XXL Nutrition

NIBC Direct termijndeposito [ervaringen]

Strider

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
26
Zijn er mensen die een rekening hebben lopen bij NIBC, en zoja wat voor service heeft NIBC.
Zijn ze goed te bereiken, wordt er ook snel iets aan je probleem gedaan?

En als overige discussie is het nu wel of niet verstandig om je geld 1 jaar lang bij NIBC vast te zetten, ze vallen onder voor 100% onder de 100.000 regeling, maar wat kan er in een jaar tijd gaan gebeuren waaruit zou blijken dat het helemaal niet zo verstandig is om hiernaar toe over te stappen :)

Die rente van 5.7% trekt me namelijk wel, 1% meer dan de Rabobank mij wou geven :)

haha hou je geld nog maar ff in een ouwe sok onder je matras totdat alles een klein beetje hersteld is...

waar woon je trouwens?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Waar ik woon? Waarom wil je dat weten?

Maar goed, ik heb liever wat goede onderbouwing ;)

zet t gewoon bij fortis of abn, is nu van de staat dus is lekker veilig

Zet het nu maar gewoon bij een Nederlandse bank.

Ik zou nu echt geen trek hebben in banken als NIBC.

en van die 100.000-regel ook niet teveel geloven
las puntje bij paaltje komt ben je gewoon alles kwijt of is je rekening "bevroren"

Zijn er mensen die een rekening hebben lopen bij NIBC, en zoja wat voor service heeft NIBC.
Zijn ze goed te bereiken, wordt er ook snel iets aan je probleem gedaan?

En als overige discussie is het nu wel of niet verstandig om je geld 1 jaar lang bij NIBC vast te zetten, ze vallen onder voor 100% onder de 100.000 regeling, maar wat kan er in een jaar tijd gaan gebeuren waaruit zou blijken dat het helemaal niet zo verstandig is om hiernaar toe over te stappen :)

Die rente van 5.7% trekt me namelijk wel, 1% meer dan de Rabobank mij wou geven :)

Ook ik heb een rekening van NIBC en ik ben er zeer over te spreken!!! Ik kwam op deze site terecht http://bankreview.nl/nibc-direct-spaarrekening-ervaringen/ en daar staan vooral positieve reacties!!! Dus doe er je voordeel mee. Succes!!

deze post is gewoon 3 jaar oud!!!
maar om toch even te reageren standard en poor's raten deze bank bbb-

rommel, zou ik mijn geld niet plaatsen

NIBC is niet zo slecht. Gewoon een Nederlandse bank, bovendien relatief klein, dus als ie omvalt komt je geld gewoon terug.

Van de site:
''Geen posities in schuldpapier van Griekse, Ierse, Italiaanse, Portugese en Spaanse overheden.''

Netjes.

Terug
Naar boven