MuscleMeat

new winny only kuurtje

Realdeal

Novice
Waardering
6
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
17%
Na jaren trainen “zonder” was ik niet alleen erg nieuwsgierig geworden naar het effect, maar wilde ik ook wat extra`s bereiken. Ik ben inmiddels vier dagen bezig met een Winny only (Stanozolol) kuur. Ik heb twee potten EPL in totaal 200 pilletjes van 10 mg besteld. De eerste twee dagen nam ik 20 mg per dag om te kijken hoe ik reageerde, daarna ben ik overgegaan op 40 mg per dag. 20mg ochtends en 20 mg na het avond eten (12uur tussen) Afhankelijk van de dosering (kan nog 50mg pd worden)zal de kuur tussen de 6 en 7 weken duren.

Mijn doelstelling is cutten tot 85 kg met een vetpercentage van 13%. Ik weeg nu 89 kg (1,80) met een vetpercentage van 17%

Ik train 3x in de week volgens een 2-daagse split. Ik doe er 2x cardio bij op dagen dat ik niet train. Ik zal iets (niet teveel) onder onderhoud gaan zitten qua voeding want ik verwacht ook wat energie nodig te hebben. Mocht ik merken dat het niet het gewenste resultaat oplevert ga ik lager zitten in calorieën of extra cardio toevoegen.
Na veel kuurlogjes te hebben gelezen en mede-sporters te hebben gesproken ga ik zeer waarschijnlijk geen nakuur volgen. Ik ga wel mariadistel nemen direct na de kuur.

Ik ga voor de geïnteresseerden een trainings/kuurlog bijhouden om de voortgang en mijn bevindingen te delen. Ik verwacht geen superwonderen met een Winny only kuur maar wel verwacht mijn doelstelling te kunnen bereiken en wat krachtrecords te breken.

Ik sta open voor tips en opbouwende feedback
whistling.gif

Ik zou kiezen voor extra cardio, heb je toch die extra energie uit je voeding :)

Verder veel succes toegewenst, je doel kan je makkelijk bereiken :)

Beter zet je er 250 mg test bij. En ga je daar mee cutten, zal je toch beter resultaat gaan geven.

je doel kan je makkelijk bereiken :)

3.6 kilo puur vet afvallen in 6/7 weken is behoorlijk ambitieus, het kan maar om het nu makkelijk te noemen. Door winny verlies je vrij veel vocht waardoor 4 kilo afvallen idd makkelijk te noemen is maar dat zal denk ik niet 3.6 kilo vet zijn.

Test bijzetten is al gezegd, ik zou echter voor vervanging van eigen productie gaan en niet meer in een cutkuur. 100-125 mg test lijkt mij zat of je wil ook echt spiermassa aankomen, dat zou een reden kunnen zijn om meer te pakken.

Maar mijn belangrijkste punt is dat ik het altijd zonde vind om de eerste kuur te cutten. Ik zou met test en winny clean bulk doen, dan een week of 8 zoveel mogelijk stabiel blijven en dan naturel van de 17 naar 13% gaan. Netto geeft dat op termijn denk ik een beter resultaat.

Test bijzetten is al gezegd, ik zou echter voor vervanging van eigen productie gaan en niet meer in een cutkuur. 100-125 mg test lijkt mij zat of je wil ook echt spiermassa aankomen, dat zou een reden kunnen zijn om meer te pakken.

Is 100-125 mg test de moeite om U eigen productie stil te leggen? Moet men hierop ook al rekening houden met kans op gyno?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou met test en winny clean bulk doen, dan een week of 8 zoveel mogelijk stabiel blijven en dan naturel van de 17 naar 13% gaan. Netto geeft dat op termijn denk ik een beter resultaat.

Niet dat ik meteen over een 2e kuur wil beginnen tijdens de eerste ;-) maar een clean bulk met 500 test e en winny wordt idd kuurtje 2 ergens in maart 2013.
Eerst maar eens kijken wat ik de aankomende 6/7 weken ga bereiken op winstrol 40mg per dag. Ik merk al wel krachttoename na vier dagen al krijg ik ook terug dat het een placebo-effect is en dat de echte werking/effecten na een week merkbaar zijn.
Ik voel me nu prima en heb geduld!

Is 100-125 mg test de moeite om U eigen productie stil te leggen? Moet men hierop ook al rekening houden met kans op gyno?

Ik weet het met winny niet heel goed, mijn redenatie was dat winny je test sowieso al behoorlijk onderdrukt, ik zou ook nakuren na winny om die reden. Ik weet dat sommige zeggen dat dit niet het geval is. Ja dan zou die test het dus wel platleggen en dat is zonde.

Komt er op neer wat ik eerder schreef dat ik je aanraad naturel te cutten en met AAS te bulken als je besluit te kuren. Ga toch lekker 500mg 10 weken test doen ipv die winny!

Waar is je gyno angst op gebaseerd; heb je aanleg denk je of wil je gewoon zeker zijn?

---------- Post toegevoegd Sun 4 Nov 2012 om 15:07 ----------

Niet dat ik meteen over een 2e kuur wil beginnen tijdens de eerste ;-) maar een clean bulk met 500 test e en winny wordt idd kuurtje 2 ergens in maart 2013.
Eerst maar eens kijken wat ik de aankomende 6/7 weken ga bereiken op winstrol 40mg per dag. Ik merk al wel krachttoename na vier dagen al krijg ik ook terug dat het een placebo-effect is en dat de echte werking/effecten na een week merkbaar zijn.
Ik voel me nu prima en heb geduld!

Het is nu ****ing dikke truien weer, ga nu bulken en ergens in de zomer of later cutten

Pak die winny 4 weken op die dosis en zet zsm 500mg test in de week en ga hier 9-10 weken mee door terwijl je heel clean veel eet.

Eens met Ymir, ik wilde zelf eerst ook winny only doen... maar stanozolol is behoorlijk schadelijk. Nu heb ik gewoon voor test e gekozen en cutten doe ik wel naturel. Winny ****t ook lekker met je HDL/LDL, dat is erg slecht voor je. Aderverkalking here we come.

Die vent is al begonnen met zijn Winny kuur. Dus dit is allemaal onnodig denk ik.

op die foto ben jij dat? ziet er niet uit als 17% maar eerder 15%

---------- Post toegevoegd Sun 4 Nov 2012 om 15:49 ----------

je kan natuurlijk vetopslag op je rug hebben wat ik hier niet zie op de foto of veel op je benen ofzo.

Waar is je gyno angst op gebaseerd; heb je aanleg denk je of wil je gewoon zeker zijn?
QUOTE]

Ja gewoon zeker zijn. Ben er als de angst voor. Waarom weet ik niet. Vraag mij gewoon af of je die kans op gyno al loopt op lage dosissen.
En inderdaad U redenering is wel goed vind ik want winny onderdrukt ook en dat zou zonde zijn!

op die foto ben jij dat? ziet er niet uit als 17% maar eerder 15%

---------- Post toegevoegd Sun 4 Nov 2012 om 15:49 ----------

je kan natuurlijk vetopslag op je rug hebben wat ik hier niet zie op de foto of veel op je benen ofzo.

Foto is van vorig jaar maar komt dicht in de buurt van mij fysiek op het moment.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Nov 2012 om 16:19 ----------

Ymir;7204964 Het is nu ****ing dikke truien weer zei:
Ik begin nu wel een beetje te twijfelen of ik er niet 250mg test bij ga zetten voor 10 weken. Ik denk er even over na, betekend in dat geval wel nakuren:rolleyes: Zou dan in totaal 14 weken worden met de test erachteraan plus nog nakuren twee weken.

bedankt voor de tips!! ik blijf toch bij mijn winny only kuurtje. Het is bedoeld als eerste kennismaking met as, volgend jaar staat een kuurtje met in ieder geval test e op het programma. Ik ga vanaf nu training en ervaring posten voor geïnteresseerden, discussies over toevoegingen hebben bijdeze gehad ;-)

Winny only zou ik alleen al om de strength gains doen persoonlijk.

Waar staat geschreven dan dat je in de winter niet mag cutten?
Bulken is overrated;)

hey, hier ongeveer dezelfde stats, momenteel gewicht 89 bij vp van 17, gemeten met 3puntsmeting (en ook weegschaal er naast maar dan wel een professionele)
Als jij dat bent op je avatar dan zou ik toch ook wel denken dat je zeker iets lager zit dan 17 hoor.
Daarnaast ben ikzelf vrijdag begonnen met winny only 40mg/ed voor zes weken, eten probeer ik op zn minst rond onderhoud (of er licht boven) te doen (+/- 3000kcal/dag momenteel). Bedoeling is om voornamelijk wat spiermassa op te bouwen, en zoals gezegd is het inderdaad "dikke truien weer" dus vp kan imo wat later deftig aangepakt worden.
In ieder geval ik volg je log ;)

hey, hier ongeveer dezelfde stats, momenteel gewicht 89 bij vp van 17, gemeten met 3puntsmeting (en ook weegschaal er naast maar dan wel een professionele)
Als jij dat bent op je avatar dan zou ik toch ook wel denken dat je zeker iets lager zit dan 17 hoor.
Daarnaast ben ikzelf vrijdag begonnen met winny only 40mg/ed voor zes weken, eten probeer ik op zn minst rond onderhoud (of er licht boven) te doen (+/- 3000kcal/dag momenteel). Bedoeling is om voornamelijk wat spiermassa op te bouwen, en zoals gezegd is het inderdaad "dikke truien weer" dus vp kan imo wat later deftig aangepakt worden.
In ieder geval ik volg je log ;)

thx, ga je zelf ook een log bijhouden?

eerste week inmiddels gepasseerd op winny only 40 mg per dag. Na eerst het placebo-effect merk ik nu dat ik toch sterker begin te worden. Alle grote oefeningen met gemak +10kg 4x10 Ik ben aan het experimenteren geweest qua inname momenten en merk dat 2x 20mg (na een maaltijd) toch het fijnste werkt. Na een keer 20mg op een lege maag (in de middag) begon ik me ernstig onprettig te voelen, verhoogde hartslag, duizelig, warm en onrustig. Dat doe ik dus niet meer. Ik krijg (weer) last van mijn schouders, helemaal boven op het bot, denk een aanhechting. Ik neem glucosamine en sinds vandaag omega 3 capsules, hoop dat het daardoor minder wordt. Verder drink ik minimaal 3 liter water naast de koffie/thee en andere dranken.

Ik ben aan het experimenteren geweest qua inname momenten en merk dat 2x 20mg (na een maaltijd) toch het fijnste werkt. Na een keer 20mg op een lege maag (in de middag) begon ik me ernstig onprettig te voelen, verhoogde hartslag, duizelig, warm en onrustig... Ik krijg (weer) last van mijn schouders, helemaal boven op het bot, denk een aanhechting. Ik neem glucosamine en sinds vandaag omega 3 capsules, hoop dat het daardoor minder wordt.

Hey,

Hier ook een goeie week bezig, van sides moet ik zeggen heb ik echt nog niks van last gehad, geen maagtoestanden noch zweten en of duizelig zijn. Ook 40mg per dag hier voor zes weken.
Misschien raar maar waar maar aan mijn schouder heb ik ook wat last op dezelfde plaats als jij beschrijft. Wel niet in die mate dat het me hindert bij het trainen of zo. Na een training voelt ie zelfs beter...
Ook hier glucosamine der bij maar geen omega 3 of zo... Het geweldig vele plassen heb ik ook geen last van eigenlijk.
Verder gewicht wat omhoog voorlopig, al weet ik niet hoeveel spier en hoeveel vet het zal zijn maar een meting doe ik einde van deze maand nog wel eens opnieuw. ;)

Terug
Naar boven