MuscleMeat

Nederlandse vrouwen zijn zeugen, gemiddelde gewicht in Nederland is boven de 80Kg

Wat hebben we het toch goed hier in het zuiden :D

hahaha jullie mogen ze houden!!

wahaha dus toch. 80% van de vrouwelijke collega's op m'n werk zijn ook van die dikke padden brrr

Wat een disrespect weer.
Dus als je boven de 80 kilo zit als vrouw dan ben je een zeug.
Ja en rode en valen zijn donderstralen, en schrijven hun namen op deuren en ramen... zo kan ik er ook nog wel een paar.

Mijn meid weegt 50 kilo bij 1.70. Mag nog wel een kilo of 5 bij maar geen 30 :roflol: moet er niet aan denken dat mijn vriendin bijna net zoveel weegt als ikzelf.

Ik schrok me helemaal kapot met konninginendag (nou ja.. bij wijze van spreken dan hé)... toen ik op het museumplein liep en daar het vrouwelijk volk zag... de één had nog meer aan overgewicht bij d'r dan de andere..

haha, 80kg is echt te dik hoor, als ik zo om me heen kijk vind ik 70 al een hoop voor iemand van 1.70

Vadso's

Tja niet verrassend deze cijfers, als je zo om je heen kijkt zie je weinig mensen meer met een normaal postuur.

Dit is echt stuitend gewoon, vraag me dan ook af of deze cijfers kloppen.

Als al die wijven nou een voorbeeld zouden nemen aan de bitches van Muay Thai dan hadden we het een stuk beter, stelletje luie fl**kers dat ze aan het worden zijn.
Word ook maar steeds meer geaccepteerd door de omgeving: "och 10 kg erbij, dat maakt toch niet uit."

Het is jammer dat die vrouwen zo vies zijn indd.

Ze zouden er beter allemaal zo uit kunnen zien!

Dit blijkt vrijdag uit onderzoek van verzekeringsgroep Achmea onder duizend Nederlanders.
Duizend mensen, landelijk en dan zelfs met gemiddelden voor afzonderlijke steden..!? Hebben ze 25 mensen in Groningen onderzocht, waarvan 12 vrouwen (eentje van 160kg, een van 110kg, etc)

Stelt weinig voor dus deze cijfers. Alhoewel een 82kg gemiddelde over de totale 1000 man(en vrouw) ook al niet aan de lage kant is.

Wat een disrespect weer.
Dus als je boven de 80 kilo zit als vrouw dan ben je een zeug.
Ja en rode en valen zijn donderstralen, en schrijven hun namen op deuren en ramen... zo kan ik er ook nog wel een paar.
mr moraalridder ook weer. Ze hebben het aan zichzelf te danken dat ze zo vet zijn, en nee daar moet je geen respect voor hebben.

Niks verrassends hier. Helemaal niet als je je bedenkt dat gemiddeld 52% van de europeanen overgewicht hebben.

Haha waaronder jij "Centaur"?

Terug
Naar boven