XXL Nutrition

Niet aankomen ongeacht de voeding

hahaha goeie antwoorden hier. Ik gebruik veel weightgainers (en dus geen vast voedsel lol) misschien daarom? mijn meta is inderdaad snel denk ik... ik werk minimaal 4000 PER DAG naar binnen maar ik kom letterlijk geen gram aan.

Je schema is 3400?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus je drinkt 2 shakes, eet 3 keer brinta en 200 gram pindakaas op een dag? :rolleyes: ga eens gewoon eten joh, dit is toch geen voedingsschema..
bij je ontbijt kan nog wel een bak volle kwark, wat havermout misschien? wat fruit? Tweede maaltijd, brood voor je calve? anders pasta,rijst, whatever.
Gooi sowieso 100 gram noten in je schema, gewoon avondeten, 200 gram groenten vlees en aardappels/rijst/pasta, zo moeilijk is het echt niet. niet blind staren op supplementen, het zijn TOEVOEGINGEN op je schema, niet de basis.

GroundZero zei:
P.S. de suggestie om shakes weg te laten is natuurlijk prima, alleen heb ik het probleem dat als ik onderstaande eet op een dag dat ik gewoon stamp vol zit. Eet ik meer (wat ik wel eens heb gedaan weken lang achter elkaar) dan moet ik zo erg stampen dat ik er gewoon misselijk van word.
Dat is bulken, mijn vriend. Vreten!

Oke, dit slaat he-le-maal nergens op. Begin eens te eten inderdaad! Ik had een heel ander schema verwacht toen ik voor het eerst dit topic begon te lezen..

Geen één keer rijst, vlees of groentes ???

Een voedingsschema gebouwd op shakes en brinta.. Allemaal vloeibaar voedsel, bleghhh

Ik weet niet hoe oud je bent maar ga eens leren koken of zet je moeder aan het werk. Dit slaat nergens op.

100 gram pindakaas.
1 flinke tl pindakaas is zo'n 20 gram.
Eet jij gewoon eetlepels vol uit de pot ofzo? Pindakaas bevat vaak ook transvetten, let daarop.
Verder inderdaad, eet gewoon. Ik heb ook 'moeite' met eten maar hoe meer normaal vast voedsel je eet, hoe minder shakes je hoeft te nemen uiteindelijk.

• Topic Starter Topic Starter
hahaha nee, ik heb avond eten er niet in staan, dit is meer de tussendoor zooi hahaha... avond eten heb ik uiteraard ook sorry dat ik dat er niet in verwerkt heb mijn fout beetje dom :P :P

elke avond natuurlijk gewoon normaal eten met vlees en groentes en zo, meestal is het rijst of pasta anders gewoon groente en vlees. Met regel maat ook nog een pot kwark (naturel) dat ik ergens op de dag naar binnen douw. Ik eet dus wel gewoon normaal, wat in het schema staat is buiten ochtend en avond eten om dus.

Wou alleen zeggen, dat die dingen alleen al "volgens internet" voldoende zouden moeten zijn. Nogmaals excuses dat ik dit niet duidelijk vermelde dat ochtend en avond eten er niet bij staat haha :P

LOL wat Chrisje zijZEI...

hahaha nee, ik heb avond eten er niet in staan, dit is meer de tussendoor zooi hahaha... avond eten heb ik uiteraard ook sorry dat ik dat er niet in verwerkt heb mijn fout beetje dom :P :P

elke avond natuurlijk gewoon normaal eten met vlees en groentes en zo, meestal is het rijst of pasta anders gewoon groente en vlees. Met regel maat ook nog een pot kwark (naturel) dat ik ergens op de dag naar binnen douw. Ik eet dus wel gewoon normaal, wat in het schema staat is buiten ochtend en avond eten om dus.

Wou alleen zeggen, dat die dingen alleen al "volgens internet" voldoende zouden moeten zijn. Nogmaals excuses dat ik dit niet duidelijk vermelde dat ochtend en avond eten er niet bij staat haha :P

Met regelmaat? daar heb je natuurlijk niets aan, maak nou maar een normaal voedingsschema en niet alleen maar shakes drinken en huilen dat je niet groeit. "Ik eet dus wel gewoon normaal" , nee dat doe je dus niet.

hahahahaha, en dan op mijn 30e geen tanden meer in de mond hebben haha :P :D
Ik zal eens kijken op my fitness pall en een voedingschema heb ik niet echt om heer eerlijk te zijn.

Zoals ik al zeg, ik pak de weightgainers. Deze zou twee maal 1800 kcal moeten zijn. Verder tweemaal daags goed bord rijst of pasta met kip.
Vier tot zesmaal per dag brinta, uiteraard bij het avond eten altijd ook groentes en zo en regelmatig andere dingen maar wel altijd gezond. Geef junkfood of dat soort dingen.
Volle producten altijd en zo voort.

Misschien verstandiger om een schema op te stellen en het eens echt tot in detail bij te houden. Ik heb het wel eens gedaan en sommige dagen douw ik echt 6000 kcal naar binnen
(incl. de weightgainers als ik die dingen moet geloven) maar vervolgens voel ik me rot omdat ik te veel op heb haha en aan het eind van de week wegen we nog steeds het zelfde. Ik ga eens kijken op my fitness pall en zal het eens enkele
weken bijhouden.

2x1800 kcal..? :roflol: in b4 jij telt kjoule

Volgensmij ben je nu gewoon aan het lullen..
Waarom zet je die dingen niet op internet dan maar je eet ze wel?
De rest zet je er toch ook gewoon in maar de kwark en je avond eten niet?

Vind allemaal beetje vaag..

Ga nou maar een voedingschema maken en begin gewoon is echt te eten al die brinta en pindakaas ga je echt niet op gainen.

zou idd goed kunnen dat ie kjoule telt

Beste,

ik ben al maanden lang bezig om te proberen om aan te komen in gewicht. Ik eet veel rijst en kip en gebruik ook het nodige qua shakes. Echter kom ik maar niet over de (niet lachen... :P ) 75KG heen.

je zegt dat je veel rijst en kip eet, en het nodige qua shakes.

1. Shakes zijn niet nodig, het is gewoon een makkelijkere manier om aan je eiwitten/kcal te komen.
2. Ik zie in je schema geen rijst en kip?

Edit: zie nu dat je avondeten er niet bij hebt staan. Waarom niet? Alsof dat niet belangrijk is om aan te komen?

Je eet echt 100gram pindakaas naar binnen in een keer denk je?
Waar is je vaste voedsel, je eet als een astronaut...
Waar zijn je vlees, pasta en groenten?
Je bent ongezond bezig...

Kom eens terug als je al je eten hebt afgewogen, 'n week lang, en daarvan het gem. neemt en de kcal berekent. En niet eerder. Want het probleem is niet zo zeer dat jij niet aankomt, het probleem is dat jij niet kunt rekenen of hopeloos hoeveelheden overschat.

Terug
Naar boven