- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Al die reacties van domme mongooltjes die meteen een mening hebben en psygologie schrijven in plaats van psychologie. Dit is een verdraaide kant van het verhaal. Zij weet totaal niet wat er gebeurd is, dus hoe kan zij nou het gehele verhaal vertellen?
Gericht op de feiten. Mike, een jongen met een kort lontje, krijgt ruzie met de stadswachten over iets wat hem vaker duidelijk en helder is gemaakt. Hierop krijgt hij een bekeuring en flipt. Hierop schiet dus een andere wijkbewoner te hulp(?) en slaat hem op zijn gezicht. Hij gaat na binnen om een wandelstok te pakken met ijzeren punt. Wat wil hij hiermee doen? Als ik een gokje mag wagen weet ik het wel. Nou is het probleem dat er al een agent is gearriveerd. Deze agent ziet iemand die waarschijnlijk een dreigende houding heeft en een potentieel wapen in zijn handen heeft. Wat hierna gebeurt is onduidelijk, maar het eindigt met 7 kogels in Mike zijn rug/benen/lichaam.
Hoe kunnen jullie nou oordelen over deze agent die een opleiding hiervoor heeft gevolgd en waarschijnlijk 100x beter getraind is dan jullie? Waarom moet hij meteen gestoord zijn om deze jongen (die een naam heeft in de wijk) neer te schieten? Ik snap de haat op de politie niet... Meest ondankbare werk wat er is, maar wel moet gebeuren! Je doet het toch altijd fout in de ogen van de andere mensen.
Dus jij weet precies wat een agent wel en niet mag? Ook de uitzonderingen, etc?
Hoeveel streepjes heb jij?