rtodeep
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)/ vele uren en verre lokatie's , soms moet je overnachten in een hotel of iets dergelijks .
Topicbump van de eeuw. Wat mis ik die ouwe DBC toch.
ik weet niet waar je het allemaal opgebasseerd heb
maar 1 ik heb 1 jaar de opleiding gevold en werd voor mij betaald. ik werkte 3 dagen per week 6 uurtjes op 1 dag dus 18 uur in de week en ik ontving 1.050 per maand
nu ben ik pas aan het werk in de beveiliging er werk 32 uur voor 1300 euro dus slecht betaald?? niet echt
en me vriend zit ook in de beveiliging
slecht salaris?? hij mag ook niet klagen hoor hij is 24 en werkt 40 uur per week en verdient rond de 1600 per maand
dan even over de saaie werk plekker je kiest zelf voor je werk plek er zijn zoveel verschillende werkgevenrs en opdrachten als je een saaie werkplek kiest heb je het zelf gekozen ik zelf werk perdag met zeker 20 collega's en saai is het zeker niet geen enkele dag is het zelfde en er gebeurt altijd wel iets ik beveilig het openbaar vervoer en er is niets anders dan ik zou willen doen wat saai betreft dat kan best wel als je in een leeg staande pand moet beveiligen of zo ja dan is het saai
dus alles samen gevat
stap er niet 123 in als je niets over de beveiliging weet orrienteer je eerst op gebied van de opleiding en de werk gegevers weet wat voor werkplek je wilt hebben en praat er over met de werkgever er is meestal wel een oplossing.