predator5693
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 65kg
hallo, ik ben nu net een week bezig met KT. ik ben begonnen met een basisschema omdat ik overal heb gelezen dat je eerst je spieren moet gewend laten komen aan het powertrainen. de sportschool heeft me wat oefeningen opgelegd dat ik moet doen maar mijn schouders zijn onderontwikkeld volgens mij. op de sshoulder chin press kan ik zowat maar 17,5 KG doen en dan nog heb ik moeite met 15 reps. zijn er oefeningen waarmee ik echt snel zou kunnen groeien in mijn schouders? en als het kan liefst met een kleine uitleg hoe ik het goed moet doen of eventueel een foto met de machine want ben nog niet zo snugger in die oefeningen.
ps. cambered french press op vlakke bank ben ik ook niet zo sterk in omdat mijn ellebogen altijd opengaan. wat zou nog een goede oefening zijn om de triceps te trainen. BTW ik ben zeker en vast niet sterk geboud. maandag heb ik overal 5 kg bijgedaan en een 4de set gedaan met zwaarder tot ik neit meer kan. stats = 1m87 groot ongeveer, 65 KG en op duwbank doe ik 30 KG setjes.
ps. cambered french press op vlakke bank ben ik ook niet zo sterk in omdat mijn ellebogen altijd opengaan. wat zou nog een goede oefening zijn om de triceps te trainen. BTW ik ben zeker en vast niet sterk geboud. maandag heb ik overal 5 kg bijgedaan en een 4de set gedaan met zwaarder tot ik neit meer kan. stats = 1m87 groot ongeveer, 65 KG en op duwbank doe ik 30 KG setjes.