AndroidHealthClinic

Negen redenen om niet de beveiliging in te gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
rtodeep zei:
en van 8 tot 5 is juist weer helemaal niks voor mj

dus zo heeft ieder zn ding :rolleyes:

Idd... ik bedoelde eigenlijk dat je met een vast uurrooster in een stabiel bedrijf minder onnodige energie in je werk hoeft te stoppen. Tenzij je je werk graag doet is dit imo geen slecht argument...

Als jij dus beveiliging interessant vind is het normaal dat je er meer voor over hebt. Dat neemt niet weg dat deze tread nuttig is voor mensen die hierin willen verdergaan... ;)

DBC01 zei:
Nee joh da's allemaal niet waar volgens onze model-beveiliger Rtodeep.
Het is allemaal goed en keurig geregeld in de beveiliging :roflol:

Volgens mij moet je óf weinig ervaring bij verschillende bedrijven hebben en dus al jaren bij een prettige werkgever zitten en niks horen van collega's uit het vak, of een gigantische plaat voor je kop hebben.
De beveiligingsbranche is de laatste jaren enorm hard aan het instorten en wie dat ontkent, zit met z'n kop in 't zand.

Er bestaat ook een prikpagina van beveilging.nl! :D
Moet je dat forum eens lezen: Niets anders dan gezeur, gezeik en gezever op werkgevers, klote-tijden en idiote CAO's!

ben intussen ook wel bij mn 3de baas belant , maar dat heeft meer te maken dat ik de objecten niet leuk vond die mn vorige baas had.

en ik ga geen fukking discussie aan met jullie over mn werk , ik zit goed heb een net salaris voor mn leeftijd

kom uit de bouw maar dat was helemaal k*t betaalt dusja ik werk toch echt voor me centen

• Topic Starter Topic Starter
Dat bedoel ik. Het doelloze vervelen van 'preventief beveiligen' moet je wel liggen. Ik heb uitstekende, nee méér dan uitstekende werkgevers gehad die helaas niet meer dan een schijtsalaris konden bieden omdat de vele concurrenten al laag zaten.

Ik zal een naam noemen: PreNed. PreNed is een voorbeeld van een bedrijf dat dankzij bodemprijzen alle anderen uit de markt prijst. Trekt een blik vol aspiranten open en bevolkt daarmee het pand van de opdrachtgever voor héél weinig geld. Wat een klot-toestand wordt daarmee geschapen: Zelfs de goede werkgevers zijn dus verplciht mee omlaag te gaan naar tarieven waarvoor je niet eens een behoorlijke security betaalt.

Ik weet wat het standaard tarief is dat je krijgt als je voor een beveiligingsbedrijf aan de deur gaat staan: 12,50 netto. Daar gaat ome DBC dus niet voor aan de deur staan. Maar meer wordt niet wit en netto uitbetaald. Ik ben gevraagd voor tenten van Utrecht tot Arnhem, allemaal héél bekende clubs maar als je via een beveiligingsbedrijf werkt zonder afspraken met de uitbater, sta jij daar voor 12,50 netto. Dikke vinger.

Zo ik heb alweer genoeg gezegd, neem maar in je koppie mee wat er in mijn 9-punten post staat en zie maar wat je ermee doet! :)

guardian zei:
Idd... ik bedoelde eigenlijk dat je met een vast uurrooster in een stabiel bedrijf minder onnodige energie in je werk hoeft te stoppen. Tenzij je je werk graag doet is dit imo geen slecht argument...

Als jij dus beveiliging interessant vind is het normaal dat je er meer voor over hebt. Dat neemt niet weg dat deze tread nuttig is voor mensen die hierin willen verdergaan... ;)

het enige wat deze tread zegt is

KIJK UIT dat je niet bij k*t BEDRIJF binnen komt , soliciteer bij een bedrijf die bekent staat en een beetje een naam heeft

want ik begon ook bij een bedrijf die niemand kon enja dan begint het gelazer
zie de punten

Tip: ga nooit soliciteren bij Top nederland security in barendrecht, dat was mijn eerste baas , ben na 9 maanden opgepleurd wat een t*fus bedrijf:mad:

DBC01 zei:
Dat bedoel ik. Het doelloze vervelen van 'preventief beveiligen' moet je wel liggen. Ik heb uitstekende, nee méér dan uitstekende werkgevers gehad die helaas niet meer dan een schijtsalaris konden bieden omdat de vele concurrenten al laag zaten.

Ik zal een naam noemen: PreNed. PreNed is een voorbeeld van een bedrijf dat dankzij bodemprijzen alle anderen uit de markt prijst. Trekt een blik vol aspiranten open en bevolkt daarmee het pand van de opdrachtgever voor héél weinig geld. Wat een klot-toestand wordt daarmee geschapen: Zelfs de goede werkgevers zijn dus verplciht mee omlaag te gaan naar tarieven waarvoor je niet eens een behoorlijke security betaalt.

Ik weet wat het standaard tarief is dat je krijgt als je voor een beveiligingsbedrijf aan de deur gaat staan: 12,50 netto. Daar gaat ome DBC dus niet voor aan de deur staan. Maar meer wordt niet wit en netto uitbetaald. Ik ben gevraagd voor tenten van Utrecht tot Arnhem, allemaal héél bekende clubs maar als je via een beveiligingsbedrijf werkt zonder afspraken met de uitbater, sta jij daar voor 12,50 netto. Dikke vinger.

Zo ik heb alweer genoeg gezegd, neem maar in je koppie mee wat er in mijn 9-punten post staat en zie maar wat je ermee doet! :)

je heb wel gelijk datprened en falck sommige opjecten helemaal voldouwen met kinders in opleiding, en die kosten niet veel

daarvoor loop ik nu ook niet meer op zuidplein, want dat is door falck overgenomen :mad:

maarja zo heeft elk vak wat

en ga nooit via een beveiligings bedrijf aan de deur staan want dat is wel klote ja ( zo ben ik het toch nog een beetje met je eens he ouwe :D )

nou heb ik ff een vraag : iemand ervaring in de takt Parciculier rechercheur?? en dan wel iemand die dr ervaring mee heeft!! :D

rtodeep zei:
Tip: ga nooit soliciteren bij Top nederland security in barendrecht, dat was mijn eerste baas , ben na 9 maanden opgepleurd wat een t*fus bedrijf:mad:

Ach zo kan ik er nog 1 noemen die de TS goed moet onthouden want die zit bij hem in het "dorp" ;)

Dat is HSG

Holland Security Group.. wat een k*t bedrijf.. op solicitatie geweest, kon vast beginnen zonder contract etc. etc. Mensen die er werken en gewerkt hebben klagen steen en been.

In Nederweert zit een bedrijf dat zegt dat je stage mag lopen voor 1 euro per dag en hij doet je volledig factureren en alleen neerzetten .. :hornyna:

rtodeep zei:
ik heb zelf bij mn eerste baas ook dat soort diensten gedraaid zelf een 18uurs dienst

maar dat zijn bedrijven die totaal niet kijken naar hun personeel.

en niks doen is te voorkomen

ben zelf gewoon aant leren op me werk als k ff niks te doen hebt. of als het kan en spelletje op me laptop

tegenwoordig zijn er geen andere bedrijven meer dan deze .
wie de langste uren draait en het meest flexibel is blijft in de bewaking .
die het niet doet kan vertrekken . je moet wel akkoord gaan met de slechte uren want er is geen enkele werkgever die EN goed betaald EN goede ueren heeft . zo een bedrijf houd in deze tijd geen minuut stand .

ik ken het ook wel 16uren schifts draaien . van 18uur beginnen (moest ik nog 1.5uur rijden om ter plaatse te komen) tot 10uur smorgens in de barre koude enkele tonnetjes gasflessen bewaken :zzz: eenmaal gedaan . naar huis rijden en om 14uur terug beginnen wel voor maar 8uurtjes .
toen werkte ik nog in de bouw en ik kan je verzekeren dat je het geen 2weken volhoud . van vrijdag dadelijk na je job bewaken tot zondagavond !!! en toch zijn er mensen die ik ken die op die manier binnen 3jaar hun huis hadden afbetaald :D

DBC01 zei:
ik kreeg nog stukken minder betaald :eek:

koetje zei:
tegenwoordig zijn er geen andere bedrijven meer dan deze .
wie de langste uren draait en het meest flexibel is blijft in de bewaking .
die het niet doet kan vertrekken . je moet wel akkoord gaan met de slechte uren want er is geen enkele werkgever die EN goed betaald EN goede ueren heeft . zo een bedrijf houd in deze tijd geen minuut stand .

ik ken het ook wel 16uren schifts draaien . van 18uur beginnen (moest ik nog 1.5uur rijden om ter plaatse te komen) tot 10uur smorgens in de barre koude enkele tonnetjes gasflessen bewaken :zzz: eenmaal gedaan . naar huis rijden en om 14uur terug beginnen wel voor maar 8uurtjes .
toen werkte ik nog in de bouw en ik kan je verzekeren dat je het geen 2weken volhoud . van vrijdag dadelijk na je job bewaken tot zondagavond !!! en toch zijn er mensen die ik ken die op die manier binnen 3jaar hun huis hadden afbetaald :D

bij mn eerste baas was ik op een gegeven moment ook helemaal naar de t*fus, door al die achtelijke diensten
was ik bij de ene post klaar kon ik nog ff door naar een ander :eek:

maar toen ik daar weh ging ging dr een wereld voor me open , de wereld van de 8uurs diensten :D

rtodeep zei:
bij mn eerste baas was ik op een gegeven moment ook helemaal naar de t*fus, door al die achtelijke diensten
was ik bij de ene post klaar kon ik nog ff door naar een ander :eek:

maar toen ik daar weh ging ging dr een wereld voor me open , de wereld van de 8uurs diensten :D

ik gaf op een bepaald moment meer uit aan ephedra en red bull
en een maand later aan dokterskosten door mijn maagontstekingen/maagzweren dat het welletjes was :)

koetje zei:
ik gaf op een bepaald moment meer uit aan ephedra en red bull
en een maand later aan dokterskosten door mijn maagontstekingen/maagzweren dat het welletjes was :)

Kalfje!!! dat moet je ook niet doen he ;)

:D

• Topic Starter Topic Starter
Ja Kalfje, ( :D ) da's een mindere kant van de beveliging maar oh zo waar.
Als ik een saaie nachtdienst in ging met rondjes lopen en DBB posten in het hok, dan was het ook efedraatjes happen en redbull wegklokken....:(

DBC01 zei:
Ja Kalfje, ( :D ) da's een mindere kant van de beveliging maar oh zo waar.
Als ik een saaie nachtdienst in ging met rondjes lopen en DBB posten in het hok, dan was het ook efedraatjes happen en redbull wegklokken....:(

en dan als je stopt met die ephidra's en red bull stort je in .
enfin ik toch , mijn maag is erdoor veel gevoeliger geworden

koetje zei:
en dan als je stopt met die ephidra's en red bull stort je in .
enfin ik toch , mijn maag is erdoor veel gevoeliger geworden

dus kinders laat dit een wijze les zijn van Klara :D dont do ephirdra`s ;)

ey ken jij Boes Boes persoonlijk ?? heb hem altijd al willen ontmoeten :roflol:

rtodeep zei:
waar de hoofdportiers in dienst van het bedrijf ( die ook uit de beveiliging zijn gekomen ) met 2300 a 2400 euro netto naar huis gaan.

Dit klinkt me een beetje te positief,kerel....

En als je een bedrag als dit weet te scoren ben je inmiddels wss al begin 50 ofzo...

thx nieuwe avatar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven