MuscleMeat

Negen redenen om niet de beveiliging in te gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
op zn minst karma daarvoor toch :D

ouwe knuffelkalf

wat is er nou mis met de beveiliging.......
ik werk nu al 7 jaar in de beveiliging, ik werk met een 8 wekenrooster en ik heb het reuze naar mijn zin...
perfecte werktijden en heel veel vrije tijd.....
36 diensten in 8 weken tijd en ook nog goed betaald krijgen.....
mijn werktijden zijn 07.00 - 15.00 en 15.00 - 23.00 en 23.00 - 07.00 uur...
en nu jullie, mij hoor je niet klagen....

• Topic Starter Topic Starter
KIjk hier zat ik op te wachten! :D

Geintje Spokie: het is is gewoon zo dat er zoals ik al zei ook mensen zijn die tevreden zijn met wat ze krijgen. En dat ben jij. Alleen verwachten veel aspiranten veel meer van het vak alleen is het dat niet. Brand/sluit rondetjes lopen, beetje ouwehoeren met personeel, pre-ven-tief aanwezig zijn: Een warm nest vol rust en kalmte. Standaard loontje erbij, klaar.

Tja dat vind ik nou niet opwindend en zeker niet uitdagend.

Zoals ik al in een ander topic zei: Hondengeleider worden.

Je bent zo vrij als een vogeltje, je maakt idd lange diensten(9 van de 10 keer 12 uurs dienst) en dan moet je vaak( zoals ik) nog 1,5 uur rijden voor je thuis bent.(ik ben gek op autorijden)
Je kunt je tijd ook nuttig besteden door een studie te volgen. Keuze genoeg, zou ik zeggen.
Daar naast is er vaak de mogelijkheid om met je hondje te trainen tijdens het werk(praktijk gericht).
Vaak is de verveling er, maar de DVD biedt uitkomst.
Je komt overal in heel NL.(tenminste ik)
Ook op de evennementen staan we zelfs met hond, alles van een afstandje in de gaten houden en je soms een bult lachen om het prachtige volk wat zich loopt te (mis)gedragen.
En idd 9 van de 10 keer gebeurd er niets, maar als er wat gebeurd, moet je er wel voor gaan.:cool:

En als je er niet tegen kan, dan moet je maar in een winkel gaan staan te beveiligen. Dát lijkt mij nou écht niets, maarja, ik ga dan ook niet elke dag binnen staan.(eigenlijk nooit)
Ik en mijn "maatje" vermaken ons wel. Buiten waar de vogeltjes fluiten.;)
Nee, ff serieus, ieder moet het zelf weten, maar ik vind dat er idd erg negatief gedaan word over de beveiliging. Jammer.:(

ben het helemaal met die 9 punten eens ( dit is overigens een hele late reaktie maar ik vond dit forum net ) echt je had het niet beter kunnen omschrijven, echter heb ik nog nooit met die punten te maken gehad , er zitten wel degelijk ook voordelen aan , je kan treffen dat je een hele leuke baan krijgt ( zoals ik ) dat je bij bnn'ers beveiligen mag , vele zijn er leuk sommigen diep triest, leuke festivals / evenementen / tv stations/ noem maar op , zoals ik al zei , ook dit vak heeft hele leuke/boeiende kanten !
maar jah , als stage loper zul je inderdaad de ku*klusjes moeten belopen, maar let op mijn woorden , op een dag zeg je : ik ben blij dat ik er voor gekozen heb.

beveiliger zijn is iets waar jij EN je evt partner achter moeten staan, het zijn inderdaad beroerde diensten ( kijk tijdstip waarop dit getikt is :) )/ vele uren en verre lokatie's , soms moet je overnachten in een hotel of iets dergelijks .

ik zeg altijd maar , een beroep als beveiliger dan krijgt je hele leven ( ook sociale) een andere wending , en voor het loon pfffff daar hoef je het echt niet voor te doen.
het moet in je zitten, je moet het willen ECHT willen en niet denken van hmmmzz een uniform , stoer !! dat gaat niet .....

good luck ;)

Laatst bewerkt:
heel verhelderend

Topicbump van de eeuw. Wat mis ik die ouwe DBC toch.

Superbumb weer ja....vaak de laaste tijd btw.

lekker!

ik weet niet waar je het allemaal opgebasseerd heb

maar 1 ik heb 1 jaar de opleiding gevold en werd voor mij betaald. ik werkte 3 dagen per week 6 uurtjes op 1 dag dus 18 uur in de week en ik ontving 1.050 per maand

nu ben ik pas aan het werk in de beveiliging er werk 32 uur voor 1300 euro dus slecht betaald?? niet echt
en me vriend zit ook in de beveiliging
slecht salaris?? hij mag ook niet klagen hoor hij is 24 en werkt 40 uur per week en verdient rond de 1600 per maand

dan even over de saaie werk plekker je kiest zelf voor je werk plek er zijn zoveel verschillende werkgevenrs en opdrachten als je een saaie werkplek kiest heb je het zelf gekozen ik zelf werk perdag met zeker 20 collega's en saai is het zeker niet geen enkele dag is het zelfde en er gebeurt altijd wel iets ik beveilig het openbaar vervoer en er is niets anders dan ik zou willen doen wat saai betreft dat kan best wel als je in een leeg staande pand moet beveiligen of zo ja dan is het saai

dus alles samen gevat
stap er niet 123 in als je niets over de beveiliging weet orrienteer je eerst op gebied van de opleiding en de werk gegevers weet wat voor werkplek je wilt hebben en praat er over met de werkgever er is meestal wel een oplossing.

ik weet niet waar je het allemaal opgebasseerd heb

maar 1 ik heb 1 jaar de opleiding gevold en werd voor mij betaald. ik werkte 3 dagen per week 6 uurtjes op 1 dag dus 18 uur in de week en ik ontving 1.050 per maand

nu ben ik pas aan het werk in de beveiliging er werk 32 uur voor 1300 euro dus slecht betaald?? niet echt
en me vriend zit ook in de beveiliging
slecht salaris?? hij mag ook niet klagen hoor hij is 24 en werkt 40 uur per week en verdient rond de 1600 per maand

dan even over de saaie werk plekker je kiest zelf voor je werk plek er zijn zoveel verschillende werkgevenrs en opdrachten als je een saaie werkplek kiest heb je het zelf gekozen ik zelf werk perdag met zeker 20 collega's en saai is het zeker niet geen enkele dag is het zelfde en er gebeurt altijd wel iets ik beveilig het openbaar vervoer en er is niets anders dan ik zou willen doen wat saai betreft dat kan best wel als je in een leeg staande pand moet beveiligen of zo ja dan is het saai

dus alles samen gevat
stap er niet 123 in als je niets over de beveiliging weet orrienteer je eerst op gebied van de opleiding en de werk gegevers weet wat voor werkplek je wilt hebben en praat er over met de werkgever er is meestal wel een oplossing.

overigens ja je salaris rukt. als je dat genoeg vind, prima

ik werk maar 32 uur en alleen maar dag diensten dus ik heb niets te maken met extra toeslagen enzo ook ben ik een beginner me salaris gaat met half jaar omhoog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven