Dat bedoel ik. Het doelloze vervelen van 'preventief beveiligen' moet je wel liggen. Ik heb uitstekende, nee méér dan uitstekende werkgevers gehad die helaas niet meer dan een schijtsalaris konden bieden omdat de vele concurrenten al laag zaten.
Ik zal een naam noemen: PreNed. PreNed is een voorbeeld van een bedrijf dat dankzij bodemprijzen alle anderen uit de markt prijst. Trekt een blik vol aspiranten open en bevolkt daarmee het pand van de opdrachtgever voor héél weinig geld. Wat een klot-toestand wordt daarmee geschapen: Zelfs de goede werkgevers zijn dus verplciht mee omlaag te gaan naar tarieven waarvoor je niet eens een behoorlijke security betaalt.
Ik weet wat het standaard tarief is dat je krijgt als je voor een beveiligingsbedrijf aan de deur gaat staan: 12,50 netto. Daar gaat ome DBC dus niet voor aan de deur staan. Maar meer wordt niet wit en netto uitbetaald. Ik ben gevraagd voor tenten van Utrecht tot Arnhem, allemaal héél bekende clubs maar als je via een beveiligingsbedrijf werkt zonder afspraken met de uitbater, sta jij daar voor 12,50 netto. Dikke vinger.
Zo ik heb alweer genoeg gezegd, neem maar in je koppie mee wat er in mijn 9-punten post staat en zie maar wat je ermee doet!