Fitness Seller

new winny only kuurtje

Nice Strength gains dan.

• Topic Starter Topic Starter
Hey,

Hier ook een goeie week bezig, van sides moet ik zeggen heb ik echt nog niks van last gehad, geen maagtoestanden noch zweten en of duizelig zijn. Ook 40mg per dag hier voor zes weken.
Misschien raar maar waar maar aan mijn schouder heb ik ook wat last op dezelfde plaats als jij beschrijft. Wel niet in die mate dat het me hindert bij het trainen of zo. Na een training voelt ie zelfs beter...
Ook hier glucosamine der bij maar geen omega 3 of zo... Het geweldig vele plassen heb ik ook geen last van eigenlijk.
Verder gewicht wat omhoog voorlopig, al weet ik niet hoeveel spier en hoeveel vet het zal zijn maar een meting doe ik einde van deze maand nog wel eens opnieuw. ;)

Klinkt goed man. Appart dat jij ook precies op dezelfde plek in je schouder last hebt. Tis niet zo dat het mijn training beinvloed hoor maar blijft wel aanwezig. Wellicht dat de glucosamine, omega 3 en nog meer drinken het gaan verhelpen. s6

Laatst bewerkt:
Net terug van benen/rug/biceps training. Benen gingen lekker: legpress nu 180kg 3x8 squats 100kg 3x8 max 2x 140kg gedaan daarnaast nog legcurls 70kg 3x8 en kuiten getraind. Doordat ik redelijk de focus op mijn benen had (en maar een uur tijd) heb ik mijn rug helaas niet max kunnen trainen, volgende keer beter. training afgesloten met biceps, 2 oefeningen, 1x supersets met losse gewichten en kabel/touw daarna 3x8 op bicepsmachine, heerlijke pomp!

open n log dan :)

Kan hij beter niet doen, krijg je weer al die draken achter je aan.

geen idde wat jullie bedoelen met het openen van een log. ik weet niet beter of dat doe ik hier al ;-).
Inmiddels twee weken onderweg en begin nu echt de positieve effecten van de winny te merken!! Gisteren borst/schouders/triceps getraind alle oefeningen zwaarder gedaan als voorheen. Bp nu 90kg 3x8 op naar de 100kg (wel 3sets 8 reps ;-) Voelde me gister echt oersterk, vandaag ook trouwens

Maak een log aan of zo, dit is gene plek voor een log want dan staat zo'n post de hele tijd boven aan de selectie waar het niet bedoeld voor is. Lekkere krachtgains iig, winny en test gaf mij in 6 weken tijd ook rond de 30% meer kracht, helaas blijft dat niet zo na de kuur.

Hoeveel hou je over dan of verschilt dat per persoon?
ik doe nu setjes van 4x 8 30kg incline, is het dan reëel als ik zeg 4x8 34?

Terug
Naar boven