XXL Nutrition

Net begonnen met fitness/bodybuilding hoelang tot resultaat.

sandooo

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Ik lees al een tijdje veel over 'bodybuilden'.
En ik wil het ook graag gaan beoefenen, ik ben nu 20 jaar 4 jaar geleden was ik nog 2e met nederland met kickboxen alleen sinds ik daarmee ben gestopt ben ik aardig wat aangekomen en ik heb een klein buikje gekregen.

Ik ben 2 en half week geleden begonnen met fitness en vroeg me af hoelang het duurt voor ik resultaat zie in de zien van het buikje weg en wat meer spiermassa.

ik weeg 78kg en ben 1,80m lang
Ik drink veel water (ongeveer 3/3,5 liter per dag)

Ik fitness 3x in de week en heb een split-schema.

Ma: Bankjedrukken-dumbbell flyes-bovenrug op verschillende manieren 9nog een apparaat voor de borst waarmee je als het ware 'een boom omhelst'- triceps-biceps
Di: Squad benen-benen-onderrug-schouders op verschillende manieren-buik-toch weer biceps (kan het niet laten)
Wo: rustdag
Do: Bankjedrukken-dumbbell flyes-bovenrug op verschillende manieren 9nog een apparaat voor de borst waarmee je als het ware 'een boom omhelst'- triceps-biceps
Vr: Squad benen-benen-onderrug-schouders op verschillende manieren-buik-toch weer biceps (kan het niet laten)
Za: Rust
Zo: Rust

kortom ik vraag me af hoelang het ongeveer duurt voordat ik enig resultaat zie zodat ik dat ongeveer kan incalculeren en niet bijvoorbeeld over een maandje m'n motivatie verlies omdat ik geen resultaat zie terwijl je over het algemeen pas resultaat ziet over 3 maanden.

Alvast bedankt:)
(p.s ik drink ook Iso Whey Shakes, elke morgen en na de training)

Groetjes,
Sandro

Resultaat als blessures zul je zo zien met 4x per week biceps en triceps.

Wrm train je benen, ga gwn met de fiets naar de gym?
:sd:

Dit is inderdaad een schema van niks. Lees je eens goed in en maak een schema of nog beter, begin met een schema als Starting Strength. Dan ga je pas resultaat zien.

Inderdaad een goed schema voor blessures... stel een split schema op waarin je alles 1 keer per week traint. Less > More... goede resultaten ga je pas zien als je je houd aan: Hard trainen, goed eten, en rust. Succes.

buikje weg heb ik geen ervaring mee, doe nu 8 maanden bb inclusief aankloten en het begint nu wat door te komen, in tshirt zie je duidelijk dat ik aan bb doet :)

Hangt af van hoe veel moeite je doet voor je workouts en hoe goed je op je eten kan letten. Probeer ook alles 1 keer per week te trainen en niet 2 keer per week want dan vraag je gewoon om blessures. bv maandag. Biceps/Triceps/Schouders , woensdag. Rug en Borst , Vrijdag Benen ( is een voorbeeld )

Waarom zoveel biceps ?, uw biceps zien al zoveel af tijdens andere oefeningen dat je doet voor andere spiergroepen.

Dit is echt een zinloze vraag.. Vanaf dag1 zul je resultaat hebben en zullen je spieren langzaam gaan groeien , wanneer dit zichtbaar wordt ligt volledig aan wat jij als 'zichtbaar' omschrijft. Daarbij komt nog dat de snelheid van groei van 7264 andere dingen afhangt, waarvan voeding training en aanleg de belangrijkste zijn.

ik heb anderhalf jaar getraint voor echte resultaat

Terug
Naar boven