MuscleMeat

Nek trainen

Je ziet toch altijd iemand knockout gaan doordat zijn hoofd 100 kilometer de andere kant opschiet of naar achteren vliegt. Dit kan voorkomen worden door een sterke nek punt uit.

moest ik een moderator zijn ik had je vanwege deze post KO gebanned

word wakker, word volwassen en kom dan... NOOIT meer terug zou ik zo zeggen

• Topic Starter Topic Starter
moest ik een moderator zijn ik had je vanwege deze post KO gebanned

word wakker, word volwassen en kom dan... NOOIT meer terug zou ik zo zeggen

Wat heeft het ermee te maken dat ik volwassen moet worden. Gelukkig ben jij geen moderator want je hebt zo te zien nergens verstand van. Ik post hier wel niet meer want jullie snappen er duidelijk geen reet van.

als jij liever luistert naar een stel pubers die hier hun "wijsheden" uitbraken op het forum.

ow ja hoor, ga nou maar discriminerend denken omdat iemand toevallig jonger is dan jou.

Ja goed, zelf weten wat je ermee doet, als jij liever luistert naar een stel pubers die hier hun "wijsheden" uitbraken op het forum. Of je luistert naar iemand als Ross Enamait. Lijkt mij de keuze snel gemaakt.;)

dit forum is gemaakt om de mening van anderen te horen, gast. iedereen probeert anderen te helpen, en z'n mening te geven. ga effe een lang eind lopen op een korte duikplank als je anderen wilt afbreken! als we jou moeten geloven nemen we alles aan wat ross enamait en alle andere trainers zeggen, en late we al onze persoonlijke gedacht vallen!wees jezelf, geloof in je eige dingen, niet in de dingen die anderen je opleggen.[/QUOTE]

Precies ja, en omdat jij bullshit lult, probeer ik die jongen te helpen. Als jij als 18 jarig broekie de wijsheid in pacht meent te hebben en concreet ingaat tegenover mensen die gepokt en gemazeld zijn in de boksport zoals Ross en zoals zo'n beetje iedere serieuze bokstrainer, be my guest. Ik ben er van overtuigd dat een grote sterke nek je serieus voordeel bied bij het absorberen van een stoot.

dit forum is gemaakt om de mening van anderen te horen, gast. iedereen probeert anderen te helpen, en z'n mening te geven. ga effe een lang eind lopen op een korte duikplank als je anderen wilt afbreken! als we jou moeten geloven nemen we alles aan wat ross enamait en alle andere trainers zeggen, en late we al onze persoonlijke gedacht vallen!wees jezelf, geloof in je eige dingen, niet in de dingen die anderen je opleggen.

Precies ja, en omdat jij bullshit lult, probeer ik die jongen te helpen. Als jij als 18 jarig broekie de wijsheid in pacht meent te hebben en concreet ingaat tegenover mensen die gepokt en gemazeld zijn in de boksport zoals Ross en zoals zo'n beetje iedere serieuze bokstrainer, be my guest. Ik ben er van overtuigd dat een grote sterke nek je serieus voordeel bied bij het absorberen van een stoot
.[/QUOTE]

er is een groot verschil tussen: het absorberen van een stoot en KO gaan

de topicstarter vroeg nek trainen ivm ko gaan.

NIET ivm een stoot op het gezicht

NIET ivm een stoot op het gezicht[/QUOTE]

Dit licht toch heel nauw bij elkaar of niet:S als jij een stoot kan absorberen zul je namelijk niet knock out gaan?

NIET ivm een stoot op het gezicht[/QUOTE]

Hoe beter jij een stoot tegen je hoofd kan verwerken/absorberen des te minder snel geraak je in de problemen en verminder je het risico om daadwerkelijk KO te gaan. Dus een heeft wel met ander te maken. Tuurlijk is een prachtig geplaatste stoot vol op je kaak het einde voor menig bokser, al heb je een nek als een stier.

jongens jongens...

in de problemen geraken is technisch ko

hoe gespierd, getraind of wat dan ook, een degelijk ko stoot en je licht is uit

einde verhaal!!

Dames en heren, verdere postings zijn niet meer nodig, hier is uw antwoord:

[Link niet meer beschikbaar]

Mclean en ik zijn juist!

ga jij dan maar lekker een super stierennek kweken. dan zullen wij wel eens een rondje sparren ;)

er zijn voorbeelden genoeg die jou ongelijk geven, maar aangezien jij zo een irritant ventje bent, die nog niet eens wil/kan zien dat hij fout is doe ik echt niet de moeite om alle voorbeelden op te sommen!!

trouwens nog dit: door een gespierde nek kan je hoofd mss wel stabieler zijn bij een klap, maar INWENDIG gaan je kleine hersenen WEL heen en weer. met als gevolg: KO

ga jij dan maar lekker een super stierennek kweken. dan zullen wij wel eens een rondje sparren ;)

er zijn voorbeelden genoeg die jou ongelijk geven, maar aangezien jij zo een irritant ventje bent, die nog niet eens wil/kan zien dat hij fout is doe ik echt niet de moeite om alle voorbeelden op te sommen!!

trouwens nog dit: door een gespierde nek kan je hoofd mss wel stabieler zijn bij een klap, maar INWENDIG gaan je kleine hersenen WEL heen en weer. met als gevolg: KO

lef heb jij wel tegen iemand die 20 kilo lichter is 9 jaar jonger is en waarschijnlijk ook minder ervaring heeft in vechtsporten, ga tegen iemand van je eigen lengte/gewicht stoere jongen. Punt is dat ik verdomme ook niet zeg dat je met een sterke nek nooit knock-out kan gaan, maar dat het minder snel zal gaan. Ik ontken ook niet dat je bij 1 goede rake klap ook niet knock-out gaat maar als hij je niet vol raakt ga je met een slappe nek wel knock-out en met een sterkere nek niet.

lef heb jij wel tegen iemand die 20 kilo lichter is 9 jaar jonger is en waarschijnlijk ook minder ervaring heeft in vechtsporten, ga tegen iemand van je eigen lengte/gewicht stoere jongen. Punt is dat ik verdomme ook niet zeg dat je met een sterke nek nooit knock-out kan gaan, maar dat het minder snel zal gaan. Ik ontken ook niet dat je bij 1 goede rake klap ook niet knock-out gaat maar als hij je niet vol raakt ga je met een slappe nek wel knock-out en met een sterkere nek niet.

ja ik heb lef, als jij zo small minded bent dat je nog altijd niet in ziet waar je fout gaat... dan wil ik gerust tegen je sparren ja :rolleyes:

nogmaals: ko heeft niets met je nek te maken, maar met je kleine hersenen

dus stop met b**chen oke jongetje

Ik heb ook geen zin meer om hier over te praten, jij zal wel gelijk hebben(niet dus). kan een admin dit topic sluiten?

:sl*t:

als je zo je gelijk moet halen... teken van zwakte ;)

Terug
Naar boven