van 1.70

:rolleyes:
die liegen hun gewicht gewoon omlaag dan.En worden ook nog geloofd.Daarom denken de mannen in de sportschool ook altijd dat ik zeker niet zwaarder dan 70 kg ben :p

En nog bedankt voor dit topic Eric :mad:

Het is idd wel waar dat er veel vetz*kken rondlopen maar om dat nu rechtstreeks van het gewicht af te leiden,dat zouden bodybuilders toch beter moeten weten :rolleyes:

Hey,niet hatuh he! :mad:
Eerst zeg je dat mn stats "aardig" zijn (1.68/80 kg) en nu is het ineens heel slecht :sad:
Even voor de duidelijkheid: we spreken hier over voornamelijk niet-atleten bij een meting als deze. Spiermassa weegt meer, en is bovendien niet ongezond bij een 'overgewicht'. Voor bb/pl vrouwen dus ok, voor niet-bb/pl vrouwen niet ok ;)

Even voor de duidelijkheid: we spreken hier over voornamelijk niet-atleten bij een meting als deze. Spiermassa weegt meer, en is bovendien niet ongezond bij een 'overgewicht'. Voor bb/pl vrouwen dus ok, voor niet-bb/pl vrouwen niet ok ;)

weet ik wel ;)

Het is me trouwens ook niet zo duidelijk wie ze dan wel meegenomen hebben in dat onderzoek,pas geleden was de gemiddelde nederlendse vrouw nog 69 kg en nu zijn ze in de lichtste provincie al 77 kg,gaat wel erg hard omhoog dan :eek: Ze hebben voor dit onderzoek zeker een representatieve steekproef genomen bij de plaatselijke friettent ...

WTF?

De gemiddelde vrouw boven de 80 kilo?!?!? Damn wat triest. Ondanks dat vrouwen gemiddeld een centimeter of 10 kleiner zijn en van nature minder spiermassa hebben zijn ze net zo zwaar als mannen. Ze moeten zich diep, diep schamen.

hahaha lekkere reply Zelda, ik wilde het net zeggen. Shame on you Bitches

WTF?

De gemiddelde vrouw boven de 80 kilo?!?!? Damn wat triest. Ondanks dat vrouwen gemiddeld een centimeter of 10 kleiner zijn en van nature minder spiermassa hebben zijn ze net zo zwaar als mannen. Ze moeten zich diep, diep schamen.

Zoals eerder gezegd in dit topic wordt het meer en meer aanvaard dat vrouwen overgewicht meesleuren. Mannen moeten natuurlijk ook niet te erg roepen want we hebben door de band gezien gewoon minder aanleg om vetmassa aan te maken. Ondanks dat voordeel zijn er ook maar bitter weinig mannen met gewoon een goed atletisch postuur. De verwaarlozing van de lichamelijke gesteldheid en de drang naar gamakzuchtig genot is gewoon een trend die zich in sneltreintempo doorzet. Vergeet ook niet het grote aantal ecto-kerels met een bierpens. Zij en de dikke vrouwen verdienen elkaar gewoon.

Nu ben ik verre van een beest, maar als je het verschil zie tussen mijn lijf en dat van de 95% middelmaat lijk ik gewoon een ander soort mens. Voor vrouwen is het dus ook niet zo eenvoudig om een exemplaar te strikken dat lichamelijk wat aan hun eisen voldoet.

Randstad-chicks rulen!:o

wat is jouw definitie van een randstad chick? :scratch: :p

jezus, scheelt alleen maar concurrentie op het strand toch?

ik vind het prima.

Niemand die aan deze cijfers twijfelt? :rolleyes:

Niemand die aan deze cijfers twijfelt? :rolleyes:

Je bedoelt buiten het feit dat ze vermoedelijk geen rekening hebben gehouden met een non-Gaussian distributiepatroon? Hell, ik alleen haal het gemiddelde voor Zuid-Holland omhoog. Daar moeten aardig wat volwassenen van -60 tegenover staan. :)

WTF?

Damn ja boven de 80:eek:
Mijn ex was een redelijk klein poppetje van 58 kilo. Maar die vond ik toch al iets te mollig worden...

Terug
Naar boven