Fitness Seller

Neigingen_>flexen terwijl spuit erin zit(gaat)

Wat is dat toch met dat geprik, gewoon ontsmetten, naald in je quads, aspireren, rustig leegdrukken. Vrij simpele medische handeling die volledig pijnloos kan verlopen. Slap gelul over douchen, ontspannen, thaise massages zonder hoogtepunt, valium als spierontspanner. Ik lees in de AAS sectie zelfs over "mannen" die liever een oraal kuurtje doen vanwege angst voor naalden. Lijkt een beetje op nken met condoom, doe het dan gewoon niet.

Spiercontractie doe je hoogstwaarschijnlijk zelf als je een "zenuwpees" bent, mocht de boel onwillekeurig toch samentrekken tijdens het injecteren dan raak je misschien wel een zenuw maar maak je niet dik dat schijn je ook direct te voelen ;) ook leuk.

Agree. :)

Gewoon beetje relaxen, als je je zit op te fokken voor je inject span je onbewust je spieren aan. En dat injecteerd niet prettig nee.

Wat is dat toch met dat geprik, gewoon ontsmetten, naald in je quads, aspireren, rustig leegdrukken. Vrij simpele medische handeling die volledig pijnloos kan verlopen. Slap gelul over douchen, ontspannen, thaise massages zonder hoogtepunt, valium als spierontspanner. Ik lees in de AAS sectie zelfs over "mannen" die liever een oraal kuurtje doen vanwege angst voor naalden. Lijkt een beetje op nken met condoom, doe het dan gewoon niet.

Spiercontractie doe je hoogstwaarschijnlijk zelf als je een "zenuwpees" bent, mocht de boel onwillekeurig toch samentrekken tijdens het injecteren dan raak je misschien wel een zenuw maar maak je niet dik dat schijn je ook direct te voelen ;) ook leuk.

Had over deze post heen gelezen, je hebt helemaal gelijk!
+ Karma. ;)

Gewoon boven been pakken.
op bed zitten en langzaam je been in drukken.
Kreeg het gister ook niet voor elkaar tot tweemaal toe een zenuw, en dat merk je meteen!!!!!
FF een daggie gewacht en vandaag zonder probleem geheel pijnloos in het zelfde been gedaan.

Went vanzelf!!!!!

Gewoon snel erin, langzaam injecteren en snel eruit.
Niet langzaam erin brengen, wordt je alleen maar zenuwachtiger van en gaat meer pijn doen.

Meningen verschillen zie ik al wel.
Gewoon dus lekker alles uitproberen, en kijken wat je het meest bevalt.

heb ik ook wel eens last van en idd ook altijd in mijn linker been.

Als ik de spuit dan los laat staat ie te wiebelen in mijn been, da's dan wel weer grappig.

Heeft niets te maken met spanning oid, want heb er op andere plaatsen nooit last van.

Groeten

• Topic Starter Topic Starter
Thnx voor de reacties manne,net 6ml in me reet gestoken ging echt goed.
Beter als verwacht ,wel wat bloed eruit gekome toen ik de spuit uit me trok mja maakt niet uit:D

Terug
Naar boven