LaCosteMo
Novice
- Waardering
- 0
Ff mezelf vorostellen, ik ben Mohamed Touzani ben de oudste uit een gezin heb basketbal gedaan en voetbal en nog veel sporten maar ben gestopt omdat ik er niet goed genoeg in was sindsdien ben ik men lichaam wat verloren, extra kilo's, maar had altijd al een goede conditie maar dan ben ik begonnnen met American XXL (iets waar je van bijkomt) en ben dan te veel bijgekomen nu heb ik een kleine onderbuik en men borst is nog niet zoals het moet en ik train wel hard in de gymm he maar het lijkt nooit dat ik resultaten behaal en het is bijna zomer en heb Gistere een Deca Durabolin 50mg/ml Kuur gestoken zelf in men bovenbeen kheb gelezen op een andere topic van die site waar je die spots kan zien heb ik ook gedaan (www.spotinjections.com) en ik weet echt niet of ik goed bezig ben ik wil gewoon een droog figuur en zo rap mogelijk mijn vet over men gehele lichaam verliezen... kan iemand me helpen met het vinden van goede kuren en informatie over het afkuren en waar ik ze kan vinden want ik ken helemaal niet veel van kuren... kan iemand me helpen wat ik nu moet doen het is 1 dag gelede na mijn eerste kuur in het bove been met een naald van 40x08mm 2cc met Deca Durabolin 50mg/ml mijn stats zijn 18 jaar breed gebouwd 82kg 1m83 15%vetgahalte ongeveer THX dudes ben van plan alles over me te zeggen en foto's enzo ben echt bezig met het trainen en heb graag hulp over het kuren en de trainingen en voedingsshcema's als het gaat MVG Mohamed